Een newbie die hele SC's volspammed in PUB en zo een hoog Postaccount hoopt te vergarenquote:
Jong waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een newbie die hele SC's volspammed in PUB en zo een hoog Postaccount hoopt te vergaren
Ik vraag me ook af waarom hij geen award heeft gewonnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Er moet duidelijk fraude zijn geweest bij die awards.
Aangezien ik geen award's' heb gekregen.
Ik eis een verklaring.
Moet ik dan nog meer posten en topics openen ?
Die zou jij moeten krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef longinus het volgende:
Is er geen award voor de meest postende onbekende
Ga je avatar even n update gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef longinus het volgende:
Is er geen award voor de meest postende onbekende
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong waar heb je het over ?
Verspreid door het topic:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar staan die uitslagen?
dat zijn de 'neppe'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verspreid door het topic:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
Ah, @ Het 'Alternatieve FOK!-awards 2005' topique! - De Uitslag! staan ze ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verspreid door het topic:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
Vandaag al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Met je 1000 posts die je donderdag wilt gaan halen
Liever niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
En jij bent, wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een newbie die hele SC's volspammed in PUB en zo een hoog Postaccount hoopt te vergaren
Daar sta je dan tussen lowlives als Yvonne en Tong80.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag al.
Maar dat is om het rijtje der grootste te komen.
lowlivesquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar sta je dan tussen lowlives als Yvonne en Tong80.![]()
Heel goed, maar ik had het over Yvonne en co.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lowlives
Ik werk, ga naar school en veel activiteiten ernaast !
Kom net terug van cafe
Nee, maar een dagje fokken mag ook weleensquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Heel goed, maar ik had het over Yvonne en co.![]()
Wil je net zo als hun worden?
Dat donshaar van je gezicht vegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Er moet duidelijk fraude zijn geweest bij die awards.
Aangezien ik geen award's' heb gekregen.
Ik eis een verklaring.
Ik ken alleen geen awards paintenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:40 schreef Tiemie het volgende:
Je moet gewoon je eigen awards uitroepen, design een leuk icoontje en zet er "tofste useraward" op ofzo. Klaar.
Ik ook niet, gewoon laten doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken alleen geen awards painten
PI's gebruiken dan.quote:
Dát. En hij zou bijvoorbeeld ook een keer kunnen proberen om een kwaliteitsuser te zijn, in plaats van een kwantiteitsuser.quote:
Held.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef NJ het volgende:
Dát. En hij zou bijvoorbeeld ook een keer kunnen proberen om een kwaliteitsuser te zijn, in plaats van een kwantiteitsuser.
Onderschat mijn waarde niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát. En hij zou bijvoorbeeld ook een keer kunnen proberen om een kwaliteitsuser te zijn, in plaats van een kwantiteitsuser.
Ik neem aan dat je hier bedoeld 'verder kijken dan ONZ', want verder in ONZ dan de mods kijkt bijna niemand.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders eens verder kijken in ONZ
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onderschat mijn waarde niet.
Maar in onzin hou ik wel leven in de brouwerijquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier bedoeld 'verder kijken dan ONZ', want verder in ONZ dan de mods kijkt bijna niemand.
En dan zeg ik: Het zijn de "ONZ-awards", dus niemand kijkt verder in je postgeschiedenis.
Ik nomineer mijzelf bij deze.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gesproken.
Gooi er maar een slotje op.
Ik ga de TLk awards maken morgen.
Maar NJ lees mijn post in bv VBL maar eens.
Ik weet genoeg:quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar NJ lees mijn post in bv VBL maar eens.
quote:
Vites is da best!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajaks en Feyenoord is pas terurig.
Ik zie dan liever NECquote:
Ik reageer nog altijd wel ontopic en ga geen dingen roepen als een mongoolquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef Adelante het volgende:
maar dat heeft hier verder niks mee te doen en TLK verdient een Award, al is het maar voor de minst positieve bijdrage aan ONZ (soort van maikuuul troffée)
Dat vind ik primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef NJ het volgende:
TLK, zullen we het er gewoon op houden dat Ajax kut is?
Superboeruhquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef Tiemie het volgende:
Er is maar 1 toffe club uit Gelderland.
De uitstraling van Ajax is gewoon triest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Van jou hoef ik nou geen award meer.![]()
Dat mag dus niet hé. Geloof maar niet dat ik vrijwillig dat halletje binnenkom, zonder dat wij daar moeten spelen. Ik kom sowieso al niet graag in Arnhem, maar in het gelredome kom ik al helemaal niet. Ik zou d'r nog niet begraven willen worden eigelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Superboeruh
verkapt nog steeds fan is, maar dan wel één met gelredome abo
omdat t nergens overgaat, FOK was bij Radar in beeld, helaas,quote:
Jammer dat ze mijn naam niet noemden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
omdat t nergens overgaat, FOK was bij Radar in beeld, helaas,
the_legend_killer vas niet genoemd. , de webside was in beeld.
leuk om te zien.
Eensch.quote:
De uitstraling van PSV is gewoon.. nou die is er gewoon niet! Oké, je zou ze kunnen typeren als weinig dynamisch en oudbollig. Op Affalay en Aisattie na, zijn er in het verleden nooit spelers uit de eigen jeugd voort gekomen. Met het geld van suikeroompie Phillips, kopen ze gewoon hier en daar wat en profiteren ze op dit moment van de kennis en routine van Hiddink. Zodra Hiddink weg gaat, zakt het kaartenhuis genaamd PSV in elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De uitstraling van Ajax is gewoon triest.
En dan met hun joden gedoeze hebben er niks mee te maken !
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De uitstraling van PSV is gewoon.. nou die is er gewoon niet! Oké, je zou ze kunnen typeren als weinig dynamisch en oudbollig. Op Affalay en Aisattie na, zijn er in het verleden nooit spelers uit de eigen jeugd voort gekomen. Met het geld van suikeroompie Phillips, kopen ze gewoon hier en daar wat en profiteren ze op dit moment van de kennis en routine van Hiddink. Zodra Hiddink weg gaat, zakt het kaartenhuis genaamd PSV in elkaar.![]()
Doetinchem is dan ook weer net niks, geen achterhoek, geen Arnhem... valt een beetje tussen wal en schip, maar ze houden er wel mooi de "oooooooooo" aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef Tiemie het volgende:
Dat mag dus niet hé. Geloof maar niet dat ik vrijwillig dat halletje binnenkom, zonder dat wij daar moeten spelen. Ik kom sowieso al niet graag in Arnhem, maar in het gelredome kom ik al helemaal niet. Ik zou d'r nog niet begraven willen worden eigelijk.![]()
Wat wil je, het gaat over voetbal.quote:
En je woont in Breda?quote:
Het onderwerp kan zo omslaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat wil je, het gaat over voetbal.
Maar in 2005 en 2006 stond en staat PSV ook onder leiding van Hiddink.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt.
Hiddink is een schakel.
Maar PSV zou het in 2005 en in 2006 ook moeilijk krijgen
Dus niet.. het succes is groter geworden !
We zien wel wat de toekomst brengt, maar ik sta gewoon altijd achter PSV.
Dus hopen dat Hiddink blijft.. dan blijft Cocu ook en komt hopelijk Stam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Maar in 2005 en 2006 stond en staat PSV ook onder leiding van Hiddink.En dan heb je ook nog een Phillip Cocu die er straks mee stopt.
![]()
Kortom de PSV-fan gaat een onzekere toekomst tegemoet.![]()
De Graafschap? Mooie trouwe supporters-schare hebben ze daar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:20 schreef Tiemie het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar jullie je druk om maken. Een jaartje geen kampioen worden is echt niet zo'n ramp hoor. Een x aantal jaar geen eredivisie wel.
Je kan op vandaag beter de CL overwinteren dan kampioen wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:20 schreef Tiemie het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar jullie je druk om maken. Een jaartje geen kampioen worden is echt niet zo'n ramp hoor. Een x aantal jaar geen eredivisie wel.
Gelijk heb je ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef Tiemie het volgende:
Maargoed, zo denk ik dan weer hé.
Hoe draait MVV Maikie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:22 schreef Maikuuul het volgende:
Nou gek whehe, jij bent best vaak hier
Geen idee, kijk ik nooit naarquote:
Ik kraak gebruikers niet graag af, maar ik geef je toch wel gelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef Adelante het volgende:
maar dat heeft hier verder niks mee te doen en TLK verdient een Award, al is het maar voor de minst positieve bijdrage aan ONZ (soort van maikuuul troffée)
blijkbaar wel..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Niemand die van mij kan winnen als het om awards gaat
<====quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Niemand die van mij kan winnen als het om awards gaat
zo vroeg?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lowlives
Ik werk, ga naar school en veel activiteiten ernaast !
Kom net terug van cafe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |