Dan heb je het over het 'originele recept' denk ik, zoals de uitvinder het maakte, da's inderdaad niet iets om reclame over te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef JohanV. het volgende:
Gozer je wilt niet weten wat er in zit.![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:59 schreef Kebab het volgende:
Waarom niet in een literpak ofzo en dan wat van de prijs af?
kijk dan maar uit voor de vogelziektequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er zit Japans spul in, waarbij je van een overdosis hyperactief wordt of adhd krijgt.
Nou worden we wel erg nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan heb je het over het 'originele recept' denk ik, zoals de uitvinder het maakte, da's inderdaad niet iets om reclame over te maken![]()
In het originele 'recept' zat in ieder geval de urine van de 'uitvinder'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Nou worden we wel erg nieuwsgierig!
Does vertellen...![]()
nou voor het boben als je uitgaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er zit Japans spul in, waarbij je van een overdosis hyperactief wordt of adhd krijgt.
Die dingen gaan idd altijd veels te snel opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
die dingen zijn best lekker?
ze zijn werelds! ik stem voor een liter pak.
* meld aanquote:
Geweldig spul. Je hebt volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:59 schreef Kebab het volgende:
Waarom niet in een literpak ofzo en dan wat van de prijs af?
Kan je beter die van Hero pakken; Fruit2day.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
Ik drink dat groenteprutje van Knorr, yakult is te zoet.
Die vruchtensap met die stukken fruit erin ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Kan je beter die van Hero pakken; Fruit2day.
Ab-so-lu-te wereldtop.![]()
én je pakt in 1 keer je vitamientjes voor die dag mee.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:05 schreef Steve-O het volgende:
Die vruchtensap met die stukken fruit erin ?
Aardbei-sinaasappelsap met stukjes banaan, blokjes ananas en een shitload aan vitamientjes. Ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Verschrikkelijk warsig!
Die 2 doen trouwens totaal verschillende dingen voor je maar dat terzijde. Je zou het allebei moeten nemen. Nou ja, Fruit2day dan ipv Knorr Vie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
Ik drink dat groenteprutje van Knorr, yakult is te zoet.
Neh, die bacteriën horen er wel in, ander kan ik net zo goed een pak Yokidrink in huis halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Kaneelstok het volgende:
en dan in een liter pak zonder die dure bacteries weetje wel
nee, in dit topic gaat het over de smaak van yakultquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef Bayer het volgende:
[..]
Neh, die bacteriën horen er wel in, ander kan ik net zo goed een pak Yokidrink in huis halen.
Yokidrink is veel dikker man lijkt wel gorillazaad. En al die andere varianten ook; Yogi, Yoga, Yehova enz enz.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef Bayer het volgende:
[..]
Neh, die bacteriën horen er wel in, ander kan ik net zo goed een pak Yokidrink in huis halen.
Heb je er soms ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef Kebab het volgende:
[..]
Yokidrink is veel dikker man lijkt wel gorillazaad. En al die andere varianten ook; Yogi, Yoga, Yehova enz enz.
Actimelquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:03 schreef Camplo het volgende:
Smaakt dat net als actimel?
Actimel ook ff wennen maar wel lekker
Nee joh, dat Fruit2day is echt ranzig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Kan je beter die van Hero pakken; Fruit2day.
Ab-so-lu-te wereldtop.![]()
én je pakt in 1 keer je vitamientjes voor die dag mee.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |