Ik wou dat jij mijn vriendinnetje wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef Lienn het volgende:
Hallo allemaal,
Ik had voor mijn vriend gekocht:
- Ipod Nano 4 GB t.w.v. ¤259,-
- I-station (speakers + opladen) t.w.v. ¤149,-
- 3 originele Ipod tubes t.w.v. ¤29,- per 5
Nou daar zijn we net een beetje mee bezig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:29 schreef Lienn het volgende:
Nee de prijzen zijn niet de vraag prijzen, ik dacht zelf rond de ¤325 aangezien ze nog helemaal nieuw zijn.. ik weet niet wat jullie zouden bieden?
Mwahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
Zijn die speakers nieuw 149 euro???
Oh, toen ik mijne kocht was hij idd 149, maar als de prijzen veranderd zijn zal ik dat wel even editen ja, thanks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef MajesticZ het volgende:
is het niet eerlijker om te zeggen dat de I station twv 100 euro is (dat betaal je namelijk op dit moment)
edit: Bij de mediamarkt dan. Op internetblijkbaar 70 euro
Ik heb net de genoemde vraagprijs toegevoegd aan de OP, waardoor deze nu vergrendeld is. Als het iets anders moet worden, laat het dan maar even weten (hier, middels een TopicReport of in ons Feedback-topic) dan pas ik het weer voor je aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Lienn het volgende:
Oh, toen ik mijne kocht was hij idd 149, maar als de prijzen veranderd zijn zal ik dat wel even editen ja, thanks.
Nee, alles is nog in de verpakking.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Eland het volgende:
Is alles ook nog niet uit de verpakking geweest?
Zaanstadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:37 schreef Slurf het volgende:
180 voor de nano los, mits netjes de bonnetjes en verpakking ed er nog bij zitten.
Ohja, ook wel belangrijk, waar eventueel op te halen?
wat heb je geboden? Weet ik wat ik moet biedenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb je gemaild..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |