Oja. Woon je een beetje leuk, Q, in Utrecht?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef Q. het volgende:
Hier dan maar verder, Utrechters en Utrechtenaren?
Winkels... is dat General Chat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
Maar nu ga ik even naar de winkel, in Utrecht.
Gistren eerst nog een beetje aan mijn pc zitten klotenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
Nog op stap geweest in Utrecht, Nolius?
Wees blij, het regende. In Utrecht. Ik ben nog lekker zeiknat geregend. Ik ben ook niet uitgeweest verder. In Utrecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling gisteren, maar toen bleek het bier thuis ook lekker en hebben we tot een uurtje of half drie thuis zitten zuipen
Ja, dat had ik laatst ook met iemand, moest vlak bij het Louis Hartlopercomplex zijn en die gast had zn auto op het Paardenveld neergezet. Wel gezond, zo ver lopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef Marsepein het volgende:
Ik was gister in Utrecht voor een reedcontactmagneetje, niemand die me kon vertellen dat de oude gracht iets langer is als die 200M in het centrum. Stond op de rijkade geparkeerd, moest op nummer 360 en nog wat zijn.
Ik had de calorieen van de Febo Satehkroket er weer afgelopen.
![]()
Da's echt een eind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik laatst ook met iemand, moest vlak bij het Louis Hartlopercomplex zijn en die gast had zn auto op het Paardenveld neergezet. Wel gezond, zo ver lopen..
Het is nu best warm buiten in Utrecht. 'k Had zelfs een beetje een zomergevoel, zomaar in Utrecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef Q. het volgende:
Wees blij, het regende. In Utrecht. Ik ben nog lekker zeiknat geregend. Ik ben ook niet uitgeweest verder. In Utrecht..
Omdat ik door de regen ben gefietst. Ja, zelfs in Utrecht regent het wel eens. Maar door de regen dus. In Utrecht. En dan word je nat. Zelfs in Utrecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom ben je gisteren natgeregend dan in Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |