Arafat heeft deze prijs ook al gehad........quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef N.icka het volgende:
Ik ben voor Ayaan![]()
Het was alweer een tijdje geleden : een topic over haar. Het is weer wachten op de bekende reacties

Zij krijgt lekker 30% salarisverhoging en jij nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit nou extreem lachwekkend of moeten we hier eigenljk gewoon om huilen?²

Ik ben wel gecharmeerd van Hirsi Ali, ik vind het een uitstekend parlementslid, maar Nobelprijs voor de Vrede? Nee, die zou ik niet aan haar willen toekennen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En volledig terecht, als er iemand voor gelijkwaardigheid gaat zonder aanziens des persoon en diens overtuiging. Is het Hirsi wel.![]()

Do tell. Geef eens wat wapenfeiten, waardoor ze haar titel als 'volksvertegenwoordiger' waarmaakt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:35 schreef sigme het volgende:
[..]
ik vind het een uitstekend parlementslid,

Opnieuw?quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Do tell. Geef eens wat wapenfeiten, waardoor ze haar titel als 'volksvertegenwoordiger' waarmaakt?

En kun je na deze one-liner misschien ook vertellen op de stoel van welk parlementslid zij precies zit ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze is geen politica. Ze is een one-issue-activiste die op de stoel van een parlementslid zit.
V.

quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van Hirsi Ali, ik vind het een uitstekend parlementslid, maar Nobelprijs voor de Vrede? Nee, die zou ik niet aan haar willen toekennen.

Ja dat zou ik ook wel eens wilen weten,want in gespeken met haar komt zij bij mij over als een extreme dolle mina!quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Do tell. Geef eens wat wapenfeiten, waardoor ze haar titel als 'volksvertegenwoordiger' waarmaakt?

Het soort mensen dat graag schermde met de Nobelprijsnominatie van bijvoorbeeld Tookie Williams zal nu hopelijk ook inzien dat die nominatie geen enkele waarde heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef desiredbard het volgende:
Van mij hoeft ze hem ook niet te krijgen, maar het feit dat ze genomineerd is blijft geweldig

Ja die bijidragen van jouw zijn echt bijster,quote:

quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fijn, maar wat heeft ze nu voor de vrede gedaan?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |