Zoek ik vast even uit welke overall ik aan ga doenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Is goed! Ik ga even wat vluchten uitzoeken.
Moeilijk moeilijk....quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nee ja jemig...
Oh trouwens... wat denk jij?
afbeelding
Die halfhoge zwarte schoenen (met de zwarte veter) of toch die bruine laars?
Hoewel ik ook nog wel een beetje twijfel over deze:
[afbeelding]
Jajajaja. altijd dat gezeurquote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Saabmobiel het volgende:
Ik wordt gek.![]()
één woordje: Prada en hoppa de dames flippen uit.![]()
Daar hebben ze het nog veel te druk met hondenjasjes/dragtasjesquote:Vraag je liever eens af wanneer Louis Vuitton met een kittige gereedschapsbox komt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Daar hebben ze het nog veel te druk met hondenjasjes/dragtasjes
Maar dit koop je toch niet? stel je voor dat er krassen op komen![]()
V: "Schat! mijn gereedschap zit onder de krassen"![]()
M: "ehh Ja?"![]()
V vs M: Hoek! roei! slag! mep!![]()
V: "Mijn Prada bweeeehehhheeeeeh"![]()
M: "Ik ga naar de kroeg"![]()
Najaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Psst als ik op de link klik kom ik op de homepage
Gevondenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Naja
Zoek eens op de naam van mijn straat? Is een nieuwe bijgekomen aan de overkant!
quote:Toscaans dorp voor klusser
HET IS DE droom van menig Brit die de druilerige dagen in zijn vaderland zat is: een huisje in het Italiaanse Toscane, met een patio waarop hij van het uitzicht op cipressen en heuvels kan genieten.
Wie 62 miljoen euro te makken heeft, kan deze week in Londen zelfs een Italiaans dorp kopen.
Olijven
Tijdens een Italiaanse lifestylebeurs in Londen gaat het dorpje Pecciolo deze week onder de hamer.
Het dorp bestaat uit 34 onbewoonde huizen, waarvan de meeste niet meer dan een bouwval zijn. Verder zijn er vijftien boerderijen met bijgebouwen en ruwweg 900 hectare wijngaarden en olijfboomgaarden. Er is geen stroom, gas of telefoon.
Voor het complete dorpsgevoel is er een Renaissance-kerkje, waar de eigenaar geacht wordt jaarlijks een kerkfestival te geven. De eigenaren willen het dorpje graag in zijn geheel overdoen. ANP
Had je de fanfare verwacht of zo Vonkiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vonkie voelt zich weer heel erg welkom![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had je de fanfare verwacht of zo Vonkie![]()
![]()
![]()
Nou, lichtpuntjes genoeg voor Vonkie zo te zienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:49 schreef Saabmobiel het volgende:
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
eehh... of is dit niet helemaal de bedoeling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |