een ban volstaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:02 schreef clowncloon het volgende:
kan deze user geen topic-open-verbod krijgen?
mol zijn kopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef 2609 het volgende:
ik had vorige week die 2pac greatest hits cd gebrand, dus mn broer zag die en vroeg of ie um mogt lenen dus ik leen het aan hem belt ie me net op zegt hij dat ie het niet meer doethij sloopt echt altijd alles jonge
ik heb hem toch nog op mn computer staan maar nu moet ik hem weer opnieuw branden omdat die andere het niet meer doetquote:
Het topic wordt er nu zeker niet beter op, kloonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb hem toch nog op mn computer staan maar nu moet ik hem weer opnieuw branden omdat die andere het niet meer doet
Arme jijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb hem toch nog op mn computer staan maar nu moet ik hem weer opnieuw branden omdat die andere het niet meer doet
Ga met je pc in een vol bad zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef 2609 het volgende:
[..]
ff een vraagje tussendoor,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef 2609 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |