Wij gaan dat denk ik nu ook doen, om nog kans te maken om binnen 10 jaar iets te vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Het was de (enige) reden waarom wij een makelaar hebben ingeschakeld. Makelaars hebben eerder toegang tot de informatie dat er iets te koop gaat staan en het kantoor meldde ons dan al automatisch aan als het iets voor ons leek (en dan daarna belden ze ons vaak pas. Zo veel haast moesten ze maken).
Doen hoor. Tuurlijk doe je het liever zelf en ergens is het onuitstaanbaar dat je wel een makelaar móet nemen, maar het is gewoon niet anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij gaan dat denk ik nu ook doen, om nog kans te maken om binnen 10 jaar iets te vinden![]()
Inderdaad, BE, bloedirritant!
Mjah...euh...ik zoek nog wel ff verderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Tenminste, als je het soort huizen in het soort wijken zoekt zoals wij en jullie doen. In Beijum heb je zo een eensgezinswoning voor de helft van dat geld hoor![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah...euh...ik zoek nog wel ff verder
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Vandaag gaat het gebeuren! Onze klusmuts krijgt ein-de-lijk de sleutel van haar liefdesnestje in Groningen!
Ik wacht, en wachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel tien!
Topicje volgt, even de foto's bekijken
Erg is dat hè!quote:
Jij vlegel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef bankrupcy het volgende:
Niet moeilijk doen, gewoon allemaal plaatsen. De kinky foto's ook.
OMG Heb ik dat gezegd?
Foei!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Prachtig huisje !; maar die wc en badkamer daar mag wat mij betreft de sloophamer wel ingezet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |