Lulkoek. Echt, je zit de plank helemaal mis te slaan. Jij liet niet meer van je horen. Je excuus is legitiem, maar TS kon dat niet ruiken. So take your loss en miepstraal niet zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef ymme het volgende:
Mmm Neem ze maar.
Ik kijk op marktplaats wel.
TS heeft het een beetje verpest bij mij.
het vertrouwen in hem is er niet meer.
Dadelijk ontvang ik die dvd's dus ook nooit.
Pardon? Jij zegt: laat nog van me horen, ik kijk eerst even verder in de stad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef ymme het volgende:
Mmm Neem ze maar.
Ik kijk op marktplaats wel.
TS heeft het een beetje verpest bij mij.
het vertrouwen in hem is er niet meer.
Dadelijk ontvang ik die dvd's dus ook nooit.
Gaap, zeker chagerijnig van het afvallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef ymme het volgende:
Oh, dus mijn excuus is verzonnen ofzo.
Never mind.
laat ook maar.
Dit niveau hier is mij te laag.
Ik had hier iets meer sociale mensen verwacht.
Ik ben weg hier.
Te zielig voor woorden.
Verzonnen?? Psssttt....:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef ElisaB het volgende:
Je excuus is legitiem, maar TS kon dat niet ruiken.
1 |
beetje jammer dat je echt nergens normaal kan doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef ymme het volgende:
Oh, dus mijn excuus is verzonnen ofzo.
Never mind.
laat ook maar.
Dit niveau hier is mij te laag.
Ik had hier iets meer sociale mensen verwacht.
Ik ben weg hier.
Te zielig voor woorden.
Had je maar eerder wat van je moeten laten horen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Prada2005 het volgende:
TS, volgens mij stond mijn bod van 90 euro iets eerder dan van Bond..![]()
Maar ik heb ze hier al liggen + al betaaldquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:56 schreef Prada2005 het volgende:
TS, volgens mij stond mijn bod van 90 euro iets eerder dan van Bond..![]()
Volgens mij heb ik het op tijd aangegeven maar ja..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:21 schreef Prada2005 het volgende:
@ SunChaser, mocht hij ze niet nemen, staat mijn bod nog steeds:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |