Jij krast in je polsen, wanneer een iris cheue gescheurt isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef super-muffin het volgende:
En ik wou er een CD van kopen.
Dat gaat nu niet meer
*krast*
Wow man!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Byte_Me het volgende:
wat een onzin zeg, als mijn geld gescheurd is, kan ik het toch ook nog gebruiken. zolang het serie nummer maar te lezen is.
*bookmarkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Dirktator het volgende:infinitief: scheuren stam: scheur- 't Kofschip bevat geen r voltooid deelwoord: gescheurd
![]()
Nee omdat ik dan geen CD kan halen. Maar nu wel dus. Als het goed is tenminste.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef kippiej het volgende:
[..]
Jij krast in je polsen, wanneer een iris cheue gescheurt is
Op deze manier geef ik je nog 2 weken.
Ignorance is bliss, ingnorance is bliss...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het voltooid deelwoord eindigt toch altijd op een -d
De regel van 't kofschip is er voor de verleden tijd:infinitief: beramen stam: beraam- 't kofschip bevat geen m verleden tijd: beraamde infinitief: kapen stam: kaap- 't kofschip bevat wél een p verleden tijd: kaapte
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het voltooid deelwoord eindigt toch altijd op een -d
De regel van 't kofschip is er voor de verleden tijd:infinitief: beramen stam: beraam- 't kofschip bevat geen m verleden tijd: beraamde infinitief: kapen stam: kaap- 't kofschip bevat wél een p verleden tijd: kaapte
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze kunnen beter je cheque scheuren dan je scheur checken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |