Dat heb je als er prutsers met MSN smilies gaan smijten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:31 schreef r2dGeert het volgende:
wat een prutstopic. :|
MSN smileysquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb je als er prutsers met MSN smilies gaan smijten.
Kansloos slechte foto trouwens
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:27 schreef cerror het volgende:
Wie kent hem nog?
Ik bedank ***** en ********* voor de tip
Precies!quote:
Ik dacht eerst dit is een zieke link, maar zonder twijfel is het DPquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies!
Al die klotebaggeraartjes hier kennen hem natuurlijk niet, maar inderdaad... ik schrok me de #(&*#(*@
Hey PS, je kon het gewoon niet weten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dit is een zieke link, maar zonder twijfel is het DP
Ik schrok niet, ik moest keihard lachen
Die klotebaggeraartjes hebben meer mazzel dan wij hebben gehad.
* PrintScreen denkt aan de tijd van onderhandelen voor hem![]()
Komt het zo onverwacht dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies!
Al die klotebaggeraartjes hier kennen hem natuurlijk niet, maar inderdaad... ik schrok me de #(&*#(*@
Bijsterend origineel pigfucker.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Komt het zo onverwacht dan?
En ik wist niet dat jij homo bent.![]()
Zelfs ik heb ingezien dat je eens groot moet wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey PS, je kon het gewoon niet weten.
Wat nou origineel?quote:
pigfuckerquote:
Suggereerde je met die opmerking dat ik DePresident was offe?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat nou origineel?Dat was een serieuze opmerking.
Hoe wil je d'r anders noemen?quote:
Je hebt wel gelijk hoorquote:
Oh ja, dat was d'r naam ja.quote:
Nee, maar hoe kom je anders op zo'n site terecht?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Suggereerde je met die opmerking dat ik DePresident was offe?
Met dank aan ****?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kom je anders op zo'n site terecht?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kom je anders op zo'n site terecht?
quote:
DePresident.quote:
Ik deed zachtjes doenquote:
Ah, dat hoerenjongquote:
Dat had ik al door dude.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ah, dat hoerenjong. Nooit zo in verdiept eigenlijk, zoveel zit ik niet meer op dit stinkforum.
En zehet begint met een M right?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik verdiep me liever in andere dingetjes.
Je weet bij god niet eens wie DePresident is oid dus laat het maar ja kamper.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof ik op een link ga klikken van gay.nl![]()
Nah ik doe het liever niet
maar ja kamperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weet bij god niet eens wie DePresident is oid dus laat het maar ja kamper.
Dat zinnetje klopt inderdaad niet.quote:
Waarom denk je dat ik die ervoor zet ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zinnetje klopt inderdaad niet. [afbeelding]
H.H.H. ik trap er niet in hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die ervoor zet ?
Lolleromfg pwned like a n00b
Yup.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:50 schreef mOBSCENE het volgende:
Isdat hij?
HOMO!!11!!!quote:
WRZquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb je als er prutsers met MSN smilies gaan smijten.
Kansloos slechte foto trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |