woooowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef Dirktator het volgende:
Als ze er na drie weken achterkomen dat je hobby triangel spelen is, haken ze natuurlijk ook snel af.
En diep in je hart vind je me toch een relaxte gast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:45 schreef Gunner het volgende:
Als je net zo met vriendinnen omgaat als met mensen op dit forum kan ik het me wel voorstellen
Jammer genoeg kunnen wij het niet met je uitmaken
Misschien heb je interessequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:22 schreef Nolius het volgende:
Leuk dat je met ons wil delen dat je homo geworden bent, maar wat hebben wij daar concreet aan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Bij mij is het juist andersom![]()
Misschien maar eens wat boyz opzoeken![]()
Knap dat je dan nog achter je pc zitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef Frappelsien het volgende:
Er schiet gelijk van alles door mijn hoofd....
Nee, ze schuiven altijd de schuld op mij (man) af, zo zijn ze wel he.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef Shapeshifter het volgende:
Denk je niet dat de fout bij jezelf ligt... Mooi, doe er dan wat aan.
Neem dan initiatief ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee, ze schuiven altijd de schuld op mij (man) af, zo zijn ze wel he.....![]()
Blablabla, je belt nooit ... -> Ja vind je het gek, ze belt zelf ook nooit![]()
Luister had haar via de thuistelefoon al eens uitgelegd dat mijn BTG op was, en dat ik i.p.v. 10 euro te besteden aan nieuw, liever 2 pakjes peuken kocht. Is dat dan alweer zo ergquote:
Dan bel je huis-huis telefoon, allemaal draadloos tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Luister had haar via de thuistelefoon al eens uitgelegd dat mijn BTG op was, en dat ik i.p.v. 10 euro te besteden aan nieuw, liever 2 pakjes peuken kocht. Is dat dan alweer zo ergKleinzerigheid
![]()
![]()
Waar zijn de pallets!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef Shapeshifter het volgende:
[afbeelding]
Dit is TS op zijn heftruck
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef BrauN het volgende:
Tijd voor iets vernieuwends. Koop een hendig sjieke jas.
Ik zag laatst een keer zoeen user zoeen foto posten van zichzelf met zoeen jas aan. Zoek maar effe op.
Kut, ik moest echt lachen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef Shapeshifter het volgende:
[afbeelding]
Dit is TS op zijn heftruck
Nou....., beetje grof uitgedrukt maar ergens heeft TS wel gelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
BLABLABLA, altijd van die gore kutsmoesjes die wijven![]()
![]()
![]()
OOOOHH DAT MAAKT ME WEER AGRESSIEF WETEN JULLIE DAT
![]()
![]()
Heb het weer even gehad tot zaterdag met die vrouwen, bah bah bah![]()
Dank U, dat doet me goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou....., beetje grof uitgedrukt maar ergens heeft TS wel gelijk![]()
Idd, de eerste paar weken is het overal feest, van matras tot en met de keukentafel, en na een tijdje mag je nog maar hoogstens 1x per week (althans dat was bij mijn 2 relaties die een 0,5 jaar geduurd hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Demophon het volgende:
Maar goed...., da's algemeen bekend, vrouwen zijn "altijd" heel onduidelijk en vallen toch niet te begrijpen. Doe geen moeite daarvoor, levert toch alleen maar hoofdpijn op![]()
En dacht nu echt dat wij de excuus van hoofdpijn gebruiktequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Demophon het volgende:
Maar goed...., da's algemeen bekend, vrouwen zijn "altijd" heel onduidelijk en vallen toch niet te begrijpen. Doe geen moeite daarvoor, levert toch alleen maar hoofdpijn op![]()
Precies, by vrouwen is het altijd zo'n "vaag" excuus, m.a.w. gelogen dus! Zo hypocriet allemaal! En wij mannen maar raden.... WAAROM zo moeilijk doen??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En dacht nu echt dat wij de excuus van hoofdpijn gebruikte
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef Demophon het volgende:
[..]
Precies, by vrouwen is het altijd zo'n "vaag" excuus, m.a.w. gelogen dus! Zo hypocriet allemaal! En wij mannen maar raden.... WAAROM zo moeilijk doen??
DAAR krijgen wij mannen dus hoofdpijn van (NIET gelogen)![]()
Dat zijn toch geen smoesjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef sr_firewire het volgende:
Hey ..., het is beter dat we elkaar even niet zien
of
Hey ..., ik vind het vervelend om je dit te vertellen maar
BLABLABLA, altijd van die gore kutsmoesjes die wijven
Inderdaad, da's vrij duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |