quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Magneet het volgende:
just dont do it
Dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Magneet het volgende:
just dont do it
Meet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
QueenR: met de meet kan ik je die van Daan en Jort wel geven als je dat wilt
afz. Quinny
Zo en nu de kids in bad doen, ben toe aan rust
dat zou al heel leuk zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
QueenR: met de meet kan ik je die van Daan en Jort wel geven als je dat wilt
afz. Quinny
Zo en nu de kids in bad doen, ben toe aan rust
quote:
Die info komt nog mislukte integratie Britquote:
K...KIPPPENVELquote:
Ik kreeg weer helemaal dat FF gevoel...episch verhaal, sentimentele liefdesgeschiedenis, zoete themesong.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
K...KIPPPENVEL
Wat een console toch........... beste OOIT !! Van het pad wat ze de afgelopen 5 jaar op dat ding hebben uitgebracht !!
Ode
Ik weet ook van nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef ChOas het volgende:
Meet ?
Na 2006 heeft de PS2 ook bij mij de Cube ingehaald hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
K...KIPPPENVEL
Wat een console toch........... beste OOIT !! Van het pad wat ze de afgelopen 5 jaar op dat ding hebben uitgebracht !!
Ode
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die info komt nog mislukte integratie Brit alle overige ongeduldige gijsjes
Alle 3 de consoles hebben een speciaal plekje in mijn hartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na 2006 heeft de PS2 ook bij mij de Cube ingehaald hoorMachtig apparaat...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg weer helemaal dat FF gevoel...episch verhaal, sentimentele liefdesgeschiedenis, zoete themesong.....![]()
Ik heb het over all time favo consoles Gijs... De SNES staat eenzaam bovenaan, niets en niemand kan daar aankomen, maar daarna komt toch echt de PS2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alle 3 de consoles hebben een speciaal plekje in mijn hart
Maar als ik er eentje moest kiezen? De PS2. En een spel? FFX.
Deze generatie is de eerste keer dat ik "echt" op consoles game.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het over all time favo consoles Gijs... De SNES staat eenzaam bovenaan, niets en niemand kan daar aankomen, maar daarna komt toch echt de PS2
Times, they changequote:
______________O_________________quote:
Is Super Princess Peach al uit? Roy is daar ook op aan het wachten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef QueenR het volgende:
Ik kom er dus vanmiddag pas achter dat ook gameboy advanced spellen op de ds kunnenIemand tips welke leuk zijn voor een meisje van 7? (witch heb ik al gezien)
Alle Mario spellen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef QueenR het volgende:
Ik kom er dus vanmiddag pas achter dat ook gameboy advanced spellen op de ds kunnenIemand tips welke leuk zijn voor een meisje van 7? (witch heb ik al gezien)
princessen zijn idd zeker een hit, heb ook dat Yoshi spel voor haar, vond ik zelfs nog wel leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle Mario spellen natuurlijk![]()
Ik heb ze laatst weer eens geprobeerd. Het is ongelooflijk. Castlevania speel ik zo uit, Ninja Gaiden ook. Halo op Legendary, God of War op hard. Geen probleem.quote:
Je suckt geen. Serieus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst weer eens geprobeerd. Het is ongelooflijk. Castlevania speel ik zo uit, Ninja Gaiden ook. Halo op Legendary, God of War op hard. Geen probleem.
MAAR WAAROM KAN IK GEEN 2D MARIO GAMES SPELEN?!?!
quote:
Respect voor je objectiviteit........ jaaaaaa heb al zoveel games nu meegemaakt op dat ding Gijs.... bevestigd wel weer wat hoor..... KH2, DQVIII, Okami, SotC, FFXII en nog een shitload aan games.......... prachtig !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na 2006 heeft de PS2 ook bij mij de Cube ingehaald hoorMachtig apparaat...
Geen idee waarom ik 'geen' posttequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik 'geen' postte
Ik ben wel benieuwd naar Final Fantasy: Advent Children.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef Chocobo het volgende:
PLAATJE +10 !!
Het heeft te maken met VII maar ook weer niet echt. Square zal nooit iets doen om FFVII te verneuken............ film scoort fucking goed !! http://www.imdb.com/title/tt0385700/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Final Fantasy: Advent Children.
Maar aan de andere kant ben ik bang dat mijn mooie herinneringen aan FFVII besmeurt worden.
*uche* Final Fantasy the movie *uche*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Het heeft te maken met VII maar ook weer niet echt. Square zal nooit iets doen om FFVII te verneuken............ film scoort fucking goed !! http://www.imdb.com/title/tt0385700/
Ik denk aan een PSP-versie om de console van Sony een zet te geven.quote:PS,.. ik denk dat ze toch stiekum aan een remake werken voor PS3
ik vraag chaos welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef QueenR het volgende:
ga ff filmpje kijken, tot laters gijsjes
(b, als je me toevoegd op msn zal ik je mijn adres snel mailen)
FF the movie had niks met FF te maken Gijs... wel een leuke CG film die redelijk scoort.... !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*uche* Final Fantasy the movie *uche*
[..]
Ik denk aan een PSP-versie om de console van Sony een zet te geven.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Chocobo het volgende:
FF the movie had niks met FF te maken Gijs... wel een leuke CG film die redelijk scoort.... !
De techdemo gezien.............. dat waren realtime gamebeelden van hoe FF er uit zou zien op PS3........ kan mijn voorvocht door starten Gijs..... ik zou echt GEK worden als ze dat zouden doen.......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een PS3 met FFVII remake doet me alles vergeten. Zou blind daarvoor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |