quote:Op zondag 22 januari 2006 15:48 schreef Jorikjet het volgende:
Aldus het Fender front.
ja het verschil is dat squiers door kinder van onder de 12 worden gemaakt en dus wat goedkoperquote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Nou, mijn opwerking was serieus.
Qua afwerking ontlopen Fender en Gibson (USA) elkaar niet bijster veel.
Echter, de afwerking van Squier vs Epiphone is wel een gewonnen strijd voor Squier...
Dat is een kwestie van smaak, alhoewel het feit dat het budget voor een Fender tov Squier wat makkelijker los te krijgen is dan Gibson vs. Epiphonequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:15 schreef BUG80 het volgende:
Sorry het kan een kwestie van smaak zijn, maar ik heb 100x liever een Squier dan een Epiphone!
dude,quote:
onzin.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
de afwerking van Squier vs Epiphone is wel een gewonnen strijd voor Squier...
Wauw, prachtig verweer...quote:
Zoals al op mijn site staat, ik heb mijn gear pagina te lang niet bijgewerkt!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef mrkanarie het volgende:
@guitarist.nl, hoeveel vraag je voor die ibanez?
akkoord.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zoals al op mijn site staat, ik heb mijn gear pagina te lang niet bijgewerkt!
ik heb mijn ibanez al een half jaar geleden voor 400 verkocht incl. koffer!!
ik ben gewoon te lui om mijn website te updaten!
over een tijdje komt er een gitaristen forum op guitarist.nl waar je ook een gear profiel hebt, dus tot die tijd geen zin om de gear pagina te updaten
maar een gibson/epiphone is gewoon duurder kwa productiekosten, en ze zijn er ook nog es langer mee bezig, dat maakt een squier ook goedkoper!!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wauw, prachtig verweer...
Ik heb heel wat Epiphones en Squiers gezien. Geloof me, Epiphones waar je 400-500 euro voor neer legt, leggen het af tegen Squier waar je de helft voor betaald!![]()
volgens mij zijn dit een '58 en een '59quote:Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
OK, vraag: LP liehebbers opgelet:
Ben aan het kijken:
welke zou je kiezen:
LP '58 reissue of lp '59 reissue?
Wie legt mij de verschillen uit ?
dankje!
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
OK, vraag: LP liehebbers opgelet:
Ben aan het kijken:
welke zou je kiezen:
LP '58 reissue of lp '59 reissue?
Wie legt mij de verschillen uit ?
Ik heb te weinig op de '59 gespeelt, maar de '58 speelt als een god....
dankje!
Wat kosten die dingen?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit een '58 en een '59
[afbeelding]
veels te duur voor hetzelfde geld koop je 2 goede fendersquote:Op zondag 22 januari 2006 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kosten die dingen?
(niet dat ik ze koop, maar toch)
Beeeeeeeeeeeetje Fendergek ben je wel he?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
veels te duur voor hetzelfde geld koop je 2 goede fenders
Ik speel op fender en over een fender, en ik ben gek!!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeeeetje Fendergek ben je wel he?
ik speelde laatst nog op een Fender Strat van 1100 euro, erg fijn dingetjequote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik speel op fender en over een fender, en ik ben gek!!
FenderGek
prijs zegt niet zoveelquote:Op zondag 22 januari 2006 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik speelde laatst nog op een Fender Strat van 1100 euro, erg fijn dingetje![]()
Een Ibanez van 400 trouwens ook![]()
ik heb laatst op een hele fijne strat gespeeld van 750 (occasion) in die gitaarwinkel in meppel..quote:
Doe je goedquote:Op zondag 22 januari 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb laatst op een hele fijne strat gespeeld van 750 (occasion) in die gitaarwinkel in meppel..
die moest ik gewoon hebbendus die heb ik nu ook
tja prijs zegt echt niksquote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik wil ooit een keer een goeie Fender Strat kopen...zo een van 2000 euro ofzo![]()
Nah ik neem ooit nog wel een lp...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:37 schreef Hammet het volgende:
of een LP!
schop!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef guitarist.nl het volgende:
misschien leuk id'tje om bij de OP zown lijstje te maken met de usericons van de gitaristen die hier altijd rondhangen ??
hé! dat was ik twee weken geleden nog!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Svyatagor het volgende:
Leuk ideetje. Geen tijd![]()
Misschien is het ook wel leuk om er een FAQ in te zetten zodat er niet wekelijks een aspirant-gitarist komt die wil weten welke gitaar hij moet kopenen of je beter kunt beginnen met akoestisch of elektrisch
![]()
![]()
Ja is cool, doe jij het?!quote:
Danke voor de info!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit een '58 en een '59
[afbeelding]
bwahaha wat een krentquote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef DuranK het volgende:
Fender is ook stoerEn als mijn papa de jackpot won kreeg ik er een maar wel een telecaster want een stratocaster is niet gaaf, of ik mocht een Les Paul uitzoeken
![]()
Alleen hij wint de Jackpot nooit![]()
Idd wel cool, we kunnen misschien iets in Fok!wiki bouwen. Maar ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Svyatagor het volgende:
Leuk ideetje. Geen tijd![]()
Misschien is het ook wel leuk om er een FAQ in te zetten zodat er niet wekelijks een aspirant-gitarist komt die wil weten welke gitaar hij moet kopenen of je beter kunt beginnen met akoestisch of elektrisch
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Hammet het volgende:
We kunnen iig beginnen met het aanpassen van onze ondertitel
<-----
Naam en ondertitelquote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Hammet het volgende:
<-----
Ahh...goed ideequote:Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef DuranK het volgende:
Misschien ook leuk om als avatar een gitaar te gebruiken, ook al hebben de meeste dat volgens mij al wel![]()
Idd goed id!! ik ik zal straks wel ff kijken als ik iets moois kan maken van die OPquote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Hammet het volgende:
<-----
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |