lekker danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Achter bij mijn ouders staan wat bungalows. Daar woont een oude man en die kreeg ruzie met twee jongens. 1 van die jongens is neergestoken door die man. Die twee jongens zijn naar de buren van mijn ouders gelopen en heeft daar aangebeld.(daarna is 'ie in elkaar gezakt) Daarna is de ambulance gekomen.
De oprit+garagedeur van de buurman zit helemaal onder.
Gereanimeerd en naar het ziekenhuis vervoerd.(dus (nog) niet dood.
Bedankt voor de update!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Achter bij mijn ouders staan wat bungalows. Daar woont een oude man en die kreeg ruzie met twee jongens. 1 van die jongens is neergestoken door die man. Die twee jongens zijn naar de buren van mijn ouders gelopen en heeft daar aangebeld.(daarna is 'ie in elkaar gezakt) Daarna is de ambulance gekomen.
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.quote:
Dat is de rechtse oprit op je foto's waar die politiebusjes staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef The_Mavericks het volgende:
die oprit heb ik dus niet gezien, als mijn auto voor de deur stond had ik er nog wel ff naartoe gereden maar die staat in sterrenkwartieren ben nu buiten adem omdat ik ook nog naar boven hebt gerend omdat de liften van onze flat bezet werden gehouden
*mompelt iets over stille wateren en iets met diepe grondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.
De politie gaat steeds bij een huis naar binnen waar volgens mij de meest vriendelijke man uit de buurt woont.![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd staken ze alleen de bal lek.
Serieus?! Damn, wat zal hier wel niet voor een verhaal achter zitten?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.
De politie gaat steeds bij een huis naar binnen waar volgens mij de meest vriendelijke man uit de buurt woont.![]()
Wat een verhaal zeg; op een dooie dinsdagmiddag; gelukkig is er met je ouders niets aan de hand, hoop dat die jongen er ook weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Gestoken in de hals?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
de maat kan vol zijn. misschien wilden de jongens iets stelen oid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
In dit straatje, dus.quote:
Vroeger werd je door zo'n vent bij je ouders gebracht en kreeg je nog een schop onder je hol toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Vertel es? Ik woon ook in A'doorn maar heb niets gemerkt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Vorige zomer liep er hier in apeldoorn ook een idioot rond die iedereen op z'n pad probeerde neer te steken.![]()
oh wacht, dan heb ik het wel gezien, maar ze zijn al bezig met het 1 en ander.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is de rechtse oprit op je foto's waar die politiebusjes staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |