Zonde van je bier...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef nonzz het volgende:
Verscheuren en in m'n bier gooien
Dat is bierverspilling en dat is ten strengste verbodenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef nonzz het volgende:
Verscheuren en in m'n bier gooien
Jij hebt toevallig niet andere topics gelezen hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
uit laten betalen in 5 euro biljetten en dat erin gaan zwemmen
ik kom net binnen vallen, dus neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig niet andere topics gelezen he
Ok, Ik zou trouwens een ferrari kopen, deze aan Piet Paulusma cadeau doen en dan de remmen saboteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, dus nee
Wat heb jij nog geen computer die gewoon schrijft wat jij zegtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef Jump het volgende:
Met 1 miljoen euro zou ik een arm mannetje uit Za¨re inhuren om al men posts op FOK te type
daar heb je geen miljoen voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ok, Ik zou trouwens een ferrari kopen, deze aan Piet Paulusma cadeau doen en dan de remmen saboteren..
Piet Paulusma
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat heb jij nog geen computer die gewoon schrijft wat jij zegt![]()
![]()
Nee, maar hij is zo arrogant dat hij alleen maar mooie auto's wil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daar heb je geen miljoen voor nodig hoor.
koop een gare bak voor 50 euro, remmen saboteren,paulusma
in een opel ga je sowieso doodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee, maar hij is zo arrogant dat hij alleen maar mooie auto wil.
Plus het feit:
Opel max 50km/u --> niet zeker dat hij dood gaat
Ferrari max 220 km/u --> zekerheid
Wat doe je?quote:
Niet ebter met centjes van 1 eurocent?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef OldJeller het volgende:
In allemaal briefjes van 10 laten inruilen, in een koffer doen, in de lucht gooien en er door gewond raken.
uit laten betalen in briefjes van 5 euro, maak er een parachut van, geef piet paulusma een cursus parachutspringenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat doe je?![]()
Shit nu moet ik weer iets anders onzinnings verzinnen om met 1 miljoen euro te doen
Ook een goede, misschien moet er eens een topic over geopend worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
uit laten betalen in briefjes van 5 euro, maak er een parachut van, geef piet paulusma een cursus parachutspringen![]()
hallo! om opel op te kopen hoef je niet rijk te zijn hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef Geesoes het volgende:
Als ik heeel rijk was, dan zou ik Opel opkopen en ontmantelen. Ik denk namelijk dat als je veel geld hebt, je iets goed voor de mensheid moet doen.
Dan ga ik me afvragen waar de rest is gebleven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Vipers het volgende:
Post hier wat voor onzinnig iets jij zou doen met 1 miljoen euro?
Spreek je nou uit ervaringquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hallo! om opel op te kopen hoef je niet rijk te zijn hoor
en bedankt. nu gaat hij dichtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hmm.. er staat een reactie van me in dit topic en toch is het nog open
Dat is wel heel onzinnigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:40 schreef samdeman1984 het volgende:
Op de bank zetten, procentje of 9 rente afdwingen bij de bank, 90.000 eurootjes per jaar erbij! En genieten maar!
moet je daarover niet weer vermogensbelasting betalen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:40 schreef samdeman1984 het volgende:
Op de bank zetten, procentje of 9 rente afdwingen bij de bank, 90.000 eurootjes per jaar erbij! En genieten maar!
zoveel rente kan niet,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:40 schreef samdeman1984 het volgende:
veel suc6, een bank dwijgen jouw 9% te geven voor dat schamele miljoenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:40 schreef samdeman1984 het volgende:
geen nos of neon voor je brommer? een spoilertje zou ook niet lelijk zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Heel veel benzine kopen, en als de prijs stijgt verkopen
Owja en wat banden voor de brommer, en schrijfremmen want dan maak ik veel harder geluid. En hem 70 laten lopen Liquid cooled ofcourse
Wtf hebje daar nou aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geen nos of neon voor je brommer? een spoilertje zou ook niet lelijk zijn
Ik dacht eerder aan een woonboot.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Geesoes het volgende:
Ohja en ik zou voor maikuuul een huis kopen
staat toch stoer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje daar nou aan
Owja een groter huis zou ook wel vet zijn.
dan heeft niemand meer een fietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:01 schreef Guidow het volgende:
ik zou er 9 miljoen fietsen voor kopen en wel in Beijing
en dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef OG-Loco het volgende:
Bill Gates kopen.
Voor 1 miljoen euro zijn de banken wel bereid extra rente te geven, aangezien dit behoorlijk wat kapitaal is kun je de banken tegen elkaar uitspelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef Bond het volgende:
[..]
veel suc6, een bank dwijgen jouw 9% te geven voor dat schamele miljoen
of reageer ik nu serieus?
ik zou een grote bak modder kopen en dan voor mooie vrouwen zorgen en laat het worstelen maar beginnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |