Hmm, blijkbaar ga je al met een ander in zee, ik hoor het wel als je sm all stars en yoshi's island wil hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef eerke het volgende:
Ik heb wel interesse in:
-Super mario All stars
-Donkey Kong Country 1,2 & 3
-Yoshi's Island
Wat wil je hier voor hebben?
noem maar een prijs dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef eerke het volgende:
@jipjoran: Wat is dat voor een soort spel?
@jimjim1983: Nee sorry 60 euro vind ik teveel geld
Vioor 9 - inclquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef eerke het volgende:
Ik heb wel interesse in Street Racer, is 7.50 inclusief een deal?
Erik
Ik wil de TS even niet voor de voeten lopen, maar mochtie em niet willen hoor ik dat graagquote:
als je 'm nog wilt hebben moet je me ff mailenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik wil de TS even niet voor de voeten lopen, maar mochtie em niet willen hoor ik dat graag.
Wat wil je evt. voor alleen YI hebben? Incl. verzenden in een bubble-envelop.
Ow ik zie net dat je em over hebt.
12 euro incl. verzenden?
Heb je nog scope games in de aanbieding dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:38 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik heb ook nog heel veel spellen, ik zal effe een lijstje maken. Ik heb ook die grote bazooka nog bijna ongebruikt en compleet met een originele nintendo in de doos liggen.
Ja maar jij bent een kansloos jongetje wat niet weet wat gamen is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef faculty het volgende:
anders download je een Emulator en ga je daarop spelen..
je vind meer dan 1000000 spelletjes online
Yep, er zitten 6 spellen bij. 2 ken ik nog, want die speelde ik vaak, die andere 4 zou ik eens moeten kijken. Die wat ik ken is met vliegtuigen enzo afschieten met een beetje een verhaallijn erin, de andere is mollen uit hun holletjes schietenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Heb je nog scope games in de aanbieding dan?
Sorry dat ik je topic zit eerkequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hij is helemaal compleet en nog bijna niet gebruikt, hij ziet nog uit als nieuw. Lijkt me sterk dat hij het niet meer doet maar ik zal hem vanavond effe testen...
Kijk eens naar de post boven mijn vorige post.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:00 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Sorry dat ik je topic zit eerkeMaar street racer komt eraan
![]()
Maar Bloody_Hell ikheb wel intresse in de spellen die je voor de scope kan gebruiken, heb al een scope en de scope spellen super 6 en yoshi's safari
Maar in de anderen ben ik wel geintreseerd
Dus wat zijn de titels?
Ja maar zijn al die 6 spellen voor de scope dan??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Kijk eens naar de post boven mijn vorige post.....
Die spellen horen allemaal bij de scope ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:46 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Ja maar zijn al die 6 spellen voor de scope dan??
En de titels staan toch op de spellen dius kun je daar niet even op kijken dan?
Heb wel intresse maar zou graag wat meer info willen, snapje
Ok mooi zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:05 schreef eerke het volgende:
Streetracer is binnengekomen en werkt prima, Tnx!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |