dat ligt eraan hequote:Technisch gesproken zijn het geen UFO's.
Je kan het beter vliegende schotels noemen
en waar ligt dat dan aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:46 schreef mOBSCENE het volgende:
Technisch gesproken zijn het geen UFO's.
Je kan het beter vliegende schotels noemen
true, je moet tegenwoordig al helemaal niet meer met ene paar dansende lichtjes in de nacht komen aanzetten. Daar kan ook niemand echt iets mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef RickySway het volgende:
ik kan niet wachten tot er eens een High-Definition opname gemaakt wordt van een zogenaamde UFO. Daarentegen zal de wereld een live uitzending van een UFO die landt tijdens de superbowl nog afgeschreven worden als hoax.
Als de foto's te wazig zijn is het te wazig om geloofwaardig te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef RickySway het volgende:
ik kan niet wachten tot er eens een High-Definition opname gemaakt wordt van een zogenaamde UFO. Daarentegen zal de wereld een live uitzending van een UFO die landt tijdens de superbowl nog afgeschreven worden als hoax.
Omdat ze niet werkten naar wens, wellicht?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Wombcat het volgende:
Wat ik me even afvraag is als de duitsers daar mee beizg waren, waarom ze die dingen niet snel in productie brachten en in de oorlog gingen gebruiken, want dat deden ze meestal wel.
Ja, waarschijnlijk (dat zeg ik ook op het einde van mijn post: dat ze er serieuse problemen mee gehad moeten hebben).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef onemangang het volgende:
[..]
Omdat ze niet werkten naar wens, wellicht?
Klopt, en de eerste echte flying saucers werden toch maar in1947 in USA waargenomen door ene Kenneth Arnold .....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk (dat zeg ik ook op het einde van mijn post: dat ze er serieuse problemen mee gehad moeten hebben).
Het is dus nog maar de vraag of het tot iets zinvols geleid heeft (als ze al bestonden).
Bij een moord heb je als groot voordeel ook nog een lijk als bewijs dat er een moord gepleegd is. Dat is toch wel een groot verschil met 10 mensen die een ufo zien die niet als bewijs geleverd kan worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:05 schreef iteejer het volgende:
Als één iemand een moord als getuige meemaakt, wordt dat als bewijs gezien en gaatb de dader de bak in.
Als tien mensen een UFO zeggen te zien, dan 'zullen ze zich wel vergist hebben'.
Hoe je er ook over denkt, er zit wel een discrepantie tussen. Het is dus reël om in te calculeren dat mensen, ook jijzelf, genegen zijn er niet in te geloven, en toch echt met bovengemiddeld bewijs overtuigd willen worden.
En dan nog zal men denken dat dat bewijs gefaked is.
'Er is geen zekerheid groter dan die van het absolute geloof'. (Eén of andere paus, uit constantinopel, een paar eeuwen na christus, weet ook niet meer wie, kan niet alles onthouden, wordt al oud, etc)
Ik geloof niet dat je iemand op 1 getuigenverklaring alleen veroordeeld kan krijgen.quote:Als één iemand een moord als getuige meemaakt, wordt dat als bewijs gezien en gaatb de dader de bak in.
Discrepantie.....wat heb jij gegeten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:05 schreef iteejer het volgende:
Hoe je er ook over denkt, er zit wel een discrepantie tussen.
Sorry, ik ging uit van enige taalbeheersingquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef thefunny het volgende:
Discrepantie.....wat heb jij gegeten?
Veel UFO foto's zijn nep, maar of ze allemaal nep zijn..
Ging boven mijn niveauquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
Sorry, ik ging uit van enige taalbeheersing
ufo's worden al duizenden jaren waargenomenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef pikki het volgende:
[..]
Klopt, en de eerste echte flying saucers werden toch maar in1947 in USA waargenomen door ene Kenneth Arnold .....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |