Dat is omdat je dat water dan op moet sturen ofzo enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet is zoeen reclame op tv met een dik wijf dat iets zit te zeggen over dat ze in Afrika weinig water hebben. In principe is dat zielig enzo, maar wat kunnen wij er aan doen ? Geld geven natuurlijk.
Op een gegevens moment zegt ze: wij gebruiken zoveel water en zij hebben niets. Kijk dit glas, de laatste slok water zit erin, maar deze is niet voor mij.
Wtf hebje eraan om dat beetje water niet op te drinken ? Alsof een kind in Afrika dat dan opeens opdrinkt ofzo
Goeie username voor dit topiquequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dat beetje water opsturen naar afrika in een envelop
Sally Struthers?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet is zoeen reclame op tv met een dik wijf
4 uur... tijd voor je medicijnen Furious.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef Furious het volgende:
Kap eens met klagen, viswijf.
Je zeikt nog meer dan de arroganste snol.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef Furious het volgende:
Kap eens met klagen, viswijf.
Je zeikt nog meer dan de arroganste snol.
Smoel houden klein kreng. Ga je basisschool in de brand steken ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
4 uur... tijd voor je medicijnen Furious.
Die ene, wat snachts ook altijd zoeen gare gesprekken voert, kweet niet, die met die blonde harenquote:
Er verscheen een lach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Razor21 het volgende:
Daarom laat ik altijid met tandenpoetsen de kraan openstaan dan komt het onderin de aarde er weer uit bij de arme landen![]()
owww Christine van der Horstquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die ene, wat snachts ook altijd zoeen gare gesprekken voert, kweet niet, die met die blonde haren
een gesprekken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die ene, wat snachts ook altijd zoeen gare gesprekken voert, kweet niet, die met die blonde haren
Oh, mijn mama zegt dat je helemaal geen school in de brand mag steken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Smoel houden klein kreng. Ga je basisschool in de brand steken ofzo.
[afbeelding]
Die jahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:07 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
owww Christine van der Horst![]()
Mama zegt ook dat je laten palen door je papa ook niet goed is. Doe je toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oh, mijn mama zegt dat je helemaal geen school in de brand mag steken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Niets te, mij blij maken met een dode slip he?
Veel spugen op de grond schijnt ook te helpenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Razor21 het volgende:
Daarom laat ik altijid met tandenpoetsen de kraan openstaan dan komt het onderin de aarde er weer uit bij de arme landen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |