Ow, hehehequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, maar je zei: jammer dat je geen hakken draagt
Ja, het was toch al lang bekend dat die opgedoekt zou worden... Ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 schreef Blieblie het volgende:
Je bent in ieder geval geheel ondersteboven als het bedrijf waar je een bijbaantje hebt over de kop gaat wat je al tig jaar aan zou zien moeten komen als weldenkend betrokken intiatiefrijk persoontje .
Maar IK ken je niet, dus ik trek geen bevooroordeelde conclusies .
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 schreef Dr .X het volgende:
[..]
a de gemeente vught stopt per 1 februari![]()
* Dr.X trouwens het vriendje van Ingridh007![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja, het was toch al lang bekend dat die opgedoekt zou worden... Ligt niet aan mij?
Je haalt de woorden uit mn mond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
![]()
Kijk nou...
Een medestander?
Ben je bang dat ze het niet alleen af kan hiero?
Dus ik kan ergens een reeks binnenstappen, tegen iedereen zijn schenen schoppen en als men er wat van zegt gaat die reeks dicht? vet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef blieblie het volgende:
Ey, wij moeten liev doen tegen nieuwkomers... Anders kunnen ze deze slowchat opdoeken![]()
.
Welke zullen we gaan stalken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus ik kan ergens een reeks binnenstappen, tegen iedereen zijn schenen schoppen en als men er wat van zegt gaat die reeks dicht? vet!
Jij bent knuffel-ex-crewquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
De vorige keren dat ik Eindhoven bezocht had ik geen visum nodig hoor
Volgens mijn collega moeten Helmonders eerst in Quarantainequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
De vorige keren dat ik Eindhoven bezocht had ik geen visum nodig hoor
Maar dan wel in Geldrop toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Volgens mijn collega moeten Helmonders eerst in Quarantaine
1) Hij is geen Helmonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit Rotterdam en omstrekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ja dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit Rotterdam en omstreken
Rotterdam is koel...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
en kilquote:
1) oh...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1) Hij is geen Helmonder
2) Je collega mag je in het Helmonds kanaal gooien
3) Waar blijft de OP?
Ruilen?quote:
Hopelijk leest ie meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
1) oh...
2) Graag, want het is een eikel...hij probeert me al 2 jaar te versieren, maar hij is lelijk, dom, en snapt niet dat NEE bij een vrouw soms ook echt NEE is.
3) OP???
Hallo, ik ben je collega.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
1) oh...
2) Graag, want het is een eikel...hij probeert me al 2 jaar te versieren, maar hij is lelijk, dom, en snapt niet dat NEE bij een vrouw soms ook echt NEE is.
3) OP???
Oei Juicy, vertel, wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hopelijk leest ie mee
PG had ook zo'n meelezer ooit of nog steeds
OpeningsPost (maar die had je al geplaatst)
Jullie hebben Sevenply, neem je die mee hierheen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ruilen?
Afgezien van onze goede chinees/Chinezen en een koffie toko vind ik geen zak aan de hele stad. Eindhoven is veel gezelliger.
zo beterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij meeleest...dan rot hij misschien eens op....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hopelijk leest ie mee
PG had ook zo'n meelezer ooit of nog steeds
OpeningsPost (maar die had je al geplaatst)
*hint* plasticlover slaat ook nergens opquote:
ik vraagde me al af waar dat voor staat. Maar die heb ik uit de vorige OP overgenomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*hint* plasticlover slaat ook nergens op
Mensen hier denken dat ik een ricer ben...ricers zijn mensen met overdreven uitgebouwde auto's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik vraagde me al af waar dat voor staat. Maar die heb ik uit de vorige OP overgenomen.
momentje dan wijzig ik hem..
Jajaaaaaaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen hier denken dat ik een ricer ben...ricers zijn mensen met overdreven uitgebouwde auto's.
Ik heb gewoon OEM bumpers en Honda bumperlipjes gewoon...niks utgebouwd, geen tupperware bumpers of plastic
Als je het vorige topic even goed naleest kun je zien dat ik haar de ideale kandidate vind als vriendin voor jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef r8ality het volgende:
ROC-ers zijn inderdaad megolen. Ingrid, neuken?.
Vriendje leest mee
Je bent gewoon helderziendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Als je het vorige topic even goed naleest kun je zien dat ik haar de ideale kandidate vind als vriendin voor jou.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef amaranta het volgende:
vroeg; ik vroeg me al af
Waarom denk je dat ik het n-woord ter sprake brengquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Als je het vorige topic even goed naleest kun je zien dat ik haar de ideale kandidate vind als vriendin voor jou.
ja ik denk ik zeg het maar, want ze wilt het vast goed leren. En als niemand het verbetert dan zul je denken het goed is en zul je die fout blijven maken....quote:
Heb je die foto's van der nog op je HD staan dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het n-woord ter sprake breng.
Daarbij zijn haar tieten wel okay.
posten!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je die foto's van der nog op je HD staan dan?.
Ja, dankje daarvoor...maar verbeter maar niet te veel...dat is zoveel werkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja ik denk ik zeg het maar, want ze wilt het vast goed leren. En als niemand het verbetert dan zul je denken het goed is en zul je die fout blijven maken....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef ArTiC het volgende:
*zucht*
de verjoosting van de samenleving
Ga je nou een beetje terugkrabbelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef r8ality het volgende:
Oh en kijk gewoon in haar fotoboek. Sim-pel.
Disclaimer: (vooral voor het vriendje)
Neem mijn uitspraken ff met een paar flinke korrels zout svp.
Je begint soft te worden...is het de leeftijd ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef r8ality het volgende:
Ik krabbel helemaal niet terug. Moet ik jou soms even komen krabbelen?!?.
Ben je nog een beetje jong voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef r8ality het volgende:
Ik krabbel helemaal niet terug. Moet ik jou soms even komen krabbelen?!?.
Hij wordt oud...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je begint soft te worden...is het de leeftijd ofzo?
[flow]quote:
Ik heb vroeger ook een oude fiets gehadquote:
En nu ben je over op de ouwe auto's ... waar is het mis gegaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook een oude fiets gehad.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef r8ality het volgende:
Een paar reacties op nieuwnieuws.nl over Spijkenisse wil ik jullie niet onthouden:
- 2 hangjongeren aan je mes, dat zouden er meer moeten doen!
- Verbeter de wereld, begin bij je voortuin!!
- Hulde voor die man! Geef mij ook maar es 'n messensetje..
Bericht:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)kt_jongens_neer.html
RIJKquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat zijn JOUW eisen voor een potentiele relatie eigenlijk.
Het is natuurlijk heel normaal om buitensporig geweld te gebruiken als er mensen voor je huis staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef r8ality het volgende:
Een paar reacties op nieuwnieuws.nl over Spijkenisse wil ik jullie niet onthouden:
- 2 hangjongeren aan je mes, dat zouden er meer moeten doen!
- Verbeter de wereld, begin bij je voortuin!!
- Hulde voor die man! Geef mij ook maar es 'n messensetje..
Bericht:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)kt_jongens_neer.html
Duh het zijn hangjongeren, boeiend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel normaal om buitensporig geweld te gebruiken als er mensen voor je huis staan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
RIJK
Knap
RIJK
Lief
RIJK
betrouwbaar
RIJK
en vooral RIJK![]()
hahaha
Nee geld interesserd me niet
Ik heb geen specifieke eisen. Het moet gewoon goed voelen.
Hij moet er wel goed uitzien. Verzorgd zijn, EN BETROUWBAAR. IK HAAT MANNEN DIE VREEMDGAAN!!!!
Hij moet langer zijn dan ik....dus helaas voor de 7 dwergen![]()
Ach...mannen zijn zo onbetrouwbaar..misschien dat ik maar eens voor een vrouw ga![]()
Kortom... Ondanks dat geld je niets interesseerd zou het wel erg makkelijk zijn alssie RIJK isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
RIJK
Knap
RIJK
Lief
RIJK
betrouwbaar
RIJK
en vooral RIJK![]()
hahaha
Nee geld interesserd me niet
Ik heb geen specifieke eisen. Het moet gewoon goed voelen.
Hij moet er wel goed uitzien. Verzorgd zijn, EN BETROUWBAAR. IK HAAT MANNEN DIE VREEMDGAAN!!!!
Hij moet langer zijn dan ik....dus helaas voor de 7 dwergen![]()
Ach...mannen zijn zo onbetrouwbaar..misschien dat ik maar eens voor een vrouw ga![]()
vestdijk, toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Barb het volgende:
Mooie foto in de opening, [afbeelding].
Waar is dat?
Ik heb 5 uur aan één stuk gewerkt vandaag,. Ben moe en ga dus slapen.
.
Sow heejquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Barb het volgende:
Waar is dat?
.
Jup. Ouwe Ford garage.quote:
Vestdijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Barb het volgende:
Waar is dat?
.
25...mooie leeftijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
die is niet veel ouderdas ook nog maar een broekkie
![]()
PG, ze is ziek. Over kortzichtig gesproken.quote:
Daaaaaaaaaaaaar gaan we weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
Natuurlijk, meneer keek een keer naar buiten, pakte een mes en liep naar buiten. Doe ik ook altijd.
Ik weet precies hoe dat gegaan is: "Hou je bek ouwe, we staan hier lekker te paffe". Ik zeg niet dat het goed is, maar bij sommige mensen slaan nou eenmaal een keer de stoppen door.
Leeftijd is dus ook nog een issue....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
die is niet veel ouderdas ook nog maar een broekkie
![]()
Ja...en als je een grote bek krijgt pak je een mes en ga je ermee steken....rightquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
Natuurlijk, meneer keek een keer naar buiten, pakte een mes en liep naar buiten. Doe ik ook altijd.
Ik weet precies hoe dat gegaan is: "Hou je bek ouwe, we staan hier lekker te paffe". Ik zeg niet dat het goed is, maar bij sommige mensen slaan nou eenmaal een keer de stoppen door.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
PG, ze is ziek. Over kortzichting gesproken.
who let the bitch out?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaar gaan we weer.
Kun jij aub een keer je waffeltje houden ipv iedere keer met je geweldige levenservaringen je gal te spuien over zaken waar je eigenlijk geen donder verstand van hebt
Nee, die dénkt dat ie alles weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kan niet alles weten he, heet geen r8ality.
Hij had ze ook met een honkbalknuppel weg kunnen jagenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...en als je een grote bek krijgt pak je een mes en ga je ermee steken....right![]()
kutweer ja ... krijg er bijna moordneigingen van ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hij had ze ook met een honkbalknuppel weg kunnen jagen.
Anyway, gezien de politieke verdeeldheid in dit topic zullen we er maar weer over ophouden en ons beperken tot bloemetjes en bijtjes..
Wat een kutweer he, vandaag?.
misschien heb je geluk en staat er iemand bij je in de tuinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
kutweer ja ... krijg er bijna moordneigingen van ....
Je bedoeld dat vierkant blok staal wat je eerst aan moet duwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef r8ality het volgende:
Ik heb een heel groot groen moordwapen.
Nee, het waren vast weer die Roemenenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef LaraLove het volgende:
Zouden het marrokanen geweest zijn![]()
Om nog even olie op het vuur te gooien
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, het waren vast weer die Roemenen![]()
Dan waren het beslist geen Transylvanen...dan moet je toch echt een houten staak door het hart stekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, het waren vast weer die Roemenen![]()
vandaar dat je zo kippig bent de laatste tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Pas maar op ... **Hatchoe*** misschien hebben ze wel de vogelgriep meegenomen
Die heerst namelijk ook al in Roemenië voor degene die dat nog niet wisten
Waarom moet jij nou weer meteen over je piemel beginnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef r8ality het volgende:
Ik heb een heel groot groen moordwapen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer meteen over je piemel beginnen
Groen??// heeft ie hem dan in dat groene varkentje gestoken dat eerder deze week in het nieuws was ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer meteen over je piemel beginnen
Ik wíl het niet wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:49 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Groen??// heeft ie hem dan in dat groene varkentje gestoken dat eerder deze week in het nieuws was ??![]()
een shemale?quote:
Ben maar gewoon jezelf, dan pas je al goed genoeg in het onderwerpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef r8ality het volgende:
Waar hebben we het over? Ik wil ook meedoen..
jij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond te werken bij Listers
Alleen als jij ook moet werken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Partygurl het volgende:
\quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Alleen als jij ook moet werken!
en het iets met computers is, want serveren kan ik niet
Heet water en een citroentje erin gestampt, freaky.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij?
doe mij maar een glas water met een citroen
Kleine berggggggggggggquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
\menukaartjes uitprinten
.
als ik Listers hoor krijg ik honger
welke locatie werk je PG!?
Welke Listers Lara denkt eraan om te gaan eten bij Listersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Klinkt wel erg nerd-achtig zo hè?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
\menukaartjes uitprinten
.
als ik Listers hoor krijg ik honger
welke locatie werk je PG!?
ventieldopjes van je brommer vervangen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Klinkt wel erg nerd-achtig zo hè?
Ik kan ook wel dingen die niet iets met computers te maken hebben hoor....
mag ik mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Welke Listers Lara denkt eraan om te gaan eten bij Listers
EDIT= weer te laat
good for youquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Klinkt wel erg nerd-achtig zo hè?
Ik kan ook wel dingen die niet iets met computers te maken hebben hoor....
ik ga wel naar de Leenderweg ALS ik naar Listers ga. Daar woont mijn vader vlak bij. Maar ik heb eiggenlijk ook wel zin in Grieks (ETEN dan he, bijdehandjes)quote:
ik heb gewoon zin in eten en weet nog niet wat ik moet met etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik ga wel naar de Leenderweg ALS ik naar Listers ga. Daar woont mijn vader vlak bij. Maar ik heb eiggenlijk ook wel zin in Grieks (ETEN dan he, bijdehandjes)
Kut ... je was me voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik ga wel naar de Leenderweg ALS ik naar Listers ga. Daar woont mijn vader vlak bij. Maar ik heb eiggenlijk ook wel zin in Grieks (ETEN dan he, bijdehandjes)
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:04 schreef blieblie het volgende:
Is er wel eens iemand naar de Mongool geweest op de Aalsterweg?
Is dat iets?.
Vreetschuur.... Klinkt belabberd culinair en weinig gezellig. Of valt dat dan wel weer mee...quote:
Wil je er onbeperkt gaan eten/drinken? Dat is op zich wel grappig om met een groepje ofzo te doen. Je moet wel zelf je eten pakken op een soort van bbq leggen en opletten dat het niet aanfiktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:04 schreef blieblie het volgende:
Is er wel eens iemand naar de Mongool geweest op de Aalsterweg?
Is dat iets?.
Owja en romantisch is zeker jouw middle name ofnie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wil je er onbeperkt gaan eten/drinken? Dat is op zich wel grappig om met een groepje ofzo te doen. Je moet wel zelf je eten pakken op een soort van bbq leggen en opletten dat het niet aanfiktJe mag tevens je eigen bier tappen of wijn pakken. Het is niet bepaald iets om romantisch met z'n 2en te gaan zitten omdat er altijd wel een groep/voetbalelftal/whatever onbeperkt aan het eten/zuipen is.
![]()
edit: het is inderdaad een leuk aangeklede freetschuur
Je moet inderdaad opletten, in die BBQ zijn uitsparingen om je spies in te hangen, de één zit wat hoger dan de anderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef amaranta het volgende:
JA LEKKER, VOORAL ALSJE SPIES HET NIET DOET
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Owja en romantisch is zeker jouw middle name ofnie?
Probeer je nu klanten te winnen voor de Listersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Partygurl het volgende:
nee ik vond het 3x niets bij de mongool..niet lekker..en erg cheap..ik voelde met als in de ah-reclame; HAMSTEREN!!!!!!!!!!!!
Hehe, duidelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Partygurl het volgende:
nee ik vond het 3x niets bij de mongool..niet lekker..en erg cheap..ik voelde met als in de ah-reclame; HAMSTEREN!!!!!!!!!!!!
nee ik hoop dat er niks te doen is..heb niet echt zin om te werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Probeer je nu klanten te winnen voor de Listers![]()
nou ja, ik ga dalijk vast weer boven de plee hangen terwijl jij probeert te genieten van mama mia....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:17 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar gaan we dadelijk ook alweer heen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, had dat dan gezegd man...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je moet inderdaad opletten, in die BBQ zijn uitsparingen om je spies in te hangen, de één zit wat hoger dan de ander![]()
Ok mijn Nederlands is niet zo best...maar WHAT THE HELL ARE YOU SAYING????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef daNpy het volgende:
mabmp
http://images.google.nl/images?q=mabmp&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ok mijn Nederlands is niet zo best...maar WHAT THE HELL ARE YOU SAYING????
Geloof je me niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef LaraLove het volgende:
Verder dan maar
[afbeelding]
Eindhoven-34.5cm - 14.5cm (in zijn dromen): Flowdesign
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Noem eens namen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Maar er zijn sowieso wel 2 dames hier die het kunnen bevestigen hoor![]()
ja, dat weet ik, maar ja, dat ga ik niet zomaar hier posten, vandaar mijn discrete postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Maar er zijn sowieso wel 2 dames hier die het kunnen bevestigen hoor![]()
oke, ik had naast Debje dan, iemand anders in gedachten..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, maar ja, dat ga ik niet zomaar hier posten, vandaar mijn discrete post
nee oeufquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heb je het op internet gedaan..?
ga je moeder vervelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heb je het op internet gedaan..?
Wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke, ik had naast Debje dan, iemand anders in gedachten..
Een echte playerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee met Linda heb ik alleen een keertje gezoend![]()
oke dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee met Linda heb ik alleen een keertje gezoend![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2![]()
hij heeft speciale onderbroeken met ingebouwde meetlintquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nemen jouw meisjes altijd een meetlint mee als je sex gaat hebben?
Japansquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef LaraLove het volgende:![]()
Het wordt toch maar naar Yokohama vanavond. Lekker sushi eten
kut = leuk = fijn <--- dus om ff terug te komen... SUSHI!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef amaranta het volgende:
Rauw vlees = buikgriep = plassen uit je poepgat = hele dag kotsen = kut
ga je moeder vervelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kut = leuk = fijn <--- dus om ff terug te komen... SUSHI!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hou gewoon je bek en ga boven de plee hangenals je nix fatsoenlijks kan zeggen
![]()
die verveelt mij al de hele dagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ga zelf je moeder vervelen, stuk chagrijn!
heb je ook nieuwe OP he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij waait ook lekker met alle winden mee zeg
begreep jij het wel dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Wees een vent en zeg wat je bedoelt.
quote:jij waait ook lekker met alle winden mee zeg
zou best kunnen, ware het niet dat degene die de laatste post in een topique zet degene is die het nieuwe topic opent en dus ook bepaald wat er in de OP komt..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dat als ze dit draadje afsluit ze een andere OP heeft voor Omega
ALA
[..]
sinds dat jij mij eruit heb gehaald welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef amaranta het volgende:
mss voor jou een kans om überhaubt in de op te komen....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef amaranta het volgende:
nou wij gaan ervandoor, op naar het beatrixtheater in utrecht
succes ermeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
sinds dat jij mij eruit heb gehaald wel![]()
We hadden het ook samen kunnen vatten in 2 regels anders voor jequote:
nieuwe op voor Omegaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
zou best kunnen, ware het niet dat degene die de laatste post in een topique zet degene is die het nieuwe topic opent en dus ook bepaald wat er in de OP komt..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef omegaproject het volgende:
GODNONDEJU!
eerst is het koekblikker ... nu dít weer
bij deze een nieuwe regel: vrouwen mogen geen OP's aanpassen
Eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef omegaproject het volgende:
GODNONDEJU!
eerst is het koekblikker ... nu dít weer
bij deze een nieuwe regel: vrouwen mogen geen OP's aanpassen
Bij ons helaas nog niet het gevalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef omegaproject het volgende:
Chello Classic (8/1) rulez echt wel (helemaal als het gratis is)
Heb vandaag al 2 DVD's gedownload
www.speedtest.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij ons helaas nog niet het geval
Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 3515 Kbit/sec
439.4 KByte/sec
54.9 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid
Tijdstip van de meting 2006-01-17 20:34:31
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 116.18 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 51053 Kbytes
mijn water met citroen...wat doe jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:36 schreef Partygurl het volgende:
Woehoe t was niet druk en omdat ik er belabberd uitzie volgens iedereen mocht ik al gaan
Ik haat verkouden zijnHatsjoe
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 756.6 KByte/sec (=6053 kbps) Upload 76.4 KByte/sec (=611 kbps) Connection 619.0 Conn/min Ping test Nederland 11.0 ms |
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:36 schreef Partygurl het volgende:
belabberd uitzie
Jammer dan ... morgen weer een pogingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef r8ality het volgende:
Live webstream van lancering Nasa-Pluto-ding: http://www.nasa.gov/55644main_NASATV_Windows.asx
Ook belangrijk tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef LaraLove het volgende:
Wel duur bij Yokohama....maar zooooooo lekker
Itadakimas ka?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef LaraLove het volgende:
Wel duur bij Yokohama....maar zooooooo lekker
Uhh. Nee. Kan wel steeds gaan pinnen, invoeren, naar de bank brengen. Maar ik zal mijn tijd nuttiger besteden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef r8ality het volgende:
Toevallig dit lijstje?
- Biljetten invoeren
x15
Gecondoleerd.quote:
Uit je fotoboek:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, tis echt een aanrader!
Moet je ook es heen gaan!
:/
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef ArTiC het volgende:
thnx beide,
ja, mijn omaatje.
klote maarja..old people die..ik ga niet op de details in maar geloof me maar dat ze nu een mooie dood gehad heeft zonder moeilijkheden, wat ze zelf altijd graag gewild heeft iig.
was je in de rembrandt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef blieblie het volgende:
Ingrid, je hoeft de volgende keer niet zo boos te kijken hoor.
Ja ik had em.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uit je fotoboek:
02.01.2006 Samen in de hangmat in Bordum (38 Kb)
Net stond er iets heel anders..of wordt ik gek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef blieblie het volgende:
Net gequizzed... Wat een debiele vragen weer.
Kijk eens naar de spelling in je signature? Qua spelling voldoe je best aan je ROC-profiel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ja ik had em.
Ben godzijdank nog steeds niet doodgegaan aan die spelfout.
Ik was vandaag in de Rembrandt, ben ik gespot?
Je keek erg vuil jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:42 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ja ik had em.
Ben godzijdank nog steeds niet doodgegaan aan die spelfout.
Ik was vandaag in de Rembrandt, ben ik gespot?
1 troost. Het was niet op jou gericht!quote:
Dat was ik jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Was jij die jongen die me aankeek alsof ie me kende, en ik dacht, ik ken jou helemaal niet, waarom kijk je zo!
Je hebt Blieblie gespotquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Was jij die jongen die me aankeek alsof ie me kende, en ik dacht, ik ken jou helemaal niet, waarom kijk je zo!
Ik bedacht pas 5meter verderop allerlei dingen die ik had kunnen/moeten zeggen. Naja volgende keer beterquote:
doet me denken aan dat meisje van de Men @ Work in Best verhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik bedacht pas 5meter verderop allerlei dingen die ik had kunnen/moeten zeggen. Naja volgende keer beter.
Meestal pak ik een trein eerderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Maar jij kwam ook uit die trein?
Als je die vaker hebt, zullen we mekaar vaak gaan zien.
Ik kwam dus van mn stage adres af, gemeente Vught.
Mjaah beetje jammerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
doet me denken aan dat meisje van de Men @ Work in Best verhaal
Ghe... Die WILDE ik niet eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef r8ality het volgende:
Dat doet mij denken aan het lange blonde meisje verhaal in de Stunt.
Best naar Eindhovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Dan nemen we er toch een eerder
Maar waarom zat jij in die trein? van/naar?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
en toch nog hier posten hè!!Heldin
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Dat bedoel ik, ik studeer ook af, daar in Vught.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Best naar Eindhoven.
Ik loop stage in Best.
Naja studeer af.
Ah... dacht alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef r8ality het volgende:
Ik bedoelde in mijn geval, doos.
Het blijft grappig... Anoniem Fokkers herkennenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Maar volgende keer iets zeggen he!!!
Of een fotoboek aanmaken, zodat ik jou kan herkennen
Klinkt vreemd... Maar dat zijn/is 1 van de weinige onderdelen van een vrouw waar ik vrijwel niet naar kijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef r8ality het volgende:
Je herkende haar zeker aan d'r tieten?.
Wat is dat voor een stagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee, vrijdag pas weer, en hoef ook pas om 11 uur te beginnen.
Maar ben morgenavond weer bij de Rembrant
Gezicht denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Ingridh007 het volgende:
Waar herkende je me dan wel aan?
pijnlijk moment als het dan iemand anders isquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gezicht denk ik.
Ik was ook niet helemaaal zeker vandaar dat ik in een flits dacht dat ik maar niets moest zeggen.
Waar dan wel naar?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Klinkt vreemd... Maar dat zijn/is 1 van de weinige onderdelen van een vrouw waar ik vrijwel niet naar kijk![]()
![]()
.
Hoezo pijnlijk, "sorry, zag je voor iemand anders aan".quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pijnlijk moment als het dan iemand anders is
ben je zo onzeker over jezelf?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pijnlijk moment als het dan iemand anders is
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Hoezo pijnlijk, "sorry, zag je voor iemand anders aan".
Je zou es wat meer buiten moeten komen...
Nee sorry, knap je nu op me af?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ben je zo onzeker over jezelf?
Ik moet volgens bepaalde bronnen meer zelfverzekerd zijn. Dus ben ik dat, is het weer niet goedquote:
Jaaah iets memorabelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Stommiej!
Als je nou een fotoboek had, en ik had je wederzijds herkend, hadden we er iets memorabels van kunnen maken
Definieer memorabelquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Stommiej!
Als je nou een fotoboek had, en ik had je wederzijds herkend, hadden we er iets memorabels van kunnen maken
Die bron ken ik. Maar dat is niet zelfverzekerd, dat is gewoon lompquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik moet volgens bepaalde bronnen meer zelfverzekerd zijn. Dus ben ik dat, is het weer niet goed.
Dat doe je niet door de zelfde quatsch uit te kramen als Floris maar door in de spiegel te kijken en ipv. te denken... Hmmm... Het valt mee vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik moet volgens bepaalde bronnen meer zelfverzekerd zijn. Dus ben ik dat, is het weer niet goed.
*meld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat doe je niet door de zelfde quatsch uit te kramen als Floris maar door in de spiegel te kijken en ipv. te denken... Hmmm... Het valt mee vandaag. Te denken, damn! Ik ben lekker! Slim! Leuk!
.
En dat vast te houden tot je met je schouders naar achteren een vrouw hebt gescoord.
Dat doet me denken aan al jouw ervaringen met vrouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:50 schreef r8ality het volgende:
Dat doet mij denken aan het lange blonde meisje verhaal in de Stunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |