willen ze vaak niet zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef Deetch het volgende:
Anders bel je ff:
Media Markt Eindhoven
Boschdijktunnel 1
5611 AG Eindhoven
Voor andere lokaties: http://www.mediamarkt.nl/1/locaties/index.php3
Telefoon: 040 2358800
De klant is toch koning. Het lukt mij meestal wel als ik te lui ben om langs te gaan. Ik zeg gewoon dat ik anders zeker niet bij ze langs kom.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
willen ze vaak niet zeggen.
[..]
verwacht maar niet dat seizoen 2 binnenkort op dvd komt. hij is in usa nog niet eens afgelopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef booo het volgende:
Oke, dankjewel
Dan kan ik hem dus net zo goed hier gaan halen voor die 4 euro meer. Maar is seizoen 2 ook al bijna uit dan? Ik dacht dat er nog een paar afleveringen kwamen, want dan is er misschien weer een aanbieding als je 1 en 2 allebei koopt ofzo.![]()
Ok, maar is seizoen 2 bij ons al afgelopen? Er is nu wel een stop maar is dat dan meteen na een heel seizoen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
was 2 vergeten achter seizoen 2
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef booo het volgende:
[..]
Ok, maar is seizoen 2 bij ons al afgelopen? Er is nu wel een stop maar is dat dan meteen na een heel seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |