Ik ookquote:
Tja, vroeg opstaan ben ik geen fan van, maar als ik ook nogs is te vroeg wakker word. Zo heb ik best een slaaptekort.quote:
Eerste gaat zeker gebeuren. 2e niet. Laatste maanden weer te veel gesnaakt. Moet weer ff wat minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef kippiej het volgende:
Nee, duh. Deze dag gewoon doorkomen met koffie.
Vanavond gewoon een dikke tjaap opsteken, en dan lekker slapen
toch nog iets van karakterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Eerste gaat zeker gebeuren. 2e niet. Laatste maanden weer te veel gesnaakt. Moet weer ff wat minder.
Was laatste maanden bij gewoonte om elke avond te snaken, kopje thee te drinken en dan te gaan pitten. Wil daar nu een beetje vanaf. Heb geen zin om voor het slapen afhankelijk te worden van een blow. En er gaat op deze manier ook best veel geld bij in rook opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Doagere het volgende:
Ik heb gister ook getjapt en sliep heerlijk gisternacht.![]()
Ik ook, alleen ik ben nu zo duf als een aap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Doagere het volgende:
Ik heb gister ook getjapt en sliep heerlijk gisternacht.![]()
Da is. Iets eerder naar bed zou niet geheel onverstandig zijn, maar te vroeg wakker worden is niet chill. Moest om kwart over 7 op. Is maar iets meer dan uur slaap minder, maar voel me zo verrot vandaag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat is er mis met om 6 uur opstaan? Volgens mij moet je gewoon eerder naar bed :S
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |