Is het langs de gebruikelijke kanalen te vinden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Heavana het volgende:
Ik heb seizoen 1 al gezien, ben nu bezig met seizoen 2.
Geestig programma wel.
Volgens mij was Richard erg veranderd, dat maakte ik tenminste op uit de reacties van de ''beauties''.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Avani het volgende:
Volgende week de make overs. Ik ben benieuwd.![]()
http://www.tv.com/beauty-and-the-geek/show/32037/summary.html ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nogmaals: is er ook een officiele site bij het programma?
Ik zag al wel een stukje volgens mij dat hij een spijkerbroek en overhemd droeg, dát alleen zag er totaal anders uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij was Richard erg veranderd, dat maakte ik tenminste op uit de reacties van de ''beauties''.
Ik denk het ook, volgens mij wordt het dan een afgezaagd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Serie 2 lijkt me een stuk minder leuk dan de serie die nu in Nederland draait.
Tis geen Extreme Makeoverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week make-overs![]()
? Ben vooral benieuwd wat ze er bij Richard van gemaakt hebben, misschien wel een operatie om z'n oren wat dichter bij z'n hoofd te krijgen
Is dat die blonde met die verrotte stem? Die vind ik wel de domste van het stelquote:
Vast wel, volgens mij heeft het programma wel veel kijkersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat seizoen 2 ook uitgezonden wordt hier.![]()
Ik vind het ook jammer dat ze weg isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Jimmeh het volgende:
Mindi is echt het mooiste meisje uit het huis![]()
en ze heeft nog brains ook, want ze is studente.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat ze weg is.
Mee eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit programma is zo fout dat het leuk is
Onbegrijpelijk dat die meiden hem nog geen mep hebben verkocht. Zou ik allang gedaan hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Idd, wat een mongool, echt zo'n vermoeiende jongen.
Precies wat ik dacht.... pfff, ik zou ramgek wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden als je zo'n jonge 24 uur per dag op je lippen hangt.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Net een cowboy.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Zo normaal mogelijk te lopen
En dan gaat ie ook nog op z'n oud dametje afstappen!
Ja, wat was nou dat rare scenariospel-plan van hem? Ik snapte er niks vanquote:
Hij ging een beetje lopen spelen alsof hij gay was.. Beetje triest hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja, wat was nou dat rare scenariospel-plan van hem? Ik snapte er niks van![]()
Volgens mij deed die zich voor als een scenario schrijver ofzo die actrices en modellen nodig had. (wat natuurlijk nergens opslaat.) En daarom mensen om hun nummer vroeg.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja, wat was nou dat rare scenariospel-plan van hem? Ik snapte er niks van![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:07 schreef XiChico het volgende:
Eigenlijk heeft Bill gewonnen, Bill heeft echt gevraagd of ze met hem uitgingen omdat hij net nieuw in de stad was. Die andere kerel lulde dat hij homo was en een toneelstuk ofzo wou maken.
Dat deden mensen voor de executie ook. Daaromquote:Op maandag 23 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat Richard er zo als een mongool bij?
Klappen is niet eens nodig, je hoeft hem alleen te masseren en zijn schouders zijn al gebrokenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:11 schreef MiLalaa het volgende:
Nu moet die Richard echt klappen krijgen, wat een daap
quote:Richard heeft 1 meisje gezoend
Richard heeft 2 meisjes gezoend
Doorgestoken kaartquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zonder Richard wordt het programma veel saaier en minder het kijken waard.
Ach... Idols en Big Brother zitten vol met dit soort mensen...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart
Er is niemand die zo debiel doet en bovendien blijft hij er constant in.
Hoe weet jij dat? Ben je bij de opnames geweest? Misschien dat ze juist zijn ergste uitspatting uitzenden en de keren dat het rustiger is niet. Die producenten weten echt wel hoe ze een typetje neer moeten zetten zonder dat het gecast is. Dat is echt niet zo moeilijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart
Er is niemand die zo debiel doet en bovendien blijft hij er constant in.
Dan weet ik niet welke buitenlandse versies jij bekijkt, maar in Idols zitten ze zeker niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ach... Idols en Big Brother zitten vol met dit soort mensen...
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke buitenlandse versies jij bekijkt, maar in Idols zitten ze zeker niet.
hmm...die waren me idd even ontschoten.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, die zoeken geen aandacht... of ben je de voorrondes alweer vergeten?
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:44 schreef xstatic1975 het volgende:
Geweldig, hier moeten ze ook een nederlandse variant op maken, met als ubernerd onze grote vriend Herman![]()
[afbeelding]
Dat was zo tofquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef cyber_rebel het volgende:
Hoe die Richard ook die meiden probeerde uit te vragen, iets met dat hij ziek was ofzo![]()
Vergeet niet het tijdstip dat het wordt uitgezonden, doet het best wel goed dus!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Programma wordt trouwens goed bekeken, zeker voor RTL5 begrippen.
667.000 kijkers gisteren volgens kijkonderzoek.nl
Chuck is echt niet de normaalste hoor, hij heeft duidelijk issues.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:06 schreef Luuksor het volgende:
Ik vind Chuck gewoon de 'normaalste' en Scarlet is mijn favoriet bij de dames..
Dat van Bill vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:10 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Chuck is echt niet de normaalste hoor, hij heeft duidelijk issues.
Tenzij je bedoelt qua uiterlijk.
Bill is gewoon stoer dat hij op vrouwen afstapte en gewoon om een date vroeg i.t.t. Chuck the Homo Movie Man.
Ik vond Brad de normaalste. Chuck spoort soms ook niet helemaal. Hij heeft soms te veel de neiging om te laten zien hoe slim die wel niet is. Zoals waar hij allemaal over praten bij zijn date. Of die rare homo-scenario schrijver die hij bedacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:06 schreef Luuksor het volgende:
Ik vind Chuck gewoon de 'normaalste' en Scarlet is mijn favoriet bij de dames..
1. Ze is niet engels, maar Amerikaansquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Snap niet wat sommige in Lauren zien. Vind het een veertien in een dozijn blonde Engelse breezah-slet.
Ik zeg ook niet dat ze het is. Ik vind haar erzo uitzien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
1. Ze is niet engels, maar Amerikaans
2. Ze is geen slet
Dit zijn engelse breezah sletjes...
[afbeelding]
Je laatste vraag; 1 antwoord: 100.000 dollar!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef sciscens het volgende:
Ik denk dat de kans erg klein is dat er ook maar 1 iemand echt is. Die Richard IS ook gewoon hetzelfde typetje als Screech van Saved by the Bell, een clown. Dat die gast er iedere keer inblijft is omdat hij het spectaculairste figuur is. Zo'n stereotype, daar blijven de mensen voor kijken. geregisseerd en gemaakt is het dus zo. Maar ik meen dus van een paar van die vrouwen ergens vaag de kop van te herkennen, dus ik heb het vage vermoeden dat het stuk voor stuk acteurs zijn. En dan nog: welke nerd gaat zich inschrijven voor dat programma. Ze zijn bang dat ze voor lul staan bij één vrouw, terwijl je op tv voor lul staan voor miljoenen.
Maar het wordt er natuurlijk niet minder leuk om.![]()
![]()
Was het niet 250.000 dollar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je laatste vraag; 1 antwoord: 100.000 dollar!
hese stemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Snap niet wat sommige in Lauren zien. Vind het een veertien in een dozijn blonde Engelse breezah-slet.
Ahaha naar mijn mening lijken ze wel een beetje op elkaar hoor qua uiterlijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef pietje0803 het volgende:
[..]
okeee.. ze lijke niet helemaal op elkaar:P maar ze doen even vaag.. en zijn beide lelijk![]()
Over wanhopig gesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef jes het volgende:
hey.
ik kijk vanaf gisteravond nooit meer.
de enige waarvoor ik keek was LAUREN...
die is ZOOOOOOOOO lekker en heeft zo een lekkere stem.
wie kan mij aub PLEASZZZ helpen aan een site van haar, of aan foto`s of aan filmpjes...?
Ik ken eigenlijk alleen deze sitequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef jes het volgende:
hey.
ik kijk vanaf gisteravond nooit meer.
de enige waarvoor ik keek was LAUREN...
die is ZOOOOOOOOO lekker en heeft zo een lekkere stem.
wie kan mij aub PLEASZZZ helpen aan een site van haar, of aan foto`s of aan filmpjes...?
http://www.laurenbergfeld.netquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef jes het volgende:
superhero87
wee tjij misschien meer? zo lijkt het me wel... ik ben echt fan van dr...
Nee zitten geen spoilers in, aan het begin van seizoen 2 zit een korte flashback, maar als je seizoen 1 nog niet hebt gezien zegt dat niksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weet iemand of de aflevering van seizoen 2, spoilers over seizoen 1 bevatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:34 schreef Bigs het volgende:
[..]
Nee zitten geen spoilers in, aan het begin van seizoen 2 zit een korte flashback, maar als je seizoen 1 nog niet hebt gezien zegt dat niks
Over seizoen 2 ep 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Hehe.. inderdaad, die meid is goed met karaokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
begintquote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef rashudo het volgende:
Chuck begint steeds serieuzer / saaier / vervelender te worden.
Maar hij is wel de minst grote nerd die er loopt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef rashudo het volgende:
Chuck begint steeds serieuzer / saaier / vervelender te worden.
Ik vind hem heel vervelend. Hij doet me denken aan mensen die ik in het echt kenquote:
Idd, die richard wist geen fuck. Hij wou niet eens lerenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
Zit die verschrikkelijke Richard nog in de finale ook. Dankzij Mindi.
Helemaal gelijk. Joe was het allerleukste. En nu had ik liever Shawn en Scarlett als uiteindelijk winnaars gezien. Maar Richard en Mindi (vooral) zijn nog wel leuker dan die superbetweterige Chuck en nikszeggende Kaitlin.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
Ik had liever Chuck eruit gehad. Haalt die serieuze saaie lul straks nog de hoofdprijs binnen. Ik vind hem nog erger dan RichardNouja, eigenlijk had Joe
natuurlijjk in de finale moeten staan.
Eigenlijk is Mindi intelligenter dan al die nerds bij elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef robertvt het volgende:
Die Richard maakt wel leuke televisie, maar als ik in chuck's schoenen stond had ik die gast echt allang op m'n speciale kampvuurtje gegooid. Damn, wat kan die gast irritant zijn, zeg.
Wel geinig dat ie nu mindi een massage wil geven omdat Chuck haar een voetmassage gaf.
En die mindi heeft ook nog geen vraag fout gehad in de drie keer dat ze daar gestaan heeft, of wel?
Inderdaad wat is die gozer vol van zichzelf. Vond het leuk toen zijn partner zei dat ie niet zo dom moest doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Ik begin die Richard anders steeds toffer te vinden. Die Chuck is juist zwaar irritant.![]()
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Ik begin die Richard anders steeds toffer te vinden. Die Chuck is juist zwaar irritant.![]()
Dat is juist het probleem van Richard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".
WTF. Begin veertien, dat is een moeilijke tijd! Begin twintig ben je echt al ruim volwassen.
Chuck... wat een kneus... gaat-ie van die emo-nonsens spuien... Die gast loopt zo onhandig door dat huis heen. Gaat totaal geen entertainment value vanuit. Hij zit alleen maar pseudo-politiek correct op Richard te kankeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nou nee, ik was vanaf het begin al Richard fan. Maar Chuck wordt inderdaad steeds irritanter, hij valt echt behoorlijk door de mand. Z'n eigen nerdzijn verdoezelen door een andere nerd de grond in te boren. Of toen hij naar Richard stapte op het laatst, "Rich, ik voel dat ik je steeds beter leer kennen, en ik denk gewoon, begin 20 is gewoon een hele moeilijke tijd voor mensen".
WTF. Begin veertien, dat is een moeilijke tijd! Begin twintig ben je echt al ruim volwassen.
Chuck is echt zo'n iemand die een dik persoon feliciteert met haar zwanger zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Chuck... wat een kneus... gaat-ie van die emo-nonsens spuien... Die gast loopt zo onhandig door dat huis heen. Gaat totaal geen entertainment value vanuit. Hij zit alleen maar pseudo-politiek correct op Richard te kankeren.
Chuck![]()
Scarlett rook volgens mij al iets te veel het geld nu ze bij de laatste drie zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
Ik vond dat Scarlett zich gisteren ook behoorlijk asociaal opstelde tegenover Shawn. Die jongen kan er toch ook niks aan doen dat ie gaat kotsen als ie moet lopen
Nou, ik hoor dan echt wel bij het Richard kamp. Chuckquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fok verdeelt zich in Chuck en Richard kampen.![]()
Ik vind die Richard idd echt meesterlijk grappigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:49 schreef robertvt het volgende:
Tsja, ik vind Richard ook leuker voor op tv, maar hij is wel mega-irritant. ik zou echt niet met die gozer in zo\'n huis opgesloten willen zitten.
Dan hoor je wel van die opmerkingen dat Chuck hem als een kind behandelt, maar zo gedraagt hij zichzelf dan ook.
en zo zie je maar weer hoe nep zo'n programma is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wist gewoon een paar afleveringen geleden al dat Chuck en Richard tegen over elkaar zouden staan in de finale, ik voelde het gewoon aan.
Vorige keer waren er 3 en ging er één koppel weg dus dan zal het vanavond wel de finale zijn jaquote:Op maandag 6 februari 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus vanavond is de finale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
Dat komt dan ook doordat hij een acteur is.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Richard is net Woody Allen op de manier dat die praat en in paniek raakt.
Hij zou zo in de "National Lampoon" reeks kunnenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt dan ook doordat hij een acteur is.
Woody Allen praat ook echt zo in het echt. Dus waarom Richard niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat komt dan ook doordat hij een acteur is.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:22 schreef Cairon het volgende:
Richard is een domme schlemiel!
Oy Vey! Talk about walking stereotype!
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Richard en Mindi presenteren trouwens Beaty & the Geek II
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Goede grap.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Ohquote:Op maandag 6 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Heb de eerste 3 afleveringen van deel 2 al gezien en die twee zie ik daar niet in terugkomen...
Las ergens dat zij op zoek gingen naar de nieuwe kandidaten.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OhDat had ik anders gelezen ergens
bron: onbetrouwbaar dus
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OhDat had ik anders gelezen ergens
bron: onbetrouwbaar dus
Dat Spanje was bij de eerste 10 vragen waar ze gelijk speelde hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 06:06 schreef superhero87 het volgende:
Door die tussendoor 'praat' gesprekken aan het eind, kon je aan de gezichten van de kandidaten zien wie gewonnen had...
Toen Richard zei: Ik dacht Spanje... waarom zei ik dat niet! Toen wist je eigenlijk al dat ze verloren hadden![]()
Mindi![]()
![]()
Ja, maar als ze die vraag goed hadden beantwoord, hádden ze gewonnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Dat Spanje was bij de eerste 10 vragen waar ze gelijk speelde hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |