Nee, ik zit meestal wel op de pcquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Sta je ook wel eens op de hoek van de straat?
quote:...dit maakt mij de langste Molukker op aarde.
lol, we hebben tegelijkerijtd dit topic opgeruimdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:21 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net bijna een volledige pagina aan slowchat en flames verwijderd, graag normaal verder gaan nu, anders geef ik dit topic niet veel overlevings kans...
DAt was nu net de kracht van dit mooie topic. Ik denk dat je het nu verpest hebt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:21 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net bijna een volledige pagina aan slowchat en flames verwijderd, graag normaal verder gaan nu, anders geef ik dit topic niet veel overlevings kans...
Maikuuul, jij bent aardig straat ja... je weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf man, ik ben ook een jongen van de straat, mijn leven is me hendig hard achter de pc.
Hierzo ik leef voor die straatje, daarom heb ik deze foto genomen
[afbeelding]
Ik kijk zo angstig omdit een erg gevaarlijke straat is :/
ontopic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
lol, we hebben tegelijkerijtd dit topic opgeruimdNu begrijp ik oko dat het opeens zo hard opruimde, ik was nog op zoek naar e.e.a
De straat van Mestreech maanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf man, ik ben ook een jongen van de straat, mijn leven is me hendig hard achter de pc.
Hierzo ik leef voor die straatje, daarom heb ik deze foto genomen
[afbeelding]
Ik kijk zo angstig omdit een erg gevaarlijke straat is :/
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef RedDevil085 het volgende:
Rap stinkt naar zweetvoeten.
Slotje?
Ik heb daar gewoond. En ik kan je wel zeggen dat het behoorlijk ruig is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef Renmaestro het volgende:
Volgens mij onderschat je het harde leven van Odiliapeel-Oost een beetje.
Jeweetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De straat van Mestreech maan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef 2609 het volgende:
jonge nega komt wel van de straat hoor hij is niet uit goeie gezin ofzo
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:32 schreef 2609 het volgende:
jah omdat ie zich nu op muziek stort jonge luister je die pokoes noooit ofzo?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge gewoon het leven op de straat dus op straat hangen enzo!
quote:
Kankerkanker jongetje ik moet echt kotsen van jouquote:
Ik ben dadelijk vrij... en ga dan de straat opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef Pagan_poetry het volgende:
Ik kom ook van de straat!net terug van boodschappen doen
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar hadden ze hem moeten laten liggen.
Alles wat op straat ligt is vies en moet je niet oppakken.....
Oeh, vertel me over het ruige leven op de hoek bij de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef Pagan_poetry het volgende:
Ik kom ook van de straat!net terug van boodschappen doen
![]()
yo dit is voor alle straatsoldaten op de straat yo je weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
hehe helemaal mee eens
maar ik heb een vermoeden gezien de mentale toestand van eeeh ''mensen die het straat leven kennen'' dat ze te vaak de stoeptegels likken![]()
wannabee abbey-road?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Relneger18 het volgende:
jah man wat is er zo "chill" aan een straat :
[afbeelding]
![]()
Uhuh uhuh kom op kom op.... gooi je handen in de lucht.... neger.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef Bog het volgende:
[..]
yo dit is voor alle straatsoldaten op de straat yo je weet
ook mooi dat ze altijd een liedje beginnen met: uhuh, yeah, what?, yeah, word up, this is for al my homies, yeah nigga, knowwatimsayin, uhuh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uhuh uhuh kom op kom op.... gooi je handen in de lucht.... neger.....
jaaa teef kom op
Akon = rap ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:51 schreef Bog het volgende:
[..]
ook mooi dat ze altijd een liedje beginnen met: uhuh, yeah, what?, yeah, word up, this is for al my homies, yeah nigga, knowwatimsayin, uhuh.
hoe begon akon ook weer met lonely ?hij begint met yeah, volgens mij doet ie ook nog een uhuh of een uh, en dan zegt ie zoiets van: you i got a lot on my mind
en dan gaat ie zingen...
op elke hoek van de gangpaden stond een Albert Heijn dealerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
Oeh, vertel me over het ruige leven op de hoek bij de Albert Heijn.
Hebben ze dat hek verstevigd met ijzer ofzo, omdat het blijft staanquote:
Och, mensen zoals jij zijn anders ook niet zo goed voor het pas geconsumeerde voedsel... met je 'kankerkanker jongetje'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Kankerkanker jongetje ik moet echt kotsen van jou
ja ik dacht al dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben ze dat hek verstevigd met ijzer ofzo, omdat het blijft staan
Kankerkanker krekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och, mensen zoals jij zijn anders ook niet zo goed voor het pas geconsumeerde voedsel... met je 'kankerkanker jongetje'.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |