abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34228001
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef N.icka het volgende:
Ik ben voor Ayaan

Het was alweer een tijdje geleden : een topic over haar. Het is weer wachten op de bekende reacties
Arafat heeft deze prijs ook al gehad........

Ze lijkt me prima in het rijtje passen
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:42:45 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34228285
Is dit nou extreem lachwekkend of moeten we hier eigenljk gewoon om huilen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 02:33:47 #53
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_34229053
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit nou extreem lachwekkend of moeten we hier eigenljk gewoon om huilen?

²
Zij krijgt lekker 30% salarisverhoging en jij niet
pi_34230312
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

En volledig terecht, als er iemand voor gelijkwaardigheid gaat zonder aanziens des persoon en diens overtuiging. Is het Hirsi wel.
Ik ben wel gecharmeerd van Hirsi Ali, ik vind het een uitstekend parlementslid, maar Nobelprijs voor de Vrede? Nee, die zou ik niet aan haar willen toekennen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 19 januari 2006 @ 07:59:56 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_34230442
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 07:35 schreef sigme het volgende:

[..]

ik vind het een uitstekend parlementslid,
Do tell. Geef eens wat wapenfeiten, waardoor ze haar titel als 'volksvertegenwoordiger' waarmaakt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_34230591
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Do tell. Geef eens wat wapenfeiten, waardoor ze haar titel als 'volksvertegenwoordiger' waarmaakt?
Opnieuw?

Ok. Een parlementzetel is bedoeld om politiek te bedrijven, meningen te verkondigen, discussies te voeren, mensen te beļnvloeden, over te halen tot stellingname.

Het idee van ons stelsel is dat een parlementslid een mandaat krijgt om 4 jaar daaraan invulling te geven. Daarnį kan de burger middels stemmen laten weten of het parlementslid opnieuw mandaat krijgt. Ik vind AHA zichzelf uitstekend ter beoordeling aan de kiezer aanbiedt. Het is duidelijk wat zij doet met haar bevoegdheden, dat kan de kiezer waarderen of niet.

Allerlei muizen die zich via partijlijsten laten kiezen en feitelijk niet meer zijn dan klap- en stemvee vind ik waardeloze parlementsleden.

Moties, amendementen, interrupties en dergelijke zijn mogelijkheden, bevoegdheden die parlementsleden hebben. Sommigen maken daarvan uitstekend gebruik, dat is ook goed parlementsschap. Maar lezingen houden, brieven of boeken schrijven, films maken, zijn dat ook.

Een heel parlement vol AHA's zou tekort schieten op sommige vlakken.. maar een parlement vol partijpolitici vult ons stelsel van op persoonlijke titel gekozenen op oneigenlijke wijze.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 19-01-2006 09:20:10 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34231058
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ze is geen politica. Ze is een one-issue-activiste die op de stoel van een parlementslid zit.

V.
En kun je na deze one-liner misschien ook vertellen op de stoel van welk parlementslid zij precies zit ?
pi_34232467
och het is maar een persoon die haar voor draagt.....precies als die prijs die Cohen kreeg voor zijn beleid in Amsterdam.. ik zou zeggen zie het reultaat in Amsterdam......dat er eigenlijk nog iemand op de PvdA stemt met dat softe beleid van hun....of zou het aan de te linkse media inNederland liggen , het valt me nu namelijk ook op dat er ze weinig over de crisis in Amsterdam geschreven wordt, of durven ze balkenende daar de schuld niet van te geven ...
rosmalen
pi_34232725
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 07:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben wel gecharmeerd van Hirsi Ali, ik vind het een uitstekend parlementslid, maar Nobelprijs voor de Vrede? Nee, die zou ik niet aan haar willen toekennen.
Klopt maar
1) in een van de andere categorien valt ze zeker niet
2) Er zijn wel vreemdere figuren genomineerd
3) De prijs is toegekend aan vreemdere figuren

Van mij hoeft ze hem ook niet te krijgen, maar het feit dat ze genomineerd is blijft geweldig

[ Bericht 1% gewijzigd door desiredbard op 19-01-2006 10:30:15 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34232833
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja dat zou ik ook wel eens wilen weten,want in gespeken met haar komt zij bij mij over als een extreme dolle mina!
Die enkel bezig is met eigenbelangen en wraak!
pi_34232936
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef desiredbard het volgende:

Van mij hoeft ze hem ook niet te krijgen, maar het feit dat ze genomineerd is blijft geweldig
Het soort mensen dat graag schermde met de Nobelprijsnominatie van bijvoorbeeld Tookie Williams zal nu hopelijk ook inzien dat die nominatie geen enkele waarde heeft.
pi_34232953
pi_34232966
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef SCH het volgende:
Ja die bijidragen van jouw zijn echt bijster,
Ben je rood of zwartbont?

[ Bericht 39% gewijzigd door desiredbard op 19-01-2006 10:53:50 ]
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:38:47 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34233137
Even op slot totdat het samengevoegd wordt met het andere topic.
http://forum.fok.nl/topic/806076

Samengevoegd met het andere topic.

[NWS] -> [POL]

[ Bericht 45% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-01-2006 11:10:24 ]
pi_34246245
Ze gaat inderdaad niet orthodox te werk. Maar hoe je het ook wendt of keert, ze strijdt voor vrijheid en gelijkwaardigheid, Hirsi stelt misstanden binnen de islamitische gemeenschap aan de orde. Zij komt op voor de rechten van de vrouw. Zij waarschuwt onophoudelijk voor het gevaar van de politieke islam. En zij benoemt de problemen ook.
pi_34247186
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Fijn, maar wat heeft ze nu voor de vrede gedaan?
pi_34253370
onbegrijpelijk ja, ze heeft alleen maar onrust gebracht in ons land, ik hoor haar nooit in de tweede kamer , ze roept af en toe wat , en dat is het
rosmalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')