Heb presentatie van verslag vanmiddag. Kan ik niet onderuitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:09 schreef tonks het volgende:
meld je ziek?
Is ijsmeis er al?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Met douchen en aankleden?!![]()
Jij hoeft niet meer naar school Jelle.... jouw leven staat vanaf nu in het teken van pijltjes gooien en bier drinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:08 schreef DeTolk het volgende:
gaan douchen en aankleden en op de trein stappen!
Anders ben ik nooit op tijd op school
Help!
Ik heb ome Barney al onder tafel gedronken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet meer naar school Jelle.... jouw leven staat vanaf nu in het teken van pijltjes gooien en bier drinken
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet meer naar school Jelle.... jouw leven staat vanaf nu in het teken van pijltjes gooien en bier drinken
That's just the beginningquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb ome Barney al onder tafel gedronken.
Die avatar, geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
31 minuten doe je daar over?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef DeTolk het volgende:
zow, gedoucht. nu op naar de trein
Wat wil je met al dat bier van gisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
31 minuten doe je daar over?
Lamstraal....
En dan nog een keer reageren terwijl je een trein moet halen, tsssssquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat wil je met al dat bier van gisteren
ik zit op school. En m'n ma heeft hier niks mee te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:00 schreef Topmaat het volgende:
Hij heeft gewoon een vrije dag en moet van zijn mammie van de computer af... dus doet hij hier maar net of hij naar school moet
Jawel hoor, maar jij nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef EvilWasp het volgende:
Net op TV gezien dat je vanavond een feestje hebt in een café in je woonplaats. Zijn we niet uitgenodigd ofzo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |