Ow, hehehequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, maar je zei: jammer dat je geen hakken draagt
Ja, het was toch al lang bekend dat die opgedoekt zou worden... Ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 schreef Blieblie het volgende:
Je bent in ieder geval geheel ondersteboven als het bedrijf waar je een bijbaantje hebt over de kop gaat wat je al tig jaar aan zou zien moeten komen als weldenkend betrokken intiatiefrijk persoontje .
Maar IK ken je niet, dus ik trek geen bevooroordeelde conclusies .
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 schreef Dr .X het volgende:
[..]
a de gemeente vught stopt per 1 februari![]()
* Dr.X trouwens het vriendje van Ingridh007![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja, het was toch al lang bekend dat die opgedoekt zou worden... Ligt niet aan mij?
Je haalt de woorden uit mn mond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
![]()
Kijk nou...
Een medestander?
Ben je bang dat ze het niet alleen af kan hiero?
Dus ik kan ergens een reeks binnenstappen, tegen iedereen zijn schenen schoppen en als men er wat van zegt gaat die reeks dicht? vet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef blieblie het volgende:
Ey, wij moeten liev doen tegen nieuwkomers... Anders kunnen ze deze slowchat opdoeken![]()
.
Welke zullen we gaan stalken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus ik kan ergens een reeks binnenstappen, tegen iedereen zijn schenen schoppen en als men er wat van zegt gaat die reeks dicht? vet!
Jij bent knuffel-ex-crewquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
De vorige keren dat ik Eindhoven bezocht had ik geen visum nodig hoor
Volgens mijn collega moeten Helmonders eerst in Quarantainequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
De vorige keren dat ik Eindhoven bezocht had ik geen visum nodig hoor
Maar dan wel in Geldrop toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Volgens mijn collega moeten Helmonders eerst in Quarantaine
1) Hij is geen Helmonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit Rotterdam en omstrekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ja dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit Rotterdam en omstreken
Rotterdam is koel...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
en kilquote:
1) oh...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1) Hij is geen Helmonder
2) Je collega mag je in het Helmonds kanaal gooien
3) Waar blijft de OP?
Ruilen?quote:
Hopelijk leest ie meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
1) oh...
2) Graag, want het is een eikel...hij probeert me al 2 jaar te versieren, maar hij is lelijk, dom, en snapt niet dat NEE bij een vrouw soms ook echt NEE is.
3) OP???
Hallo, ik ben je collega.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
1) oh...
2) Graag, want het is een eikel...hij probeert me al 2 jaar te versieren, maar hij is lelijk, dom, en snapt niet dat NEE bij een vrouw soms ook echt NEE is.
3) OP???
Oei Juicy, vertel, wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hopelijk leest ie mee
PG had ook zo'n meelezer ooit of nog steeds
OpeningsPost (maar die had je al geplaatst)
Jullie hebben Sevenply, neem je die mee hierheen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ruilen?
Afgezien van onze goede chinees/Chinezen en een koffie toko vind ik geen zak aan de hele stad. Eindhoven is veel gezelliger.
zo beterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij meeleest...dan rot hij misschien eens op....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hopelijk leest ie mee
PG had ook zo'n meelezer ooit of nog steeds
OpeningsPost (maar die had je al geplaatst)
*hint* plasticlover slaat ook nergens opquote:
ik vraagde me al af waar dat voor staat. Maar die heb ik uit de vorige OP overgenomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*hint* plasticlover slaat ook nergens op
Mensen hier denken dat ik een ricer ben...ricers zijn mensen met overdreven uitgebouwde auto's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik vraagde me al af waar dat voor staat. Maar die heb ik uit de vorige OP overgenomen.
momentje dan wijzig ik hem..
Jajaaaaaaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen hier denken dat ik een ricer ben...ricers zijn mensen met overdreven uitgebouwde auto's.
Ik heb gewoon OEM bumpers en Honda bumperlipjes gewoon...niks utgebouwd, geen tupperware bumpers of plastic
Als je het vorige topic even goed naleest kun je zien dat ik haar de ideale kandidate vind als vriendin voor jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef r8ality het volgende:
ROC-ers zijn inderdaad megolen. Ingrid, neuken?.
Vriendje leest mee
Je bent gewoon helderziendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Als je het vorige topic even goed naleest kun je zien dat ik haar de ideale kandidate vind als vriendin voor jou.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef amaranta het volgende:
vroeg; ik vroeg me al af
Waarom denk je dat ik het n-woord ter sprake brengquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Als je het vorige topic even goed naleest kun je zien dat ik haar de ideale kandidate vind als vriendin voor jou.
ja ik denk ik zeg het maar, want ze wilt het vast goed leren. En als niemand het verbetert dan zul je denken het goed is en zul je die fout blijven maken....quote:
Heb je die foto's van der nog op je HD staan dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het n-woord ter sprake breng.
Daarbij zijn haar tieten wel okay.
posten!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je die foto's van der nog op je HD staan dan?.
Ja, dankje daarvoor...maar verbeter maar niet te veel...dat is zoveel werkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja ik denk ik zeg het maar, want ze wilt het vast goed leren. En als niemand het verbetert dan zul je denken het goed is en zul je die fout blijven maken....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef ArTiC het volgende:
*zucht*
de verjoosting van de samenleving
Ga je nou een beetje terugkrabbelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef r8ality het volgende:
Oh en kijk gewoon in haar fotoboek. Sim-pel.
Disclaimer: (vooral voor het vriendje)
Neem mijn uitspraken ff met een paar flinke korrels zout svp.
Je begint soft te worden...is het de leeftijd ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef r8ality het volgende:
Ik krabbel helemaal niet terug. Moet ik jou soms even komen krabbelen?!?.
Ben je nog een beetje jong voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef r8ality het volgende:
Ik krabbel helemaal niet terug. Moet ik jou soms even komen krabbelen?!?.
Hij wordt oud...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je begint soft te worden...is het de leeftijd ofzo?
[flow]quote:
Ik heb vroeger ook een oude fiets gehadquote:
En nu ben je over op de ouwe auto's ... waar is het mis gegaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook een oude fiets gehad.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef r8ality het volgende:
Een paar reacties op nieuwnieuws.nl over Spijkenisse wil ik jullie niet onthouden:
- 2 hangjongeren aan je mes, dat zouden er meer moeten doen!
- Verbeter de wereld, begin bij je voortuin!!
- Hulde voor die man! Geef mij ook maar es 'n messensetje..
Bericht:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)kt_jongens_neer.html
RIJKquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat zijn JOUW eisen voor een potentiele relatie eigenlijk.
Het is natuurlijk heel normaal om buitensporig geweld te gebruiken als er mensen voor je huis staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef r8ality het volgende:
Een paar reacties op nieuwnieuws.nl over Spijkenisse wil ik jullie niet onthouden:
- 2 hangjongeren aan je mes, dat zouden er meer moeten doen!
- Verbeter de wereld, begin bij je voortuin!!
- Hulde voor die man! Geef mij ook maar es 'n messensetje..
Bericht:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)kt_jongens_neer.html
Duh het zijn hangjongeren, boeiend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel normaal om buitensporig geweld te gebruiken als er mensen voor je huis staan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
RIJK
Knap
RIJK
Lief
RIJK
betrouwbaar
RIJK
en vooral RIJK![]()
hahaha
Nee geld interesserd me niet
Ik heb geen specifieke eisen. Het moet gewoon goed voelen.
Hij moet er wel goed uitzien. Verzorgd zijn, EN BETROUWBAAR. IK HAAT MANNEN DIE VREEMDGAAN!!!!
Hij moet langer zijn dan ik....dus helaas voor de 7 dwergen![]()
Ach...mannen zijn zo onbetrouwbaar..misschien dat ik maar eens voor een vrouw ga![]()
Kortom... Ondanks dat geld je niets interesseerd zou het wel erg makkelijk zijn alssie RIJK isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
RIJK
Knap
RIJK
Lief
RIJK
betrouwbaar
RIJK
en vooral RIJK![]()
hahaha
Nee geld interesserd me niet
Ik heb geen specifieke eisen. Het moet gewoon goed voelen.
Hij moet er wel goed uitzien. Verzorgd zijn, EN BETROUWBAAR. IK HAAT MANNEN DIE VREEMDGAAN!!!!
Hij moet langer zijn dan ik....dus helaas voor de 7 dwergen![]()
Ach...mannen zijn zo onbetrouwbaar..misschien dat ik maar eens voor een vrouw ga![]()
vestdijk, toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Barb het volgende:
Mooie foto in de opening, [afbeelding].
Waar is dat?
Ik heb 5 uur aan één stuk gewerkt vandaag,. Ben moe en ga dus slapen.
.
Sow heejquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Barb het volgende:
Waar is dat?
.
Jup. Ouwe Ford garage.quote:
Vestdijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Barb het volgende:
Waar is dat?
.
25...mooie leeftijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
die is niet veel ouderdas ook nog maar een broekkie
![]()
PG, ze is ziek. Over kortzichtig gesproken.quote:
Daaaaaaaaaaaaar gaan we weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
Natuurlijk, meneer keek een keer naar buiten, pakte een mes en liep naar buiten. Doe ik ook altijd.
Ik weet precies hoe dat gegaan is: "Hou je bek ouwe, we staan hier lekker te paffe". Ik zeg niet dat het goed is, maar bij sommige mensen slaan nou eenmaal een keer de stoppen door.
Leeftijd is dus ook nog een issue....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
die is niet veel ouderdas ook nog maar een broekkie
![]()
Ja...en als je een grote bek krijgt pak je een mes en ga je ermee steken....rightquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
Natuurlijk, meneer keek een keer naar buiten, pakte een mes en liep naar buiten. Doe ik ook altijd.
Ik weet precies hoe dat gegaan is: "Hou je bek ouwe, we staan hier lekker te paffe". Ik zeg niet dat het goed is, maar bij sommige mensen slaan nou eenmaal een keer de stoppen door.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
PG, ze is ziek. Over kortzichting gesproken.
who let the bitch out?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaar gaan we weer.
Kun jij aub een keer je waffeltje houden ipv iedere keer met je geweldige levenservaringen je gal te spuien over zaken waar je eigenlijk geen donder verstand van hebt
Nee, die dénkt dat ie alles weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kan niet alles weten he, heet geen r8ality.
Hij had ze ook met een honkbalknuppel weg kunnen jagenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...en als je een grote bek krijgt pak je een mes en ga je ermee steken....right![]()
kutweer ja ... krijg er bijna moordneigingen van ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hij had ze ook met een honkbalknuppel weg kunnen jagen.
Anyway, gezien de politieke verdeeldheid in dit topic zullen we er maar weer over ophouden en ons beperken tot bloemetjes en bijtjes..
Wat een kutweer he, vandaag?.
misschien heb je geluk en staat er iemand bij je in de tuinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
kutweer ja ... krijg er bijna moordneigingen van ....
Je bedoeld dat vierkant blok staal wat je eerst aan moet duwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef r8ality het volgende:
Ik heb een heel groot groen moordwapen.
Nee, het waren vast weer die Roemenenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef LaraLove het volgende:
Zouden het marrokanen geweest zijn![]()
Om nog even olie op het vuur te gooien
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, het waren vast weer die Roemenen![]()
Dan waren het beslist geen Transylvanen...dan moet je toch echt een houten staak door het hart stekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, het waren vast weer die Roemenen![]()
vandaar dat je zo kippig bent de laatste tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Pas maar op ... **Hatchoe*** misschien hebben ze wel de vogelgriep meegenomen
Die heerst namelijk ook al in Roemenië voor degene die dat nog niet wisten
Waarom moet jij nou weer meteen over je piemel beginnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef r8ality het volgende:
Ik heb een heel groot groen moordwapen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer meteen over je piemel beginnen
Groen??// heeft ie hem dan in dat groene varkentje gestoken dat eerder deze week in het nieuws was ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer meteen over je piemel beginnen
Ik wíl het niet wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:49 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Groen??// heeft ie hem dan in dat groene varkentje gestoken dat eerder deze week in het nieuws was ??![]()
een shemale?quote:
Ben maar gewoon jezelf, dan pas je al goed genoeg in het onderwerpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef r8ality het volgende:
Waar hebben we het over? Ik wil ook meedoen..
jij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond te werken bij Listers
Alleen als jij ook moet werken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Partygurl het volgende:
\quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Alleen als jij ook moet werken!
en het iets met computers is, want serveren kan ik niet
Heet water en een citroentje erin gestampt, freaky.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij?
doe mij maar een glas water met een citroen
Kleine berggggggggggggquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
\menukaartjes uitprinten
.
als ik Listers hoor krijg ik honger
welke locatie werk je PG!?
Welke Listers Lara denkt eraan om te gaan eten bij Listersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Klinkt wel erg nerd-achtig zo hè?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
\menukaartjes uitprinten
.
als ik Listers hoor krijg ik honger
welke locatie werk je PG!?
ventieldopjes van je brommer vervangen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Klinkt wel erg nerd-achtig zo hè?
Ik kan ook wel dingen die niet iets met computers te maken hebben hoor....
mag ik mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Welke Listers Lara denkt eraan om te gaan eten bij Listers
EDIT= weer te laat
good for youquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Klinkt wel erg nerd-achtig zo hè?
Ik kan ook wel dingen die niet iets met computers te maken hebben hoor....
ik ga wel naar de Leenderweg ALS ik naar Listers ga. Daar woont mijn vader vlak bij. Maar ik heb eiggenlijk ook wel zin in Grieks (ETEN dan he, bijdehandjes)quote:
ik heb gewoon zin in eten en weet nog niet wat ik moet met etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik ga wel naar de Leenderweg ALS ik naar Listers ga. Daar woont mijn vader vlak bij. Maar ik heb eiggenlijk ook wel zin in Grieks (ETEN dan he, bijdehandjes)
Kut ... je was me voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik ga wel naar de Leenderweg ALS ik naar Listers ga. Daar woont mijn vader vlak bij. Maar ik heb eiggenlijk ook wel zin in Grieks (ETEN dan he, bijdehandjes)
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:04 schreef blieblie het volgende:
Is er wel eens iemand naar de Mongool geweest op de Aalsterweg?
Is dat iets?.
Vreetschuur.... Klinkt belabberd culinair en weinig gezellig. Of valt dat dan wel weer mee...quote:
Wil je er onbeperkt gaan eten/drinken? Dat is op zich wel grappig om met een groepje ofzo te doen. Je moet wel zelf je eten pakken op een soort van bbq leggen en opletten dat het niet aanfiktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:04 schreef blieblie het volgende:
Is er wel eens iemand naar de Mongool geweest op de Aalsterweg?
Is dat iets?.
Owja en romantisch is zeker jouw middle name ofnie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wil je er onbeperkt gaan eten/drinken? Dat is op zich wel grappig om met een groepje ofzo te doen. Je moet wel zelf je eten pakken op een soort van bbq leggen en opletten dat het niet aanfiktJe mag tevens je eigen bier tappen of wijn pakken. Het is niet bepaald iets om romantisch met z'n 2en te gaan zitten omdat er altijd wel een groep/voetbalelftal/whatever onbeperkt aan het eten/zuipen is.
![]()
edit: het is inderdaad een leuk aangeklede freetschuur
Je moet inderdaad opletten, in die BBQ zijn uitsparingen om je spies in te hangen, de één zit wat hoger dan de anderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef amaranta het volgende:
JA LEKKER, VOORAL ALSJE SPIES HET NIET DOET
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Owja en romantisch is zeker jouw middle name ofnie?
Probeer je nu klanten te winnen voor de Listersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Partygurl het volgende:
nee ik vond het 3x niets bij de mongool..niet lekker..en erg cheap..ik voelde met als in de ah-reclame; HAMSTEREN!!!!!!!!!!!!
Hehe, duidelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Partygurl het volgende:
nee ik vond het 3x niets bij de mongool..niet lekker..en erg cheap..ik voelde met als in de ah-reclame; HAMSTEREN!!!!!!!!!!!!
nee ik hoop dat er niks te doen is..heb niet echt zin om te werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Probeer je nu klanten te winnen voor de Listers![]()
nou ja, ik ga dalijk vast weer boven de plee hangen terwijl jij probeert te genieten van mama mia....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:17 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar gaan we dadelijk ook alweer heen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, had dat dan gezegd man...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je moet inderdaad opletten, in die BBQ zijn uitsparingen om je spies in te hangen, de één zit wat hoger dan de ander![]()
Ok mijn Nederlands is niet zo best...maar WHAT THE HELL ARE YOU SAYING????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef daNpy het volgende:
mabmp
http://images.google.nl/images?q=mabmp&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ok mijn Nederlands is niet zo best...maar WHAT THE HELL ARE YOU SAYING????
Geloof je me niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef LaraLove het volgende:
Verder dan maar
[afbeelding]
Eindhoven-34.5cm - 14.5cm (in zijn dromen): Flowdesign
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |