Een newbie die hele SC's volspammed in PUB en zo een hoog Postaccount hoopt te vergarenquote:
Jong waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een newbie die hele SC's volspammed in PUB en zo een hoog Postaccount hoopt te vergaren
Ik vraag me ook af waarom hij geen award heeft gewonnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Er moet duidelijk fraude zijn geweest bij die awards.
Aangezien ik geen award's' heb gekregen.
Ik eis een verklaring.
Moet ik dan nog meer posten en topics openen ?
Die zou jij moeten krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef longinus het volgende:
Is er geen award voor de meest postende onbekende
Ga je avatar even n update gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef longinus het volgende:
Is er geen award voor de meest postende onbekende
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong waar heb je het over ?
Verspreid door het topic:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar staan die uitslagen?
dat zijn de 'neppe'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verspreid door het topic:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
Ah, @ Het 'Alternatieve FOK!-awards 2005' topique! - De Uitslag! staan ze ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Verspreid door het topic:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
Vandaag al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Met je 1000 posts die je donderdag wilt gaan halen
Liever niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet ik dan nog meer posten en topics openen ?
En jij bent, wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een newbie die hele SC's volspammed in PUB en zo een hoog Postaccount hoopt te vergaren
Daar sta je dan tussen lowlives als Yvonne en Tong80.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaag al.
Maar dat is om het rijtje der grootste te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |