Silent discoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Piemol het volgende:
Ik denk de muziek weg als ik naar dansende mensen kijk, dan lijkt het helemaal op een duracell poppenkast
Ee relax maat neem gewoon een jointje als je weer probeert te dansenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef Piemol het volgende:
Ik schaam me dan voor sommige mensen die aan het dansen zijn,terwijl ik deze niet eens ken![]()
Ik kan er gewoon niet tegen
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Dansende lekkere wijven zijn geil.
Niet als je zijn uitleg erbij leestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Net Peter Heerschopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef Ronno het volgende:
zie je er toevallig ongeveer zo uit?
[afbeelding]
Verdient dat nou trouwens goed, fatboys verhuren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet als je zijn uitleg erbij leest
Lang verhaal...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verdient dat nou trouwens goed, fatboys verhuren?
je KAN niet dansen kneusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Piemol het volgende:
Dansen is raar
Een hoopje vlees met botten , met daarbovenop het brein en dan de bewegingen die alle lichamen maken: vaak zonder guideline,ongecontroleerd armen en benen bewegen
Ik denk de muziek weg als ik naar dansende mensen kijk, dan lijkt het helemaal op een duracell poppenkast
TS is geen danser en wil NIET dansen!!
![]()
Dat zag ik een keer op tv.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef nozem het volgende:
Ooit een stille disco gezien, waarbij iedereen met koptelefoon op staat te dansen? Dat is best geinig.
Op festivals is er ook vaak zo'n stille disco aanwezig. Erg amusant om naar te kijken, maar om zelf met zo'n koptelefoon op de malloot uit te hangen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zag ik een keer op tv.Géén gezicht!
Mja, maar is dat dan de enige reden dat ze dansen?, persoonlijk kan ik dansen alleen waarderen op goede muziek met een paar biertjes op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Die hebben attributen waarmee ze hun dans kunnen opleuken
Én voor vrouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef sr_firewire het volgende:
Dansen is voor homo' s
HAKKKKKKKKKKKKKUUUUUH is voor mannen !
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef AntiSh0x het volgende:
Stijldansen met mn n00bje is wel leuk!
Leg uit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef Camplo het volgende:
Salsa danzen heb je niet zoveel aan in NL.
breakdance wel? Dat is alleen leuk bij hiphop feestjes etc..quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef Camplo het volgende:
Ga dan op breakdance.
Salsa danzen heb je niet zoveel aan in NL.
Als je uitgaat moet je wel naar complete ballentent gaan wil je Salsa horen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:10 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Leg uit?
Er is heel veel Salsa in NL, en een hoop mooie vrouwen daarbij![]()
En je kan gewoon met iemand dansen die je niet kent, zonder dat dat als vreemd wordt gezien.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef sr_firewire het volgende:
Dansen is voor homo' s
HAKKKKKKKKKKKKKUUUUUH is voor mannen !
Salsahoeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:10 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Leg uit?
Er is heel veel Salsa in NL, en een hoop mooie vrouwen daarbij![]()
En je kan gewoon met iemand dansen die je niet kent, zonder dat dat als vreemd wordt gezien.
Inderdaad, en da's dus precies wat ik vanavond ga doen. En dan morgen, overmorgen en zondag ballroom/latin. Het is eigenlijk best een tijdrovende hobby, dat dansenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Salsagirl het volgende:
salsa is gewoon ontzettend leuk
en de muziek is![]()
STAMPUUUH!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:20 schreef sjeppert het volgende:
TERRORTRIPPEN !!!!!!!!! nuff said
Klopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Denk jij nou echt dat er een meisje geimponeerd kan raken door een pogo/pit?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dansen is gay, vooral stijldansen..
Headbangen, pogo-en en pitten daarintegen.![]()
![]()
Misvatting nr. 1: Pitten is bedoeld om meisjes mee te imponerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Kinz het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat er een meisje geimponeerd kan raken door een pogo/pit?
Denk je nou echt dat dat de bedoeling ervan is??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Kinz het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat er een meisje geimponeerd kan raken door een pogo/pit?
Lachen he? die vooroordelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Greus het volgende:
[..]
Misvatting nr. 1: Pitten is bedoeld om meisjes mee te imponeren![]()
Je zit hier in de klaagbank. Kan je lang wachten op een serieuze reactie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:06 schreef imurc het volgende:
hoihoi, ik ben net begonen met een spoedcursuc voor brons. weet iemand welke dans je bij welke muziek moet dansen of kan je op elke muziek zomaar een dans pakken? (behalve engelse wals natuurlijk)
TNX!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je zit hier in de klaagbank. Kan je lang wachten op een serieuze reactie.
Maar ik wil het je best vertellen hoor.
Standaard dansen in de brons:Engelse Wals = 3/4 maat op ongeveer 30 bpm en accent op tel 1 Tango = 2/4 maat op ongeveer 33 bpm en accent op tel 1 en 2 Quickstep = 4/4 maat op ongeveer 50 bpm en accent op tel 1 en 3
Latin dansen in de brons:Chachacha = 4/4 maat met 30 bpm en accent op tel 1 Rumba = 4/4 maat met 27 bpm en accent op tel 4 Jive = 4/4 maat met 44 bpm en accent op tel 2 en 4
Hiermee moet het wel ongeveer lukken denk ik.
Koop een CD met dansmuziek bij je dansschool.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:06 schreef imurc het volgende:
[..]
TNX!!
nu nog kijken welke muziek erbij hoort :-) daar nog tips voor?
Geloof mij, sommige mensen horen het gewoon niet. Levert vaak leuke situaties op op de dansschool.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef liefie_ het volgende:
je kunt het toch ook gewoon horen...
op iets langzaams kun je niet jiven
gewoon luisteren naar de beat in de muziek en kijken wat je er op moet doen
easy
zelfs al heb je geen ritme gevoel, als je bij brons bent hoor je wel wat te weten anders kun je net zo goed nu stoppen (tip??!!)quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Geloof mij, sommige mensen horen het gewoon niet. Levert vaak leuke situaties op op de dansschool.
Precies, hakkuh, headbangen, pitten pogo,en doe je voor de lol/kick, en niet om het andere geslacht aan te trekken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:10 schreef WalkingDisaster het volgende:
stijldansen zuigt idd
Hakkuh 4 teh win
ow dus nou moet ik maar meteen stoppen? hahah,quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfs al heb je geen ritme gevoel, als je bij brons bent hoor je wel wat te weten anders kun je net zo goed nu stoppen (tip??!!)
dat is iets wat je voelt of niet, ritme,,, dat leer je niet met meer lessen hoor!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:02 schreef imurc het volgende:
[..]
ow dus nou moet ik maar meteen stoppen? hahah,
nou ik hoor gelukkig nog wel of iets een engelse wals of wals is in het algemeen, maar ik begrijp dat het in principe niet veel uitmaakt. ik denk dat ik nog gewoon te weinig lessen gehad heb om het te kunen horen, maar zal dan vanzelf wel komen.
dans jij veel?
Hermanquote:
Nou ik denk dat ik opzich wel redelijk gevoel voor ritme heb, alleen moet je dnek ik nog ff wat vaker dansen wil je 'voelen' bij wleke muziek je wat danst, wat ik al zeg, heb net 3 lesjus gehad, dus kan er nog niet veel van natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is iets wat je voelt of niet, ritme,,, dat leer je niet met meer lessen hoor!!!
ik heb altijd heel veel gedanst
vanaf mn 4 eigenlijk, klasiekballet jazzballet streetdance en stijldansen
maar nu kan ik niet meer dansen vanwege blesures (ja nog wel gewoon een keertje dansen, maar niet 3 lessen per week op niveau zeg maar, niet dat ik super geod was hoor daar niet van maja)
Is goed voor je conditie. Zal je nodig hebben als je later nog wil gaan wedstrijddansen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef imurc het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik opzich wel redelijk gevoel voor ritme heb, alleen moet je dnek ik nog ff wat vaker dansen wil je 'voelen' bij wleke muziek je wat danst, wat ik al zeg, heb net 3 lesjus gehad, dus kan er nog niet veel van natuurlijk.
wat vond jij het leukst? stijldansen of het streetdance, een vriendin van mij is gelijk gestart met deze spoedcursus maar doet streetdance er steeds voor, lijkt me dat je al aardig vermoeid ben als je daarna nog moet stijldansen :-)
Disgorge, Devourment of eeh Dying Fetus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:06 schreef imurc het volgende:
[..]
TNX!!
nu nog kijken welke muziek erbij hoort :-) daar nog tips voor?
Dat is een strategie van de kroegbaas om de verkoop van drank te stimuleren (extra omzet in deze moeilijke tijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:53 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Klopt.Tenzij het gaat om een walvis van 250 kilo en je de rollen heen en weer ziet gaan. Afgelopen donderdag nog gezien in de kroeg. Heb gelijk nog maar een paar bier besteld, want nuchter is het al helemaal YUGH.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:22 schreef master_X het volgende:
met stappen altijd dansen schaam me er niet voor ben een jongen en dan scoor je het beste heb ik door samen met een vriend altijd
Dat deed ik vroeger, durfde ik niet te dansen zonder eerst flink gezopen te hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Jij snapt het
Gewoon schijt hebben aan alles en iedereen. TS is zo'n sukkeltje die altijd langs de kant staat en helemaal geen plezier heeft. Gewoon die bacardi nakken en losgaan, zo hoort het
Ik zit nog in de fase dat ik nog moet drinken voor ik de dansvloer op gaquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger, durfde ik niet te dansen zonder eerst flink gezopen te hebben![]()
Tegenwoordig vind ik zelf dat ik aardig kan dansen en stap ik zo op de dansvloer zonder wat op te hebbenen dan hoeft de dansvloer niet eens zo vol te zijn.
Alsof mensen in een discotheek aandacht aan je besteden en ook al, je ziet ze toch maar 1x in je leven. Dat is vaak mijn motivatie om lekker te gaan dansen (en sjansenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:30 schreef Yorrit het volgende:
ik dans altijd ook al ben ik de enige. Ik ga uit/naar feestjes om te dansen. stil zitten doe ik thuis wel
Als er al een paar mensen staan, dan ga ik dansenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Alsof mensen in een discotheek aandacht aan je besteden en ook al, je ziet ze toch maar 1x in je leven. Dat is vaak mijn motivatie om lekker te gaan dansen (en sjansen)
Wie wel, daarom duurt het meestal zo lang voordat de dansvloer vol staat. Ik heb eens gehoord dat sommige discotheken personeel inhuren om het publiek zsm aan het dansen te krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Als er al een paar mensen staan, dan ga ik dansen![]()
Maar ik zal noooit de eerste zijn die gaat dansenDat durf ik nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |