Lijkt me niet. Is baan 19 met 1 camera...quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:29 schreef superhero87 het volgende:
ben benieuwd of er ook een zender is met Sluiter
2 min. indd. Maar ik kijk alleen naar de stream. Is leukerquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef Juan Zueco het volgende:
Die stream loopt achter. 6-5 voor meisje Kraai.
J.
ik denk dat ik maar es ga slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de liefhebbers, de reus uit Belgie die slechts kan serveren, uw aller Dick Norman, gaat zo begoinen tegen Hrbaty
welke baan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de liefhebbers, de reus uit Belgie die slechts kan serveren, uw aller Dick Norman, gaat zo begoinen tegen Hrbaty
18quote:
Eurosport zend hetzelfde uit, waarschijnlijk met een paar minuten voorsprongquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:43 schreef superhero87 het volgende:
Hee Coria gaat verder in de streams![]()
o dan ga ik maar es slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eurosport zend hetzelfde uit, waarschijnlijk met een paar minuten voorsprong
Heeft al een ace te pakken...edit: 3 edit 5quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de liefhebbers, de reus uit Belgie die slechts kan serveren, uw aller Dick Norman, gaat zo beginnen tegen Hrbaty
Mist in I in 'in' in je artikel...quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:19 schreef Flem het volgende:
Krajicek toffe meid, nu Raemon nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |