sorrie, ff niets van mij laten horen. Lig gewon nog erg veel op de bank.Maar lees wel mee trouwens.
Rewimo het zou eens tijd worden dat ze de boel eens gaan uitkeren. Kwijt raken is al erg genoeg!
Beessie-Jen, voor zover ik het weett is ze erg geschrokken, maar gaat het verder redelijk met haar. Heb haar nog niet gesproken.
Isa, ja de koorst is weg !
Mijn bloedwaardes van gisteren waren beter dan die van vorige week. Toen was de CRP ruim boven de 100 nu 18. Maar moet de buikpijn goed in de gaten houden. Mijn urine wordt ook weer opnieuw getest, want het ziet er niet echt lekker uit. Hebben ze gelijk na het plassen een blaas scan gedaan. Dat was wel goed. Er was niet zo heel veel achter gebleven.
Ik drink nu redelijk normaal ander half tot 2 liter soms meer, soms iets minder. Maar ik plas dus heel erg weinig. En kom zelfs aan nu! Normaal voor het naar bed gaan goed plassen en als ik opsta. Maar nu helemaal niet. En het lucht ook gewoon niet op. Moet volgende week weer terug komen.
Ik moet vanaf volgende week ook naar de internist toe. ivm controles van vitamines en derg. Ik hoop dat Enschede dit kan gaan overnemen. Want ik moet daarvoor nu dan naar Coevorden. Het wordt steeds verder weg