Bloed is al weggehaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Welk huis bedoel je met rechts? Ik zie overigens nergens iets wat duidelijk bloed is, wel wat vage vlekken, maar dat kan van alles zijn.
quote:
quote:Wie zei dat, over dat jointje?
Dat is meestal wel het eerste wat ze doen ja, al het gruwelijke of smerige een beetje afschermen van de buitenwereld zolang ze geen sporen wissen dan.quote:
Nee, die is inmiddels thuis.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef The_Mavericks het volgende:
five, staat jouw vrouw nog buiten, ik zie nog steeds mensen kijken!
Dat zat ik ook te denken ja, maar als men zegt dat alles al is weggehaald...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
aan de rechter rand van de foto zie je een groene streep (gras c.q. mos o.i.d.) en daarin zie je een donkerrode/bruine vlekdas bloed denk ik
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom zou je zowiezo het bloed willen zien? Ik denk dat wij ons allemaal wel kunnen inbeelden hoe dat eruit gezien moet hebben.
De politie, ambulance en traumahelikopter komen heus niet gezellig buurten hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.
die jongen heeft tientallen meters gelopen met een wond in zijn hals, die blok die je op de foto ziet is helemaal afgeslotenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.
Hard gwerkt vandaag T_M! Een echte scoop.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef The_Mavericks het volgende:
zo ff nu rustig het topic doorlezen
Zucht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef ladurance het volgende:
[..]
De politie, ambulance en traumahelikopter komen heus niet gezellig buurten hoor.
Als dat zo is, dan vind ik persoonlijk de reden zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens: de reden schijnt te zijn geweest dat ze daar een blowtje aan het roken waren. (dat zal een aanleiding zijn geweest, volgens mij)
ik denk dat ik maar vrij neem, kmoest vanavond werken maar kep van al dat geren en gefietst hoofdpijn gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef doeka het volgende:
[..]
Hard gwerkt vandaag T_M! Een echte scoop.
Ja, inderdaad, ik voel me straks denk ik nog veiliger in Rotterdam-Zuid geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Bayswater het volgende:
Dit zou je niet zo snel in de Schenkel verwachten, maar in Spijkenisse kan je alles verwachten de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar vrij neem, kmoest vanavond werken maar kep van al dat geren en gefietst hoofdpijn gekregen
quote:
ik moet wel concentratie hebben, en die heb ik nu nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet om thuis blijven?!
Tenzij je al een oude van dagen bent natuurlijk...
Tuurlijk mag hij wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet om thuis blijven?!
Tenzij je al een oude van dagen bent natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |