Dan heb je het over het 'originele recept' denk ik, zoals de uitvinder het maakte, da's inderdaad niet iets om reclame over te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:03 schreef JohanV. het volgende:
Gozer je wilt niet weten wat er in zit.![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:59 schreef Kebab het volgende:
Waarom niet in een literpak ofzo en dan wat van de prijs af?
kijk dan maar uit voor de vogelziektequote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er zit Japans spul in, waarbij je van een overdosis hyperactief wordt of adhd krijgt.
Nou worden we wel erg nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan heb je het over het 'originele recept' denk ik, zoals de uitvinder het maakte, da's inderdaad niet iets om reclame over te maken![]()
In het originele 'recept' zat in ieder geval de urine van de 'uitvinder'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Nou worden we wel erg nieuwsgierig!
Does vertellen...![]()
nou voor het boben als je uitgaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er zit Japans spul in, waarbij je van een overdosis hyperactief wordt of adhd krijgt.
Die dingen gaan idd altijd veels te snel opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
die dingen zijn best lekker?
ze zijn werelds! ik stem voor een liter pak.
* meld aanquote:
Geweldig spul. Je hebt volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:59 schreef Kebab het volgende:
Waarom niet in een literpak ofzo en dan wat van de prijs af?
Kan je beter die van Hero pakken; Fruit2day.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
Ik drink dat groenteprutje van Knorr, yakult is te zoet.
Die vruchtensap met die stukken fruit erin ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Kan je beter die van Hero pakken; Fruit2day.
Ab-so-lu-te wereldtop.![]()
én je pakt in 1 keer je vitamientjes voor die dag mee.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:05 schreef Steve-O het volgende:
Die vruchtensap met die stukken fruit erin ?
Aardbei-sinaasappelsap met stukjes banaan, blokjes ananas en een shitload aan vitamientjes. Ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Verschrikkelijk warsig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |