Nee, kattenvoer is datgene wat je tegenkomt als je zo'n culinaire ossenstaartsoep van de ALDI opentrekt. Je gooit de soep uit het blikje en je ziet kattenvlees onderin zitten wat ook ruikt als kattenvoerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz krijgt spontaan heimwee naar de gezellige donkerbruine gehaktbal van oma en mezelf
Dit is toch helemaal niks![]()
Mijn associatie is ook kattenvoer....
[afbeelding]
Hey, ik was allang blij dat Bert de enige was die het atquote:
quote:
met je ijsblokjesmaakding kan je misschien wel 20 vierkante partygehaktballetjes tegelijk makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:58 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik heb geen vierkante cakevormpjes
LOLquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
met je ijsblokjesmaakding kan je misschien wel 20 vierkante partygehaktballetjes tegelijk maken
Het gaat dus helemaal niet over fabrieksballen. Het gaat erom dat men thuis zijn bal vierkant moet maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef Stansfield het volgende:
Vierkante fabrieksballen. Waar gaat het heen met de wereld. Gehaktballen maak je zelf en die horen rond te zijn.
En ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat mijn gehaktbal van mijn bord rolde.
Nee lijkt me onlogisch. Ronde ballen zijn makkelijker te braden lijkt me.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat dus helemaal niet over fabrieksballen. Het gaat erom dat men thuis zijn bal vierkant moet maken.
Heb je OOIT een gehaktbal van je bord zien rollen?? Ik niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Als je gewoon een vlakke zijde maakt rolt hij ook niet van het bord. Het ei van Colombus, lijkt me.
Mijn favoriet (per 1 kg rundergehakt):quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Rewimo het volgende:
Nah, jammer dat we hier in CUL allemaal zelf ons gehakt kruiden
* Tha_Flash krijgt hongerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn favoriet (per 1 kg rundergehakt):
-2 eieren
-1 glas melk
-3 uitjes (voorgebraden, dat maakt het gehakt minder koud met kneden, en de uien goed gaar)
-genoeg paneermeel om bovenstaande bij elkaar te houden
-50 gram kruiden, namelijk:
--15-20 gram Verstegen gehaktkruiden (2/3 is zout)
--8 gram Metro gehaktkruiden (Makro; hele grote bus, zonder zout)
--10-15 gram paprikapoeder
--5-10 gram zwarte peper
--5 gram cayenne peper
-soms: beetje ketchup, of ketjap, of sambal
Ik neem aan dat dat een poging-tot-humor was, zoals in de Hertog-ijs-reclames.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Aan het bedenken van de vierkante gehaktbal is maandenlang gewerkt door onderzoekers. Andere vormen, zoals de piramide, de kegel en de rechthoek vielen allemaal af.
We are silvo minced meat cubes, you will be assimilated, resistence is futile !!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil een oud Hollandsche gehaktbal, geen gehaktkubes!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |