abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34153060
Ik weet niet zo goed waar ik dit het beste kan posten, maar ik wilde het toch even kwijt:

Er is me toch wat raars gebeurd vanochtend.. Ik lag te slapen, met zoals gewoonlijk de deur niet op slot, en plotseling doet iemand mijn deur open, doet het licht aan, loopt mijn kamer binnen, staat een paar seconden stil en loopt vervolgens zonder iets te zeggen naar buiten terwijl hij de deur open en het licht aan laat.

Ik was meteen klaarwakker, maar ik zag niet goed wie het was, omdat ik zonder mijn bril op of lenzen in gewoon niet veel zie, maar het postuur van de kerel deed me denken aan dat van een ganggenoot (ik woon in een studentenflat in Groningen met 15 man op 1 gang). Deze ganggenoot kwam ik even later ook tegen op de gang. Hij ontkende dat hij het was en zei 'er zijn mensen wakker' Hij scheen wat moeite te hebben met praten en hij leek zijn evenwicht niet goed te kunnen bewaren.. Misschien was hij dronken of zo.. Aangezien ik niet verzot ben op deze ganggenoot (altijd chagrijnig + mogelijk dronken en slaapgebrek) heb ik hem er verder maar niet naar gevraagd, maar toch vermoed ik dat hij het was, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Vanavond ga ik het er nog maar even over hebben met andere ganggenoten. Het is geen leuke kerel, maar ik had hem dus echt niet ingeschat dat hij 's nachts zomaar mijn kamer komt binnenstormen

Die deur is dus voortaan op slot als ik slaap of niet aanwezig ben Ik ben me echt de pleuris geschrokken, vooral omdat ik niet zeker weet wie het was en waarom hij in hemelsnaam mijn kamer binnenkwam. Heeft iemand anders een dergelijke ervaring gehad? Wat kan ik in deze situatie doen behalve mijn deur vaker op slot doen en praten met mijn ganggenoten (inclusief de 'verdachte')? Ik moet er toch niet aan denken dat dit eerder is gebeurd zonder dat ik wakker werd
pi_34153084
Misschien was hij aan het slaapwandelen?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34153159
Als je er niet bent zou ik altijd de deur op slot doen.
Als je slaapt dan weet ik niet of ik de deur op slot zou doen, want als er brand uitbreekt moet je toch snel weg kunnen, en er is niets ergers dan wanneer dan je deur op slot zit.

Misschien kun je van binnen een nachtslot doen, zodat wanneer je er bent, en je gaat slapen, dat je je deur van binnen via 1 handeling op slot, en open kan doen.
pi_34153164
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:14 schreef Biancavia het volgende:
Misschien was hij aan het slaapwandelen?
Wellicht, daar heb ik nog niet eens aan gedacht, maar slaapwandelaars reageren normaal toch niet als je ze aanspreekt?
pi_34153173
Of dronken en beschaamd?
pi_34153189
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SolidArt het volgende:
Misschien kun je van binnen een nachtslot doen, zodat wanneer je er bent, en je gaat slapen, dat je je deur van binnen via 1 handeling op slot, en open kan doen.
Dat heb ik gelukkig ook
pi_34153192
Ehh .. Misschien kwam hij thuis na het stappen, was dronken, liep per ongeluk de verkeerde kamer in, realiseerde zich dat het niet zijn kamer was, en ging toen op weg naar zijn eigen kamer? Er hoeft niet per sé kwade opzet in het spel te zijn hoor.

Daarbij, als het vaker was gebeurt terwijl je aan het slapen was dan was je daarna wakker geworden met het licht aan en de deur open (gezien het feit dat hij deze bij zijn vertrek aan en open liet), en ik neem aan dat je dat wel gemerkt had.
pi_34153235
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SlaadjeBla het volgende:
Of dronken en beschaamd?
Kan ook Maar mijn kamerdeur is minstens zes meter van die van hem vandaan, dus ik snap het niet als het een 'vergissing' was..

En als het geen vergissing was.. *ril*
pi_34153258
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef filmfreek het volgende:
Daarbij, als het vaker was gebeurt terwijl je aan het slapen was dan was je daarna wakker geworden met het licht aan en de deur open (gezien het feit dat hij deze bij zijn vertrek aan en open liet), en ik neem aan dat je dat wel gemerkt had.
Uiteraard.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:20:52 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34153268
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Wellicht, daar heb ik nog niet eens aan gedacht, maar slaapwandelaars reageren normaal toch niet als je ze aanspreekt?
oh, volgens mij kan dat best, hoor... komt alleen weinig zinnigs uit meestal, zoals in dit geval
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  Moderator dinsdag 17 januari 2006 @ 11:21:10 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34153277
Gewoon op slot doen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:21:38 #12
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34153290
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:21 schreef Renesite het volgende:
Gewoon op slot doen.
dat sowieso!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34153328
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef Flurry het volgende:

[..]

oh, volgens mij kan dat best, hoor... komt alleen weinig zinnigs uit meestal, zoals in dit geval
Ok, dat wist ik niet Dat zou best kunnen inderdaad.
pi_34153494
pistool onder je kussen misschein
pi_34153502
Op slot doen, anders ben je niet verzekerd mocht een "huisgenoot" iets van je "lenen"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_34153648
Zal wel stoned / dronken geweest zijn. "Zijn" kamer ingelopen, het licht aangedaan, verwonderd naar zijn nieuwe meubilair gekeken hebben, ontdekt dat er iemand in "zijn" bed lag, beseft (toen hij beter keek) dat zoveel schoons niet voor hem bedoeld was en in trance weer vertrokken.
Daarom was hij er ook niet helemaal bij toen jij hem er op aansprak.
Hij had nog steeds een visioen van de hemel.

Ja, is mij ook wel een paar keer overkomen.
Nee, ik sluit nog steeds niet mijn deuren.
Was je niet wakker geworden, was er net zoveel aan de hand geweest als nu. Niets dus.

pi_34153653
Als hij stiekum kwam kijken zou hij niet gelijk het licht aan hebben gedaan. Ik denk dat hij zich gewoon vergist heeft.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:34:03 #18
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_34153669
Joh, niet zeuren.. dat gebeurd in zo een flat. Dan moet je maar op slot doen...
:r Patty Brard :r
pi_34153757
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef 2609 het volgende:
pistool onder je kussen misschein
Dat lijkt me toch een beetje overdreven
pi_34153794
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Deetch het volgende:
Op slot doen, anders ben je niet verzekerd mocht een "huisgenoot" iets van je "lenen"
Dat weet ik ja..

Ik heb ook gelijk gecontroleerd of alles er nog lag (vooral portomonnaie en telefoon), maar hij is er te kort geweest om ook maar iets mee te nemen.
pi_34153821
haha jij woont in selnerd
the best is yet to come undone
pi_34153873
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zal wel stoned / dronken geweest zijn. "Zijn" kamer ingelopen, het licht aangedaan, verwonderd naar zijn nieuwe meubilair gekeken hebben, ontdekt dat er iemand in "zijn" bed lag, beseft (toen hij beter keek) dat zoveel schoons niet voor hem bedoeld was en in trance weer vertrokken.
Daarom was hij er ook niet helemaal bij toen jij hem er op aansprak.
Hij had nog steeds een visioen van de hemel.
Wat vleiend van je
quote:
Ja, is mij ook wel een paar keer overkomen.
Nee, ik sluit nog steeds niet mijn deuren.
Was je niet wakker geworden, was er net zoveel aan de hand geweest als nu. Niets dus.

Dat is een geruststelling

Ik kwam net de ganggenote tegen die tussen mij en hem in woont. Zij had het over 'mensen op de gang' en iemand die hard aan haar deur heeft zitten te rammelen (die wel op slot zat), maar zij wist ook niet wie het was. Ik denk daarom ook niet dat ze heeft gezien dat er meerdere mensen op de gang waren; misschien was het inderdaad die ene ganggenoot die stoned/dronken/slaapwandelend bij mij naar binnen is gelopen en aan haar deur gerammeld heeft.
pi_34153881
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:39 schreef jeloo het volgende:
haha jij woont in selnerd
And proud of it
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:47:41 #24
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34154011
Mischien wou ie je gewoon toestoppen ontdankbare muts
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:51:04 #25
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34154103
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef skippy22 het volgende:
Mischien wou ie je gewoon toestoppen ontdankbare muts
wat wou hij haar precies toestoppen, dat is de vraag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')