Maar Shark daar staat dat de foto's na 90 dagen weer verdwijnen. Wil dat dan zeggen dat we kruisjes krijgen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok! foto uploader
misschien ook handig voor jullie? Hij resized nl automagisch naar 550 pixels....
is geloof ik van de fok! user huiz (maar dat weet ik niet zeker)
Ga je me vertellen dat klussen zo lang duurt? Stelletje slakkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Shark daar staat dat de foto's na 90 dagen weer verdwijnen. Wil dat dan zeggen dat we kruisjes krijgen?
Want dan is het voor de langlopende topics weer niet handig.
Weer zo'n kwaliteitspost van Dude![]()
Wij zijn slowklussers hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ga je me vertellen dat klussen zo lang duurt? Stelletje slakken![]()
ja, de foto's worden dan idd weer weggehaald, en dat kan idd niet altijd uitkomen...vandaar het "misschien" in mijn originele post
Hey! Ik denk gewoon na over wanneer ik mijn sleutels vergeet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:43 schreef stinkie het volgende:
Als ik mijn sleutels vergeet staat er natuurlijk net niet een raam open nog ergens he
Hoe staat het met jullie huis?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Goede oplossing Obli!
* Klein houden die kids hoor! Niet teveel spinazie en zo![]()
Donderdag!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie huis?
Morgen is het zover?
Ik ga half-half in Groningen wonen. En dan ook nog half bij Arty en de-nachten-voor-de-werkdagen in het lege nieuwe huis, want om half negen geef ik mijn eerste college en ik moet dan om 7 uur op de treinquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dan ga jij dus wel deze week al in Groningen wonen? Voor die baan?
Of blijf je nog even in het Haagse?
En je poesjes? Heb je al bedacht hoe je dat gaat doen?
Ga ik donderdag wel even maken natuurlijk!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:59 schreef Oblivion het volgende:
Klinkt spannend dude!
Hebbie ook een eigen topic?![]()
Ochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
Spannend Dude!
Hier schiet het voor geen meter op met zoeken enzo
Precies, wij bellen overal gelijk achteraan, maar zoals gisteren ook, gelijk gebeld, gingen er al 12 kijken en stonden er al 20 op een wachtlijst. Nou, laat dan maar....en de prijzen worden inderdaad ook steeds hoger. De moed zakt me echt in de schoenen zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och
Jullie komen niets leuks meer tegen, of vliegen ze voor jullie neus weg?
Onze eigen woning zou al niet eens meer betaalbaar voor ons zijn inmiddels (acht maanden na aankoop). De prijzen van dezelfde soort woningen in de straat stijgen met de week lijkt wel. En één huis verderop stond er een kopie van onze woning te koop en toen Arty hem even wilde laten zien op Funda was 'ie al weer weg en verkocht. Het is een absurde huizenmarkt in dat segment in GrunIk ben blij dat we niet meer zoekende zijn eerlijk gezegd
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies, wij bellen overal gelijk achteraan, maar zoals gisteren ook, gelijk gebeld, gingen er al 12 kijken en stonden er al 20 op een wachtlijst. Nou, laat dan maar....en de prijzen worden inderdaad ook steeds hoger. De moed zakt me echt in de schoenen zo.
*mooi*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:41 schreef Brighteyes het volgende:
<sleutel-vergeet-verhaal>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |