Ow, hehehequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, maar je zei: jammer dat je geen hakken draagt
Ja, het was toch al lang bekend dat die opgedoekt zou worden... Ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 schreef Blieblie het volgende:
Je bent in ieder geval geheel ondersteboven als het bedrijf waar je een bijbaantje hebt over de kop gaat wat je al tig jaar aan zou zien moeten komen als weldenkend betrokken intiatiefrijk persoontje .
Maar IK ken je niet, dus ik trek geen bevooroordeelde conclusies .
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 schreef Dr .X het volgende:
[..]
a de gemeente vught stopt per 1 februari![]()
* Dr.X trouwens het vriendje van Ingridh007![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja, het was toch al lang bekend dat die opgedoekt zou worden... Ligt niet aan mij?
Je haalt de woorden uit mn mond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
![]()
Kijk nou...
Een medestander?
Ben je bang dat ze het niet alleen af kan hiero?
Dus ik kan ergens een reeks binnenstappen, tegen iedereen zijn schenen schoppen en als men er wat van zegt gaat die reeks dicht? vet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef blieblie het volgende:
Ey, wij moeten liev doen tegen nieuwkomers... Anders kunnen ze deze slowchat opdoeken![]()
.
Welke zullen we gaan stalken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus ik kan ergens een reeks binnenstappen, tegen iedereen zijn schenen schoppen en als men er wat van zegt gaat die reeks dicht? vet!
Jij bent knuffel-ex-crewquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
De vorige keren dat ik Eindhoven bezocht had ik geen visum nodig hoor
Volgens mijn collega moeten Helmonders eerst in Quarantainequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
De vorige keren dat ik Eindhoven bezocht had ik geen visum nodig hoor
Maar dan wel in Geldrop toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Volgens mijn collega moeten Helmonders eerst in Quarantaine
1) Hij is geen Helmonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit Rotterdam en omstrekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ja dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit Rotterdam en omstreken
Rotterdam is koel...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit Rotterdam en omstreken
en kilquote:
1) oh...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1) Hij is geen Helmonder
2) Je collega mag je in het Helmonds kanaal gooien
3) Waar blijft de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |