jonge mn financiele toekomst is toch al goed dus ik hoef tog niet te werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef BennyNL het volgende:
jah..je heb geleik..me juh mbo diplomah ken juh ver komuh!!
Het moet erg prettig zijn om je klonen uit werken te kunnen sturenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef TheSorrow het volgende:
Kutkloon
ik ben niet van adelquote:
jaloers?quote:
ik heb niet eens uitkering jonge ik werk toch wel maar niet zoveel per weekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Posdnous het volgende:
Uitkeringen zijn oke als je toch zoveel vrije tijd hebt.
mn post ging niet over je financiele toekomst..maar over je intelligentie. gelukkig bevestig je dat door deze replyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge mn financiele toekomst is toch al goed dus ik hoef tog niet te werken
Hey Koos!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:06 schreef 2609 het volgende:
bemoei je even lekker niet met mij jahwerken is voor arbeiders en niet voor de hogere orde zoals ik
![]()
Identificeer jij jezelf met je avatar soms?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb niet eens uitkering jonge ik werk toch wel maar niet zoveel per week
jonge ik ben echt wel inteligent hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef BennyNL het volgende:
[..]
mn post ging niet over je financiele toekomst..maar over je intelligentie. gelukkig bevestig je dat door deze reply![]()
Ik kan inderdaad aan je schrijfstijl zien dat je van "hogere orde" bentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef 2609 het volgende:
neej gewoon nederlander jonge
neej?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Identificeer jij jezelf met je avatar soms?
Vanwege de schrijfstijl, het neerkijken op mensen, de belachelijke uitspraken; you know, the usual.quote:
Paris is een hoer, en je moet werk zoeken kloonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:27 schreef 2609 het volgende:
paris is gewoon cool
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:29 schreef 2609 het volgende:
hou je bek over paris sukkel je kent dr niet eens
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:29 schreef 2609 het volgende:
hou je bek over paris sukkel je kent dr niet eens
Wat IJschick zegt dus.quote:
Maar jij doet toch af en toe fotoreportages voor van die goedkope blaadjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Daar heb ik ook last van.
Alleen bij mij gaat het om een bijbaantje.
Ik vraag me af waar ze het vandaan halen, want ik ga prima met mijn geld om!
En michael jackson is je vaderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef 2609 het volgende:
jonge echt wel ik heb dr ontmoet in monaco bij formule 1 maar ik ken dr niet persoonlij kalleen ontmoet je weet wel
quote:
Als ik een hoer wil ontmoeten ga ik wel naar de wallenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
allemaal paris haten maar als ik zeg dat ik dr ontmoet heb allemaal jaloers worden wat is dat
![]()
Wat ben je toch een grappige kerel. Uitgekauwde geintjes zijn immers hilárisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar jij doet toch af en toe fotoreportages voor van die goedkope blaadjes?
Dat betaald natuurlijk ook wel redelijk.
dude, je hebt d'r misschien op 5 meter afstand gezien. Dat is niet ontmoeten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
allemaal paris haten maar als ik zeg dat ik dr ontmoet heb allemaal jaloers worden wat is dat
![]()
Ik dacht dat ik een onthulling deedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat ben je toch een grappige kerel. Uitgekauwde geintjes zijn immers hilárisch.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:06 schreef 2609 het volgende:
bemoei je even lekker niet met mij jahwerken is voor arbeiders en niet voor de hogere orde zoals ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |