quote:ik zoek iemand die dit allemaal voor mij kan doen!
Da's een volharde slaaf zo te zien. Echt een oude rot in het vak als je het mij vraagt.quote:
een afgetuigde neger. en die persoon die dit poste zoekt dus iemand om een neger af te tuigen.quote:
blijft goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
ga anders fijn een stukje rennen
[afbeelding]
Neem een thuiszorg ofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef tonks het volgende:
Ik zit nu op school en dat is saai.
Straks moet ik mijn kamer opknappen en dat is saai.
Daarna koken saai.
Fokken saai.
ik zoek iemand die dit allemaal voor mij kan doen!
Gekke wereld!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
een afgetuigde neger. en die persoon die dit poste zoekt dus iemand om een neger af te tuigen.
waarom weet ik ook niet
Wat heeft de topic titel met de saaiheid van je 'bezigheden' te maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef tonks het volgende:
Ik zit nu op school en dat is saai.
Straks moet ik mijn kamer opknappen en dat is saai.
Daarna koken saai.
Fokken saai.
Huur een Poolse in, behandel haar als stront en tief haar het huis uit voordat ze je gaat haten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef tonks het volgende:
Dat doe ik nog wel eens, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Biancavia het volgende:
Zet er een gezellig muziekje bij op en ga heel hard meezingen.
Ik hoop dat hij Dimmu Borgir gaat draaien. Dat zijn van die lekkere meezingers.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Biancavia het volgende:
Zet er een gezellig muziekje bij op en ga heel hard meezingen.
Ranzig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Dimmu Borgir gaat draaien. Dat zijn van die lekkere meezingers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |