daar stemde ik vroeger op maar wat is dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef arnout109 het volgende:
umd is voor psp
draagbare spelcomputerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
daar stemde ik vroeger op maar wat is dat?
Wij zijn niet voor niks maatjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Dit had een tong-topic kunnen zijn!
als je het zeker wilt weten moet je het proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
Maar hij kan dus zeker niet in de DVD?
Bij bol.com - die site ligt er nu even uit. Op de bestelbon staat er niks over, niet over UMD of DVD.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar heb je m besteld? Ze moeten het er namelijk duidelijk bij vermelden aangezien het een compleet ander formaat is.
Maar ja, ik geloof het verder ook niet echt. Kan me niet voorstellen dat je zo dom bent SCH
UMD voor PSP (UMD)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:44 schreef SCH het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=Gnutgi6gO7qtn21s6a6Ttc54gCBnKox6Fo8=?BOL_OWNER_ID=1002004000121034&Section=VIDEO&lgl=1&plid=Qm6R5Lc_bVkAAAEIVKAqr9iY&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Het staat er wel bij maar voor een nerd als ik staat er ook gewoon DVD, dus zo dom is het ook weer niet.
Je bestelt vaker dingen waarvan je niet weet wat het is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef SCH het volgende:
Weet ik veel wat PSP is en wat UMD is - hij staat onder de DVD's
Even normaal graag: ik ga naar de DVD's en bestel een DVD - in datzelfde stukje staat:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je bestelt vaker dingen waarvan je niet weet wat het is?![]()
okayquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar bij BOL.com kun je gewoon terugsturen doen ze helemaal niet moeilijk over.
heb nog even zitten kijken, maar er staat indd gewoon een dvd logo naast, in de zoekcategorie dvd's en in de pagina staat ook nog bestel deze unieke dvd inderdaad. Kan me voorstellen dat je dan de fout ingaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Even normaal graag: ik ga naar de DVD's en bestel een DVD - in datzelfde stukje staat:
"bestel deze sublieme live DVD"
Of op cassettebandjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook een boek bij bol.com besteld - zal wel in braille zijn dan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
daar stemde ik vroeger op maar wat is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |