You're welcomequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig, zo'n tweede e-mail notifier op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het verbaasde me dan ook niets om jou de fipo te zien maken. Als iets je uit lurkstand kan halen...
Een klein beetje heel erg veel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer soort van even dan wel zoiets maar toch
Dat mag ik hopenquote:
Maar wel met kwijlen zeker?quote:
Klein beetje, heb maar voor de helft pauze,quote:
Dat is gebruikelijkerwijs niet de meest handige hoek om tieten te ontwaren. Tenzij iemand anders doggy doet natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Precies. Was het nu 'doggy' dan kon ik er nog iets mee.
Als je kijkt met je handen is er echt geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijkerwijs niet de meest handige hoek om tieten te ontwaren. Tenzij iemand anders doggy doet natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
Ah, de welbekende "rode draad" is nog steeds duidelijk aanwezig.![]()
Mijn moeder heeft mij altijd geleerd dat je niet met je handjes mag kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je kijkt met je handen is er echt geen probleem hoor!![]()
Dank u voor deze visuele ondersteuning,quote:
Die verspreking heb ik wel eens gemaakt en moet ik nog steeds regelmatig aan horen: "Kijken doe je met je handen hoor"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je kijkt met je handen is er echt geen probleem hoor!![]()
Rode draadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:15 schreef Frezer het volgende:
Ah, de welbekende "rode draad" is nog steeds duidelijk aanwezig.![]()
met zo'n kort rokje gaat dat wel lukkenquote:
nee dank je wel, net gegetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |