Ja, heel mooi, en droevig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de noord-franse natuurlijk. was het mooi in frankrijk?
over jatten gesproken, dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:29 schreef SCH het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef yvonne het volgende:
Jammer hè SCH dat je adoratie jonge jongetjes-topic back -firede
Wat doe je lelijk tegen mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef yvonne het volgende:
Jammer hè SCH dat je adoratie jonge jongetjes-topic back -firede
wie lelijk is, die lelijk ontmoet. zei mijn moeke altijd.quote:
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie lelijk is, die lelijk ontmoet. zei mijn moeke altijd.
hoe is het met je lieve katje?quote:
bench schmensch. je kan je kat toch gewoon op schoot nemen? je bent toch maar wat aan het typen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk yvonne, zo kan het ook![]()
Best wel goed al is het wel zielig in die bench.
doe ik ook vaak maar er zijn ook nachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bench schmensch. je kan je kat toch gewoon op schoot nemen? je bent toch maar wat aan het typen.
ja dan slapen mijn katten naast mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
doe ik ook vaak maar er zijn ook nachten
bij ons per tourbeurtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dan slapen mijn katten naast me
het zijn ook net kinderen he?quote:
Ik zei al:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk yvonne, zo kan het ook![]()
Best wel goed al is het wel zielig in die bench.
En nog een keer dat je het meent en zoquote:
Dan maak je maar een uitzondering. Deed ik ook voor jouw kattenquote:Ik kom niet in F&F
Wat nou katten, ik heb er verdikke geen enkele postquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En nog een keer dat je het meent en zo![]()
[..]
Dan maak je maar een uitzondering. Deed ik ook voor jouw katten![]()
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei al:
och, och, och enzo
Ik kom niet in F&F
Liegbeest - er was ooit een topic over je kattenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou katten, ik heb er verdikke geen enkele post
Incluis moi?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |