zoeken naar kerels die niet passief zijn en van geile sex houden niet gecompliceerd maar gewoon lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
zoeken naar kerels die niet passief zijn en van geile sex houden niet gecompliceerd maar gewoon lekker
Homo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
zoeken naar kerels die niet passief zijn en van geile sex houden niet gecompliceerd maar gewoon lekker
Shaolin is ook maar zo geboren hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef Blokhut het volgende:
Waarom zien sommige homo's er toch zo uitgesproken homo uitEen handtasje is wel voldoende om aan te geven dat ik ergens anders moet gaan staan als je zogenaamd vriendschappelijk je hand op mijn schouder legt.
ik gaf alleen antwoord op de vraag bedorven fruitmand! en nu ophorkenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:30 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ik gaf alleen antwoord op de vraag bedorven fruitmand! en nu ophorken
Jamaar, die kledingquote:
Dat bedoel ikquote:
Leuke foto's man!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Sorry SCH. Ben geen homo, en wil niet met je op vakantie. Zet jezelf er nou eens overheen.
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
Heeft ie nou een zwembroek speedo van de action aan?
Ach, ontkenningsfase, how cutequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is ShaoliN kutfries. Niet Shaolin.![]()
Heb je op meer van die sites een profiel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Weer een stalker. Nu maar eens zien hoe ik van deze afkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |