abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39897515
Als ik het goed begrijp is voor een groep van 4 jongens, begin 20, niet heel spannend in Porec, helemaal niet eind augustus/begin september?
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:06:37 #52
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_39976183
Heb niet alles gelezen, maar weet wel dat er vanuit de reisorganisatie waarmee je gaat (als je daarmee gaat) allerlei 'dingen' met drank en veel jongeren worden georganiseerd. Uitgaan kan je in Porec inderdaad niet heel goed.
KISSSSSSSSSSS
  FOK!fossiel donderdag 20 juli 2006 @ 01:46:56 #53
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_39997652
Over 1 1/2 week ga ik !!!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_40145466
iemand al geweest?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_40327711
Haha, ik ben er! Op camp Ka¸ela!!

In Medulin trouwens...
pi_40327762
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:48 schreef Vince22 het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben ook het plan dit jaar naar istrie te gaan per auto...
hoe zit het daar met kwaliteit van de appartementen? En is het zinvol om op de bonnefooi ernaartoe te rijden en daar een appartement te regelen, of is maakt dat prijstechnisch niet veel uit?
We zijn van plan om vanaf 15 augustus weg te gaan en zo'n 3 weken weg te blijven, om sowieso een week á anderhalf in Istrie te blijven.... Iemand met ervaringen op appartementen gebied / connecties?
Ook ben ik benieuwd waar iedereen geboekt heeft / betaald hebben...
Thanks mates!
Ik heb wel een adres voor je in Medulin, mail me maar...Vier jaar geleden hebben we er 2 weken ge¸eten en de derde augustus voordat we wieder naar nederland gaan overnachten we daar ook!
pi_40329356
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:03 schreef ReVu het volgende:

[..]

Ik heb wel een adres voor je in Medulin, mail me maar...Vier jaar geleden hebben we er 2 weken ge¸eten en de derde augustus voordat we wieder naar nederland gaan overnachten we daar ook!
Thanks voor je aanbod, kom er zeker volgend jaar op terug, we hebben al gereserveerd in Rovinj van 11 tot 26 augustus Heb echt superveel zin, nog twee weken!
Hoe ist weer daar btw?
pi_40332032
Is het ook interessant om daar in september heen te gaan? Of is het dan al te koud/regenachtig

Het zou wel fijn zijn als enige watersporten nog mogelijk zijn zonder kou te lijden (snorkelen/duiken/jetski'en etc)
.
  FOK!fossiel zondag 30 juli 2006 @ 21:43:19 #59
10 RemCOW
pi_40334074
Moet je perse een paspoort trouwens? Het wordt sterk aangeraden. Wij halen (op het laatste moment) toch maar een paspoort...
pi_40354187
Paspoort bij me...

En het weer is erg goed uit te houden, beter dan in Nederland heb ik begrepen!
Gister naar Plitvice geweest! Heerlijk mooi!!
pi_40366191
Ik zat een paar weken terug in Banjole (paar km. bij Pula) op een camping aan het water. Temperaturen waren zeer goed (tot 35 graden) en het water was goed helder zodat je leuk kon snorkelen.

Voor de rest moest ik een beetje aan Italië denken qua omgeving en natuur. Veel cypressen, pizza en mooie vrouwen

Als ik nog een keertje naar Kroatië zou gaan, zou ik wel verder naar het zuiden gaan. Ik vond Istrië toch wel te toeristisch, maar dat is een kwestie van smaak
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 31 juli 2006 @ 22:17:10 #62
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_40366872
Dubrovnik is ook erg toeristisch hoor
Ik denk eigenlijk dat de hele kust enorm toeristisch is in Kroatië. Misschien kun je dan beter naar de kust van Montenegro.
pi_40369807
Montenegro is ook erg touristisch, met voornamelijk joegoslaven (igalo, Herzig Novi, Sveti Stefan, Bar etc..)

Wat ook leuk is om te zien: Vodice
pi_40369900
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:34 schreef ReVu het volgende:
Paspoort bij me...

En het weer is erg goed uit te houden, beter dan in Nederland heb ik begrepen!
Gister naar Plitvice geweest! Heerlijk mooi!!
In m'n militaire dienstplicht heb ik in Korenica gezeten (kamp Borje)

Het kamp zelf kan je niet op, maar het restaurant enzo is wel open
pi_40482544
Hoe zit het trouwens met de bierprijs tegenwoordig in Istrië? En het uit eten gaan e.d.?

[ Bericht 18% gewijzigd door Vince22 op 04-08-2006 15:36:27 ]
pi_40487177
En de temperatuur in Sept?
.
  FOK!fossiel vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:55:24 #67
10 RemCOW
pi_40718350
Medulin:

Pizzaprijs: 5 euro
Normaal eten: ga maar voor ongv 10 euro uit

Bierprijs weet ik niet, maar voor cola/7up betaal je ongeveer 12 kuna (1.65) en voor 'n cocktail tussen de 5 en 7.5 euro.

Heeft iemand toevallig 'n linkje voor me van de orkaan die in Istrie was vorige week ongeveer?
pi_40725355
Paspoort is niet nodig. Kom er net vandaan en geen enkel probleem om met je ID kaart te reizen. Verder vond ik de prijzen vrij hoog ook in supermarkten enzo.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:15:29 #69
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_40742559
Istrië is een errug dure vakantiebestemming. Er is de afgelopen jaren veel geinvesteerd in de toerisme-sector en dat wil men snel terugverdienen, aldus de eigenaar van een camping vlak onder Rijeka. Op die camping is helaas ook mijn telefoon gestolen

De prijzen van campings zijn de hoogste van Europa, behalve aan het Balatonmeer heb ik hogere prijzen betaald. Deze zomer ben ik per fiets door de Balkan getrokken. Via de Sloveense kust ben ik via Umag, Novigrad en Vrsar gereden en daarna het schiereiland overgestoken naar Rijeka. Dat leverde me een gigantische klim op aan het einde van de dag naar een bergpas van 985 meter die niet op de kaart staat Ben zelden zo kapot geweest als toen, de zon op het asfalt, een steile weg en al ruim 100 km achter de rug..... Het uitzicht vergoedde echter veel, evengoed als het koude Karlovasco bier

Die bergpas ligt trouwens tussen Vranja en veprinac.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')