quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Magneet het volgende:
just dont do it
Dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Magneet het volgende:
just dont do it
Meet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
QueenR: met de meet kan ik je die van Daan en Jort wel geven als je dat wilt
afz. Quinny
Zo en nu de kids in bad doen, ben toe aan rust
dat zou al heel leuk zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
QueenR: met de meet kan ik je die van Daan en Jort wel geven als je dat wilt
afz. Quinny
Zo en nu de kids in bad doen, ben toe aan rust
quote:
Die info komt nog mislukte integratie Britquote:
K...KIPPPENVELquote:
Ik kreeg weer helemaal dat FF gevoel...episch verhaal, sentimentele liefdesgeschiedenis, zoete themesong.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
K...KIPPPENVEL
Wat een console toch........... beste OOIT !! Van het pad wat ze de afgelopen 5 jaar op dat ding hebben uitgebracht !!
Ode
Ik weet ook van nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef ChOas het volgende:
Meet ?
Na 2006 heeft de PS2 ook bij mij de Cube ingehaald hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
K...KIPPPENVEL
Wat een console toch........... beste OOIT !! Van het pad wat ze de afgelopen 5 jaar op dat ding hebben uitgebracht !!
Ode
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die info komt nog mislukte integratie Brit alle overige ongeduldige gijsjes
Alle 3 de consoles hebben een speciaal plekje in mijn hartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na 2006 heeft de PS2 ook bij mij de Cube ingehaald hoorMachtig apparaat...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg weer helemaal dat FF gevoel...episch verhaal, sentimentele liefdesgeschiedenis, zoete themesong.....![]()
Ik heb het over all time favo consoles Gijs... De SNES staat eenzaam bovenaan, niets en niemand kan daar aankomen, maar daarna komt toch echt de PS2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alle 3 de consoles hebben een speciaal plekje in mijn hart
Maar als ik er eentje moest kiezen? De PS2. En een spel? FFX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |