Silent discoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Piemol het volgende:
Ik denk de muziek weg als ik naar dansende mensen kijk, dan lijkt het helemaal op een duracell poppenkast
Ee relax maat neem gewoon een jointje als je weer probeert te dansenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef Piemol het volgende:
Ik schaam me dan voor sommige mensen die aan het dansen zijn,terwijl ik deze niet eens ken![]()
Ik kan er gewoon niet tegen
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Dansende lekkere wijven zijn geil.
Niet als je zijn uitleg erbij leestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Dansende lekkere wijven zijn geil.
Net Peter Heerschopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef Ronno het volgende:
zie je er toevallig ongeveer zo uit?
[afbeelding]
Verdient dat nou trouwens goed, fatboys verhuren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet als je zijn uitleg erbij leest
Lang verhaal...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verdient dat nou trouwens goed, fatboys verhuren?
je KAN niet dansen kneusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Piemol het volgende:
Dansen is raar
Een hoopje vlees met botten , met daarbovenop het brein en dan de bewegingen die alle lichamen maken: vaak zonder guideline,ongecontroleerd armen en benen bewegen
Ik denk de muziek weg als ik naar dansende mensen kijk, dan lijkt het helemaal op een duracell poppenkast
TS is geen danser en wil NIET dansen!!
![]()
Dat zag ik een keer op tv.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef nozem het volgende:
Ooit een stille disco gezien, waarbij iedereen met koptelefoon op staat te dansen? Dat is best geinig.
Op festivals is er ook vaak zo'n stille disco aanwezig. Erg amusant om naar te kijken, maar om zelf met zo'n koptelefoon op de malloot uit te hangen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zag ik een keer op tv.Géén gezicht!
Mja, maar is dat dan de enige reden dat ze dansen?, persoonlijk kan ik dansen alleen waarderen op goede muziek met een paar biertjes op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Die hebben attributen waarmee ze hun dans kunnen opleuken
Én voor vrouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef sr_firewire het volgende:
Dansen is voor homo' s
HAKKKKKKKKKKKKKUUUUUH is voor mannen !
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef AntiSh0x het volgende:
Stijldansen met mn n00bje is wel leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |