Home Vista premium 32-bitquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Merovingian het volgende:
vista/xp? driver versie?
ahha gevonden : 158.18quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef Merovingian het volgende:
Doe eens rechtsklikken op bureaublad =>nvidia configuratiescherm=>help=>systeeminformatie en dan zeggen welk getal er bij Forceware versie staat.
Verder: NVidia drivers voor Vista zijn K.U.T. Ga maar weer terug naar XP totdat er fatsoenlijke drivers uit zijn, doe ik ook. Je kunt het nog proberen met de laatste drivers, als je die nog niet hebt. Laat eerst maar eens zien welke versie je hebt
Link doet het niet, maar heb wel wat gevonden. Er staat alleen quadro bij. Dat is toch een andere of maakt dat niet uit?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:34 schreef Merovingian het volgende:
Nee, de laatste is 165.01
Daar kun je het nog mee proberen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:47 schreef kadet het volgende:
Wat ziet het er toch mooi uit met me Geforce 8800 GTS
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vast niet zo mooi als met mijn 8800GTX![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:34 schreef Merovingian het volgende:
Dat zijn nette scores! Wat voor systeem heb je en hoever heb je overklokt?
quote:
En wat kostte dit hele systeempjequote:Op maandag 28 mei 2007 10:04 schreef Jonathon het volgende:
Enermax Liberty 500Watt
Asus P5W DH Deluxe
Intel E6600 op 3.3GHz < vrij normale overclock die zelfs met de boxed Intel koeler wel te halen is
4GB PC2-7200 Kingson HyperX
2x Raptor 150ADFD in Raid0
nVidia 8800GTX (Asus)
Op m'n moederbord heb ik wel dat fancy plaatje "Digital Home" eraf gesloopt, de NB temp zakt met zo'n 4 tot 6 graden.
M'n ram loopt op 666MHz 1:1 met de FSB dus.
Op m'n CPU heb ik een Zalman koeler CNP9800Led (stressed komt hij uit op zo'n 36/38 graden max)
Northbridge temp 45graden stressed
Ik heb een Thermaltake Armor case met zo'n 250mm fan aan de zijkant, deze kast is zeker aan te raden als je wil overclocken zonder waterkoeling! m'n geheugenmodules kon je eerst bijna niet aanraken sinds ik deze nieuwe case heb voelen ze warm aan maar je kan je hand erop houden.
De videokaart blijft bloedheet het metaal kan je niet aanraken dit is gewoon bloedheet. ondanks de turbinekoeling van de kaart zet hij evengoed veel warmte af in de case zelf, extra casefan is dus ook aan te raden als je die kaart wil.
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef Merovingian het volgende:
Voor 1500 a 1600 moet je alles wel bij elkaar kunnen sprokkelen gok ik...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |