Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef sr_firewire het volgende:
TeringstageMoet nog tot half Maart schat ik
Ik gelukkig nog maar 9 dagen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef sr_firewire het volgende:
TeringstageMoet nog tot half Maart schat ik
Heb jij je scriptie nu al af?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef lpg het volgende:
geesoes niet zeiken op fok aan het werk luie donder.
Facility Management, eindstage. Bedrijf laat ik hier even achterwege als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog maar 9 dagen.
Wat studeer je eigenlijk en wat voor stage doe je?
Same here. Ik doe dan opleidingskunde. Bij een opleidingsbureau in Ede. Wat elke dag ook nog irritant reizen, maarja. Daar heb ik zelf voor gekozen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Facility Management, eindstage. Bedrijf laat ik hier even achterwege als je het niet erg vind.
Maar heb nog geen flikker gedaan, begeleiding is kut etc. etc. Maar komt goed![]()
Teringstagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef The_Mavericks het volgende:
wat vinden jullie nou erg aan stage?
ik vondt wel leuk. (behalve het feit dat ik maar 250 stage vergoeding kreeg)
heej dat heb ik ook, ik krijg 250. En ik mag roken op mijn eigen kantoortjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
Ik krijg 230 betaald... Ze denken dat ik alles weet al (terwijl ik hier ben om te leren), ze komen nooit eens langs om te vragen hoe het gaat, afspraken worden niet nagekomen etc.
Enige voordeel is dat ik een relexte kamer heb met internet
dat was bij mij wel anders,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
Ik krijg 230 betaald... Ze denken dat ik alles weet al (terwijl ik hier ben om te leren), ze komen nooit eens langs om te vragen hoe het gaat, afspraken worden niet nagekomen etc.
Ik krijg 300 Bruto, heb mijn eigen kantoortje, en kan ook lekker internetten. Ze is alleen niet tevreden met mijn werktempo, wel met wat ik doe als ik wat doequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
Ik kan buiten roken, maar das 2 meter lopen en de koffieautomaat zit op 2 meterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
heej dat heb ik ook, ik krijg 250. En ik mag roken op mijn eigen kantoortjeMaarja het nadeel is dat ik onder het fokken ook is wat aan mijn stage moet doen
Tap that assquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik krijg 300 Bruto, heb mijn eigen kantoortje, en kan ook lekker internetten. Ze is alleen niet tevreden met mijn werktempo, wel met wat ik doe als ik wat doe
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef Repeat het volgende:
30 januari beginnen![]()
![]()
0 zin in en 0 salaris, dus ik ga er ook voor de volle 15% voor.
Begin je stage goed en leg een drol langs het afdelingstoilet.quote:
Gek hè, je bent een luie mongool die geen moer uitvoert. Je zit de godganse dag te fokken in dat adelaarsnest van je.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik krijg 300 Bruto, heb mijn eigen kantoortje, en kan ook lekker internetten. Ze is alleen niet tevreden met mijn werktempo, wel met wat ik doe als ik wat doe
Stage is toch om te fok!ken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Revelation het volgende:
[..]
Gek hè, je bent een luie mongool die geen moer uitvoert. Je zit de godganse dag te fokken in dat adelaarsnest van je.![]()
Klopt, daar heb ik het ook niet over. Meer over het feit dat hij geen moer uitvoert, maar wel centen vangt.quote:
Nou nou. Goed bezig, maar goed hoe gaat het verder?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben al bijna de hele dag hard aan het werk
Nog 9 dagen, rapport is wel eerder af, maar dan ff wat andere dingen doen om collega's te helpen. Maar dan is het belangrijkste af.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef Revelation het volgende:
Daarna ben je klaar met je stage?
Ik ben nu bezig met verslag. Morgen moet concept afquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nog 9 dagen, rapport is wel eerder af, maar dan ff wat andere dingen doen om collega's te helpen. Maar dan is het belangrijkste af.
Opleidingskunde -->Alles wat met opleiden binnen het bedrijfsleven heeft te maken. (trainen, leermiddelen ontwikkelen, coachen, opleidingsbehoefte onderzoeken, opleidingen inkopen) Mijn huidige stage is vooral de onderzoekskant en had veel meer op trainingsgebied willen doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef diertjuh het volgende:
aah hier weer verder. Ik zocht het topic ook al. Geesoes wat voor opleiding doe je?
Ik doe secretarieel medewerkster. Maar op mijn stage doe ik voornamelijk boekhoudkundige werkzaamheden. Het is redelijk te doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:06 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Opleidingskunde -->Alles wat met opleiden binnen het bedrijfsleven heeft te maken. (trainen, leermiddelen ontwikkelen, coachen, opleidingsbehoefte onderzoeken, opleidingen inkopen) Mijn huidige stage is vooral de onderzoekskant en had veel meer op trainingsgebied willen doen.
En jij?
Tis 40 uur per week stage. In totaal 2 uur per dag reizen. Er zit wel een voordeel bij en dat is dat ze redelijk relakst zijn met pauze. Je hebt een half uur per dag pauze, maar dat mag in je in plannen wanneer je wil en roken hoeft niet van pauze af?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik doe secretarieel medewerkster. Maar op mijn stage doe ik voornamelijk boekhoudkundige werkzaamheden. Het is redelijk te doen.
Heb je de hele week stage of ga je ook nog naar school?
Vervelen ben ik ook goed in. De eerste maand viel ik ook geregeld overdag in slaap op mijn stagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik verveel me altijd op stage. Ik mag wel altijd eerder naar huis omdat er niks te doen is. Normaal moet ik van kwart voor 9 tot 5 uur stage lopen, en vandaag was ik al om 11 uur thuis en dan moet ik maar een beetje voor mezelf wat dingen doen. Maar gelukkig is het over 2 weken afgelopen. Het is echt een klote bedrijf, het enige goede was mijn stage-begeleider. Ik heb niet eens een kerstpakket gekregen van dat klote bedrijf.En dat terwijl iedereen dat wel had gekregen.
![]()
Lol, mijn ogen vallen ook zo vaak dicht hier... Gelukkig staan mijn kaken vaak strak van het lachen op Fokquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Vervelen ben ik ook goed in. De eerste maand viel ik ook geregeld overdag in slaap op mijn stage![]()
ik krijg 100 nettoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef The_Mavericks het volgende:
wat vinden jullie nou erg aan stage?
ik vondt wel leuk. (behalve het feit dat ik maar 250 stage vergoeding kreeg)
Daar wil ik ook stage lopen dan !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef Geesoes het volgende:
20 neukende minuten.....
Ik neem even jouw quote als voorbeeld Firewirequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:06 schreef sr_firewire het volgende:
Nog maar 54 minuten , WOEI !
Want? Realiseer je dat 8 uur per dag gewoon 8 uur per dag isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Daar wil ik ook stage lopen dan !
nee, wil je nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Daar wil ik ook stage lopen dan !
En daarom gaat deze jongen na het afronden van zijn HBO stage en opleiding ook solliciteren voor een opleiding binnen de politie (het liefst op HBO niveau). Ben je gelijk van al dat gezeik afquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef Speedo666 het volgende:
[..]
Ik neem even jouw quote als voorbeeld Firewire. Puur toeval.
Niet dat ik lastig wil zijn ofzo, maar realiseren jullie je dat het Stage-lopen zodadelijk 30 jaar achter elkaar gaat plaatsvinden? En dan niet met een stagebegeleider die je eens lief aanlacht, maar een baas die prestaties verwacht? Ga je dan ook aftellen?
Moest er nog is bijkomen bij mij. Dat zouden ze echt niet kunnen maken. 5 maanden hier is al te lang.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef sjeppert het volgende:
waarom hoeft iedereen hier maar een half jaarte ofzo
kom ik aan met me 9 maanden![]()
Snap um niet. Uileg gewenst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef Tha_T het volgende:
Aftellen tot het einde van je werkdag is ook slowchatten.
Doe er je voordeel mee
Ik ben begonnen op 17 november 2005. Liep 3 maand bij huis, omdat ik geen stageplek kon vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Tis 40 uur per week stage. In totaal 2 uur per dag reizen. Er zit wel een voordeel bij en dat is dat ze redelijk relakst zijn met pauze. Je hebt een half uur per dag pauze, maar dat mag in je in plannen wanneer je wil en roken hoeft niet van pauze af?
Hoeveel uur loop jij stage en wanneer ben je begonnen en tot wanneer?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SCHIJTKANKERSTAGE IK HAAT JE
Kan donderdag en vrijdag gvd weer 8 uur lang mezelf belachelijk maken
Moet je de andere dagen naar school? Op zich wel relaxt niet veel stage. Maarja 40 p/w vind ik net te veel, zekr bij een nare stage. Ik probeer voor mijn volgende stage ook een bedrijf te vinden die een 36-urige werkweek heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op 17 november 2005. Liep 3 maand bij huis, omdat ik geen stageplek kon vinden.
2dagen in de week is ongeveer 16 uur. Moet eigenlijk 3 dagen stage lopen maar mn stagebegeleidster is er niet op de woensdag dus ben ik die dag dan vrij.
Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik eigenlijk ook alleen maar een beetje zitte internetten en iets aan mijn stageverslagen gedaan. Maar als ik opdrachten heb. Dan werk ik daar wel het meeste aan en soms ga ik nog even een kwartiertje internetten of iets anders doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef Palomar het volgende:
Ik geloof nik svan mensen die zeggen dat ze tijdens hun stage constant met hun opdracht bezig zijn geweest... Moet wel een hele interessante opdracht zijn geweest dan
Ja, op de maandag en dinsdag moet ik naar school. Niet dat ik daar zoveel doe of leerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Moet je de andere dagen naar school? Op zich wel relaxt niet veel stage. Maarja 40 p/w vind ik net te veel, zekr bij een nare stage. Ik probeer voor mijn volgende stage ook een bedrijf te vinden die een 36-urige werkweek heeft.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef Palomar het volgende:
Ik geloof nik svan mensen die zeggen dat ze tijdens hun stage constant met hun opdracht bezig zijn geweest... Moet wel een hele interessante opdracht zijn geweest dan
Moet je die uren nog inhalen? of heb je gewoon en xtra vrija dag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, op de maandag en dinsdag moet ik naar school. Niet dat ik daar zoveel doe of leer.
Ik moet eigenlijk maximaal 24 uur per week stage lopen. Maar dat red ik niet omdat de woensdag vervalt.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik ben ook 3 maanden bij huis geweest. Als ik geen 1x ziek wordt, als ik stage heb, en mijn stageverslagen en opdrachten en een goede beoordeling krijg dat ik het dan wel kan halen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Moet je die uren nog inhalen? of heb je gewoon en xtra vrija dag?
Das dan wel relaxtquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik ben ook 3 maanden bij huis geweest. Als ik geen 1x ziek wordt, als ik stage heb, en mijn stageverslagen en opdrachten en een goede beoordeling krijg dat ik het dan wel kan halen.
Ik heb ook geen vakanties. Snipperdagen weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Das dan wel relaxtScheelt bij mij op school ook heel erg bij wat voor bedrijf je stage loopt. Een klasgenoot van mij loopt stage bij een school voor speciaal onderwijs en hoeft maar 32 uur p/w stage te lopen en heeft ook gewoon de schoolvakanties. Ik had snipperdagen en dat was het?
Moet jij ook nog reizen naar je stage?
'Wat voor een teringstage doe jij en hoelang enzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
MOET IK GVD ZATERDAG INPLAATS VAN DONDERDAG!!
"Ja je bent nu te laat dat je niet kan, je staat nu ingeroostert"
Tieft. Dood.
En krijg je wel vergoeding of is het gewoon slavenarbeid?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
c1000
Had nog maar de week de tijd en hun waren goedgekeurd en dichtbij.
Dus uit aremoe maar daarheen gegaan, met veel spijt.
Kansloze pauperzooi daar.
Stage bij de C1000?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
c1000
Had nog maar de week de tijd en hun waren goedgekeurd en dichtbij.
Dus uit aremoe maar daarheen gegaan, met veel spijt.
Kansloze pauperzooi daar.
Ik krijg niks. Niet eens iets voor kerst ofzo. Het zal me niks verbazen als ik niet eens een bedankje krijg ofzoquote:
Ik begin ook over twee weekjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef SouthernSun het volgende:
over 2 weken moet ik beginnen![]()
maja aan de andere kant komt er dan wel vergoeding binnen![]()
Hier ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:39 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik moet volgende week nog en dan is het voorbij!![]()
*legt ui*quote:
Ede, bij een opleidingsinstituut. Moet een onderzoek doen voor de inhoud van een nieuwe opleiding.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:20 schreef sjeppert het volgende:
waar lopen jullie dan allemaal stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |