abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:14:08 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34156859
Eventjes wat van me afschrijven. Hopelijk helpt het.

Gisterochtend belde m'n moeder. Ze was met onze 10-jarige kat Doortje naar de dierenarts geweest omdat ze in 1 week ongeveer 50% van haar gewicht was kwijtgeraakt. 3 kg is er van haar over. De dierenarts voelde een behoorlijk grote tumor in haar buik en de kans is 80% dat die bij haar lever zit en dan is het einde verhaal voor Door. Ze had nu geen pijn zei hij, maar we moesten het ook niet langer dan 2 weken laten duren, dan zou ze wel pijn gaan krijgen.

M'n ouders gaan nog een echo laten maken om te kijken of het misschien bij de milt zit. Dan zou ze nog geopereerd kunnen worden. Volgens de dierenarts is die kans dus echter héél erg klein en daar ga ik dus ook maar niet vanuit.

Aangezien ik al een paar jaar niet meer thuis woon, maar toch graag afscheid van het beestje wilde nemen ben ik gisteravond nog naar m'n ouders vertrokken en daar zit ik nu.

't Poesje ligt heel stil, alsmaar te slapen en maakt een afgematte, apatische indruk. Ze heeft een injectie gekregen wat haar wat moet oppeppen en inderdaad af en toe komt er wat beweging in en ze reageert bijna als vanouds als we haar een stukje ham voorhouden. De trap oplopen gaat langzaam en met veel moeite.

Straks ga ik terug naar huis, maar hoe moet dat? Hoe moet ik in hemelsnaam die deur achter me dichttrekken, in die auto stappen en wegrijden, in de wetenschap dat ik haar nooit meer zal zien?

Ik weet dat het verdriet wel zal slijten, maar nu voelt dat als iets compleet onmogelijks .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:17:29 #2
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_34156962
Ik weet niet goed iets te zeggen.. behalve sterkte.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_34157006
Sterkte...
pi_34157133
Sterkte
pi_34157149
Wij hebben een 11-jarige kater, ik moet er niet aan denken dat dat met hem zou gebeuren
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:24:48 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34157173
Met Kerst stoof ze nog door de woonkamer met een aluminiumpropje en was ze zo tierig als het maar zijn kon.

Het kan zo snel gaan... onvoorstelbaar.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34157233
Zou graag het antwoord op je vraag willen geven maar eerlijk gezegt dat kan ik niet.
Tis moeilijk om te beseffen dat je je kat niet meer zult zien op het moment dat je de deur achter je dicht trekt.
Ik zou de tijd nemen om afscheid te nemen, knuffelen, aaien desnoods bij dr gaan liggen. ! Misschien dat het afscheid dan iets beter voelt achteraf, omdat je er de tijd voor genomen hebt.
Misschien heeft ze een lievelingskleedje en kan je die ev meenemen ? Als herinnering.

Ik wens je heel veel sterkte 10 jaar is jong voor een kat.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:29:52 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34157326
Dankje Behh.. Ik loop inderdaad al de hele dag naar boven. Dan kroel ik wat met haar en praat tegen haar, dus daar ben ik echt wel heel erg mee bezig. Maar ik zie zo op tegen dat definitieve afscheid...

Heb ook tegen m'n moeder gezegd dat ik niet wil weten wanneer en hoe laat het gaat gebeuren, dan vreet ik mezelf helemaal op als ik alleen thuis zit dan.

10 jaar is zeker jong. Ze heeft altijd hier achter in de maisvelden gejaagd en heel, heel héél veel muizen verschalkt. De dierenarts vertelde dat die muizen tegenwoordig allemaal zwaar verontreinigd zijn door landbouwgif en dat veel meer plattelandskatjes leverkanker krijgen hierdoor.
pi_34157457
Dat is idd verstandig als je weet dat je dan alleen bent !!
Het afscheid nemen doe je goed, neem er ook je tijd voor hoor !! Maar uitstellen kan helaas niet, je zult toch een keer de deur uit moeten lopen.
Moeilijk vind ik het, ik leef met je mee ! Verder kan ik niet meer zeggen dan geef haar alle liefde die je nu in je hebt en zeg tegen haar dat het goed is voor haar om te gaan.
En sja daarna zal je toch een keer naar huis moeten gaan, maar ga pas als het afscheid goed voelt wnat het is ook niet leuk om achteraf jezelf verwijten te maken over de manier waarop je afscheid hebt genomen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:51:05 #10
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_34158003
Misschien helpt de wetenschap dat het maar een dier is?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_34158079
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef TrenTs het volgende:
Heb je zelf een huisdier ? Je gaat je namelijk ontzettend hechten aan een kat of hond of wat dan ook ook al is het een dier
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:00:06 #12
37811 hemmes
Prietprater
pi_34158307
@TrenTs, als je zelf een huisdier had welke je al 10 jaar bij je hebt gehad en er altijd was, hecht je je eraan, en denk ook even aan het volgende: je bent zelf ook net als wij allemaal, een dier. Of tenminste, ontsproten uit een dier.

Niet tactisch...
Praatprieter
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:34:26 #13
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_34159472
Waarom laten jullie hem vandaag niet inslapen? Dan is iedereen er temminste bij en kunnen gezamelijk elkaar eventueel troosten.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:46:07 #14
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34159943
Ik kan je helaas alleen maar heel veel sterkte wensen... Weet wel hoe moeilijk het is, als je je huisdier in moet laten slapen...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:21:30 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34163560
Wat verdrietig. Veel sterkte gewenst.
The love you take is equal to the love you make.
pi_34178215
quote:
Als jij platgereden wordt zullen we ons ook allemaal troosten met de wetenschap: "het was TrenTs maar".

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2006 22:09:44 ]
pi_34178287
Sterkte Marieke
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:13:29 #18
139333 Martijn.Online
MartijnOnline.blogspot.com
pi_34178437
Sterkte Marieke! Wij hebben ook afgelopen week onze hond laten inslapen... ik kan je dus erg goed begrijpen...

[ Bericht 3% gewijzigd door Martijn.Online op 17-01-2006 22:15:13 (Oepzie, TypFoutje!) ]
pi_34183014
Wat ontzettend naar Heel veel sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 07:46:22 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189806
quote:
dat is wel een hele foute opmerking tegen dierenvrienden
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:58:21 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34189899
Afscheid gisteravond was echt vreselijk. Heb de ogen uit m'n kop gehuild.

Je wéét dat het beter is voor het beestje, aangezien het anders over 2 weken crepeert van de pijn en dat is iets wat je haar niet aan wil doen.

Vandaag gaat m'n moeder met haar naar de dierenarts voor de echo. Als uit de echo blijkt dat het inderdaad om een zeer agressieve tumor gaat en er niks meer voor haar te doen valt, laat m'n moeder haar dan gelijk inslapen.

Ik moet zo werken en ik zet m'n telefoon uit. Ter voorkoming dat ik op mijn werk het nieuws krijg dat ze er niet meer is (ik weet niet hoe laat m'n moeder de afspraak heeft).

Ben heel erg met haar bezig. Constant aan haar denken, verdrietig zijn en op de klok aan het kijken.

't Is zo moeilijk.. Met je verstand besef je dat dit het beste voor haar is, maar je hart zegt zo wat anders.

Kloteziekte
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 08:00:27 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34189918
sterkte vandaag hoor! maar wie weet valt het toch nog mee en kan er toch nog iets aan gedaan worden. of is dat hopen tegen beter weten in?
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:01:36 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34189928
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:00 schreef lady-wrb het volgende:
sterkte vandaag hoor! maar wie weet valt het toch nog mee en kan er toch nog iets aan gedaan worden. of is dat hopen tegen beter weten in?
Dat laatste, helaas.

Het is voor 90% zeker een zéér agressieve tumor in haar lever. Er is dus nog een heel klein kansje dat het in de milt zit, maar volgens die dierenarts kwam dat bijna nooit voor bij katten, wel bij honden.

Dus tja..
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:02:55 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34189942
Ze was in oktober nog naar de dierenarts geweest voor een huidprobleempje en toen zei de dierenarts nog dat ze verder kerngezond was! Met Kerst was ze ietsjes stiller dan normaal, maar niet zorgwekkend en vandaag wordt ze ingeslapen...

Zo snel is het dus gegaan
pi_34190667

Heel veel sterkte meid.
Een dier verliesen is heel erg.
Ik leef met je mee.

(zoekt een hugsmiley)

woensdag 18 januari 2006 @ 13:10:06 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34197163
Net terug uit m'n werk. Met bibberende handjes de telefoon weer aangezet, maar geen berichtjes nog.

Nu is het dus wachten tot 'ie overgaat.
pi_34197404
Wat verschrikkelijk om op het bericht te moeten wachten, aan de ene kant hoop op een wonder, maar aan de andere kant al zeker weten dat het zo goed als afgelopen is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:19:08 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34197521
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze was in oktober nog naar de dierenarts geweest voor een huidprobleempje en toen zei de dierenarts nog dat ze verder kerngezond was! Met Kerst was ze ietsjes stiller dan normaal, maar niet zorgwekkend en vandaag wordt ze ingeslapen...

Zo snel is het dus gegaan
Katten zijn zulke taaie rakkers. Die laten niet snel het koppie hangen. Maar als het dan mis is, is het helaas vaak ook goed mis.

Sterkte.
pi_34197750
Het gaat helemaal beter worden, geloof me.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:26:27 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34197810
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef ondeugend het volgende:
Het gaat helemaal beter worden, geloof me.

Beter voor haar dat ze geen pijn krijgt, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
pi_34198029
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Beter voor haar dat ze geen pijn krijgt, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Ook ik heb mijn poes moeten laten inslapen een maand geleden. Ik ben er toch wel even 2 dagen goed ziek van geweest. Ze was 19 jaar bij me. Na zoveel jaren trouwe dienst verdienen ze het om geen pijn te hoeven lijden. Ze had ook een tumor die heel snel groeide. Ik mis haar nog elke dag, maar het verdriet wordt minder. In die zin wordt het beter.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:41:19 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34198393
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ook ik heb mijn poes moeten laten inslapen een maand geleden. Ik ben er toch wel even 2 dagen goed ziek van geweest. Ze was 19 jaar bij me. Na zoveel jaren trouwe dienst verdienen ze het om geen pijn te hoeven lijden. Ze had ook een tumor die heel snel groeide. Ik mis haar nog elke dag, maar het verdriet wordt minder. In die zin wordt het beter.
Dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry. Ik dacht dat je het "lullig" bedoelde.

19 jaar is een hele tijd, zal niet makkelijk zijn geweest inderdaad. Wanneer werd bij jou het ergste verdriet minder?
pi_34199123
Eigenlijk zodra ik er ook gevoelsmatig van overtuigd was dat het beter was en dat ze zich alleen maar beroerder zou gaan voelen als ik het niet zou doen. Na die 2 dagen werd het al snel heel gauw beter. Maar missen doe je ze langer hoor.

Het hoort erbij... liefde maakt kwetsbaar.
pi_34199200
Ieder mens, verwerkt het op hun manier.
Bij de een duurt het langer dan bij de andere.
Maar vooral de eerste dagen zullen moeilijk zijn.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:03:36 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34199234
Ik besef me heel goed dat dit voor haar 't beste is, dus wat dat betreft ben ik al een heel eind denk ik. Maarja, je gevoel zegt toch wat anders. Het liefst wil je haar zo lang mogelijk houden, maar je weet dat 't niet kan.

Zie het meeste op tegen het eerstvolgende bezoekje aan m'n ouders. Dat ik die lege plekken zie en ze me niet meer komt begroeten met een hoop gemiauw. Daar zie ik echt heel erg tegenop...
pi_34199287
Die begroeting zal je ook altijd wel bijblijven denk ik.

Heb je al wat gehoort?
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:07:09 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34199359
Nee nog niks... m'n moeder staat online in m'n msn, maar ik durf haar niet zo goed aan te spreken. Bang dat ze zegt dat ze weg moet om naar de dierenarts te gaan. Ik wil niet weten hoe laat het gaat gebeuren want dan word ik helemaal gek denk ik. Dan ga ik tegen de muren omhoog.

Zodra ik wat weet laat ik dat hier natuurlijk ook wel weten.
pi_34199384
Misschien vindt je moeder het wel fijn, als je even tegen haar praat.
Natuurlijk is dit erg moeilijk. Maar er over praten helpt vaak wel.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:10:08 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34199479
Als ze dat heel graag zou willen, denk ik dat ze mij wel zou aanspreken eerlijk gezegd. Ze heeft 3 mensen in haar msn en van 2 daarvan weet ik dat ze niet online zijn.
pi_34199581
ok. Nou ik moet verder met leren nu.

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe..
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:13:38 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34199626
Dankje ymme!
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:22:56 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34207742
Nou... m'n moeder belde net. Ze is overleden.

Ik typ dit alles met de tranen nog in m'n ogen. M'n ouders hebben haar vandaag schandalig verwend. Bakjes met vla en zo en die heeft ze ook met smaak opgegeten.

Vanmiddag wilde ze ineens de tuin in, iets wat ze al een paar dagen niet meer deed. Ze heeft een uur alle favoriete plekjes nagelopen en gesnuffeld, alsof ze wist wat er ging gebeuren en ze afscheid heeft genomen van alles.

Daarna heeft ze 5 minuten met de andere kat "gecommuniceerd". In de buurt zitten, neusjes tegen elkaar. Terwijl ze normaal met een grote boog om hem heen liep. Na dit alles is ze boven op bed gaan liggen en heeft ze liggen slapen.

In het mandje en naar de dierenarts vond ze eng, maar bij de dierenarts was ze heel rustig. Ze moest een prikje voor de echo, omdat ze dan op haar ruggetje moest liggen. Op de echo was een gigantische tumor van 3 bij 6 cm te zien. Niet bij de lever, maar overduidelijk niet meer te opereren. De dierenarts noemde het "het meest wijze besluit" om haar maar in te laten slapen.

Aangezien ze nog in slaap van de echo was heeft ze van de fatale prik niets meer gemerkt. Ze hebben haar nog een keer bij moeten spuiten omdat ze zo'n sterk hartje had.

Volgens mn moeder lag ze er heel rustig en lief bij. Zij heeft al meer katjes zien gaan, maar nog nooit eentje zo rustig zien blijven.

M'n vader heeft een kistje gemaakt en een gat gegraven in de tuin en daar wordt ze op dit moment nu heengebracht.

Ik ben heel heel erg verdrietig, maar heb er ook vrede mee. Ze heeft geen pijn gehad en kan nu op de spreekwoordelijke eeuwige jachtvelden achter de muisjes aan.

M'n ouders hebben de andere kat ook nog even bij het mandje gelaten waar ze in lag... Hij snuffelde eraan, keek zo eens en deinsde achteruit. Alsof ie voelde van, dit is niet goed... Heel raar. Ik hoop dat hij zo ook even gedag heeft kunnen zeggen.
pi_34207906
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou... m'n moeder belde net. Ze is overleden.

Ik typ dit alles met de tranen nog in m'n ogen. M'n ouders hebben haar vandaag schandalig verwend. Bakjes met vla en zo en die heeft ze ook met smaak opgegeten.

Vanmiddag wilde ze ineens de tuin in, iets wat ze al een paar dagen niet meer deed. Ze heeft een uur alle favoriete plekjes nagelopen en gesnuffeld, alsof ze wist wat er ging gebeuren en ze afscheid heeft genomen van alles.

Daarna heeft ze 5 minuten met de andere kat "gecommuniceerd". In de buurt zitten, neusjes tegen elkaar. Terwijl ze normaal met een grote boog om hem heen liep. Na dit alles is ze boven op bed gaan liggen en heeft ze liggen slapen.

In het mandje en naar de dierenarts vond ze eng, maar bij de dierenarts was ze heel rustig. Ze moest een prikje voor de echo, omdat ze dan op haar ruggetje moest liggen. Op de echo was een gigantische tumor van 3 bij 6 cm te zien. Niet bij de lever, maar overduidelijk niet meer te opereren. De dierenarts noemde het "het meest wijze besluit" om haar maar in te laten slapen.

Aangezien ze nog in slaap van de echo was heeft ze van de fatale prik niets meer gemerkt. Ze hebben haar nog een keer bij moeten spuiten omdat ze zo'n sterk hartje had.

Volgens mn moeder lag ze er heel rustig en lief bij. Zij heeft al meer katjes zien gaan, maar nog nooit eentje zo rustig zien blijven.

M'n vader heeft een kistje gemaakt en een gat gegraven in de tuin en daar wordt ze op dit moment nu heengebracht.

Ik ben heel heel erg verdrietig, maar heb er ook vrede mee. Ze heeft geen pijn gehad en kan nu op de spreekwoordelijke eeuwige jachtvelden achter de muisjes aan.

M'n ouders hebben de andere kat ook nog even bij het mandje gelaten waar ze in lag... Hij snuffelde eraan, keek zo eens en deinsde achteruit. Alsof ie voelde van, dit is niet goed... Heel raar. Ik hoop dat hij zo ook even gedag heeft kunnen zeggen.
Heel erg verdrietig.
Maar mooi dat ze geen pijn heeft gehad.

woensdag 18 januari 2006 @ 17:31:28 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34208091
't Is een vredig einde. En er is haar nog leed bespaard. Zo te lezen is ze met alle zorg en liefde omringd geweest.

Sterkte met het gemis.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:33:01 #45
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_34208156
Sterkte...

Weet je wat helpt? In alle oude fotodozen duiken en een mooie collage van Doortje maken. Dan haal je én hele goede herinneringen op, én je houdt er iets moois aan over wat je in je kamer kunt hangen. Dan kan je iedere dag naar haar kijken, en is ze toch een beetje bij je.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:34:14 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34208210
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
't Is een vredig einde. En er is haar nog leed bespaard. Zo te lezen is ze met alle zorg en liefde omringd geweest.

Sterkte met het gemis.
Dankje Lienekien.

Ze is zeker met liefde omringd geweest. Gister heb ik haar helemaal platgeknuffeld en vandaag m'n ouders.

Ze heeft een mooi kattenleventje gehad bij ons. Altijd aandacht, goed te eten en een gigantische tuin tot haar beschikking om in te jagen en te doen.

Ik zou ervoor tekenen als ik een katje was. Liever 10 jaar met zoveel vrijheid dan 20 jaar op een eenkamerflatje.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:35:14 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34208246
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sterkte...

Weet je wat helpt? In alle oude fotodozen duiken en een mooie collage van Doortje maken. Dan haal je én hele goede herinneringen op, én je houdt er iets moois aan over wat je in je kamer kunt hangen. Dan kan je iedere dag naar haar kijken, en is ze toch een beetje bij je.
Dat is wel een goed idee. Misschien doe ik dat wel. Dankjewel
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:36:11 #48
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_34210244
heel veel sterkte.
pi_34210790
Gelukkig heeft ze een vredig einde gehad.. Sterkte..!!
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:08:30 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34211390

Gisteren gemaakt..
pi_34211798
XcUZ_Me heel veel sterkte, ik vind het zo zielig zondag hadden we het nog over Doortje alsof er niks aan de hand was

Sterkte
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34212264
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]

Gisteren gemaakt..
Wat een schatje was Doortje
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:29:55 #53
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34212274
quote:
[afbeelding]

Gisteren gemaakt..
Wat een lief koppie had ze...

Heel veel sterkte In je hart is ze altijd bij je...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:31:07 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34212329
Ze kon echt kijken als een ouwe mopperkont Maar ook zó lief kijken!

't Was echt een schatje
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:32:23 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34212389
quote:
[afbeelding]

Gisteren gemaakt..
Was ze nou wit met cypers of een lapje? Kan het op de foto niet helemaal zien.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:32:24 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34212390
Bedankt Bluezz voor het opruimen trouwens
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:32:50 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34212410
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Was ze nou wit met cypers of een lapje? Kan het op de foto niet helemaal zien.
Lapjeskat
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:35:15 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34212544
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lapjeskat
Toch wel, hè. Mijn eerste 'eigen' poes was ook een lapje. Heb daar nog altijd een zwak voor. Eigenwijs maar zo aanhankelijk.
pi_34213614
op verzoek van TS is het topic tijdelijk gesloten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 18-01-2006 20:11:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')