En Be maar tegen míj zeggen: 'geen foto's van mij plaatsen hoor want ik sta overal stom op.'quote:
Ik vond al dat je je dag niet had op die foto!!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is mijn body-double!
Ik doe nooit mijn eigen stunts zelf!
2x de helftquote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
ff tussendoor, weet iemand hier wat een kuub zand kost?
Daarom zei ok ook 'body double'. Wat een wereldwijf he?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Saabmobiel het volgende:
[afbeelding]
leuk buikje gereedschapsgrodel Brighteyes!
Grond kun je vaak bij de gemeente reiniging krijgen voor weinig (Is wat meer compost dan grond) Voor zand kan je een bestratingsbedrijf bellen, of een grote bouwmarkt ala Imabo of zo.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ok. En dan nu mss de domste vraag van vandaag.
Waar koop je zand? Of grond? In die grote hoeveelheden?
Ik zit al een beetje te googelen maar dat schiet niet echt op. Heeft iemand een goeie zoekterm?
Jaquote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef Reese het volgende:
Duderinnetje,
ik zoek het vervolg op dit topic
![]()
Ja, doen!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja
Eh...![]()
Ik dacht: we hebben even niets wereldverheffends te melden en om dan maar weer een vervolg de lucht in te gooien...
Maar deeltje drie volgt. Al is het alleen maar om een stok achter de deur te hebben om eens een beetje door te pakken met klussen hier!
Waarom dat duits eigenlijk..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
Is this PR enough for you?![]()
je kan het in zakjes van 25 kg kopen, en je hebt ongeveer 60 zakjes nodig voor een kuubquote:Op maandag 20 maart 2006 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Niet bij de gamma in ieder geval of whatever voor bouwmarkt; als je het dan niet minimaal 2x betaald
Euhm... vrije associatie van de straatnaam naar Parkplatz naar een Duitse deel-aanduiding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |