wie ben jij?quote:
Ja, de lefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee hij maakte mijn topic op slot
Ben het helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:16 schreef Vipers het volgende:
Ik wilde al zeggen stofje heeft geen fans![]()
Overigens geheel terecht
En wie sluit de rest?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Stofje sluit bijna altijd mijn topics
Tha_t meestalquote:
Hij is homo... wist je dat al?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef Kaneelstok het volgende:
stofje is een klotemod, hij sluit al mijn topics
Iewl, een uber noob praat tegen mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Als jij nou eerst leert fatsoenlijke topics te openen![]()
Ja ik vraag me ook af waarom ik tegen een aandachtsgeile kleuter praatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Iewl, een uber noob praat tegen mij.![]()
ik heb niks tegen homo's, maar dan moeten ze zich wel normaal gedragen... kankerstofje gedraagt zich gewoon hufterigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hij is homo... wist je dat al?
En ze zijn allemaal homoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:53 schreef remlof het volgende:
vergeleken met bupitah, NJ en Snekie is Stofje inderdaad wel ok jah
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:53 schreef remlof het volgende:
vergeleken met bupitah, NJ en Snekie is Stofje inderdaad wel ok jah
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Stofje het volgende:
Mijn fans.Ik hou ook van jullie, goesjiegoesjie
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
[gelekte crewinfo dat naderhand leidt tot een rel en het ontslag van Bupatih]
Als jij dat ook eens zou doen zouden de servers het een stuk makkelijker hebben!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh Pool houdt tenminste z'n mond als ie niks zinnigs te zeggen heeft
is het zo erg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij dat ook eens zou doen zouden de servers het een stuk makkelijker hebben!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |